بررسی و معرفی بهترین ربات آربیتراژ کریپتو؛ ۴ ربات برای سود

معرفی ۴ مورد از بهترین ربات آربیتراژ ارز دیجیتال

ربات در حال ترید ارزهای دیجیتال
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

راه‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال آنقدر زیاد شده که دیگر نمی‌توان بین آن‌ها انتخاب کرد. از خرید و ذخیره، ترید، استیک کردن و بازی برای درآمد (play-to-earn) گرفته تا آربیتراژ که یکی از نوین‌ترین روش‌های کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال است، طیف گسترده‌ای از روش‌ها برای درآمدزایی در اختیار کاربران کریپتو قرار داده شده که می‌توانند به راحتی و با صرف زمانی کوتاه به درآمد برسند.

به همین منظور در این مقاله از رمزینکس به بررسی و معرفی ۴ مورد از بهترین ربات آربیتراژ ارز دیجیتال پرداخته و هرکدام را به صورت جداگانه توضیح داده‌ایم.

آربیتراژ چیست و چطور می‌توان از آن به سود رسید؟

چند ربات در حال ترید ارزهای دیجیتال
آربیتراژ یکی از راحت‌ترین روش‌های کسب سود از بازار است.

بازارهای مالی در کلیت، شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند و تفاوتشان عمدتا در نوع ارائه است. برای مثال اصطلاحاتی چون معامله، تبادل، سرمایه‌گذاری و سهام در تمام بازارهای مالی مفهوم و شکل یکسانی دارند. همینطور آربیتراژ؛ آربیتراژ هم یکی از روش‌های کسب درآمد از بازارهای مالی است که بسیاری از فعالان دنیای سرمایه‌گذاری از آن استفاده می‌کنند. اما این آربیتراژ چیست؟

آربیتراژ کریپتو یکی از راه‌های کسب درآمد از بازار رمزارزها است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند بدون صرف زمان و انرژی زیاد به راحتی به سود برسند. در این روش فعالان آربیتراژ در قیمت پایین می‌خرند و در قیمت بالا به فروش می‌رسانند و بالعکس. در واقع آربیتراژ نوعی استفاده از اختلاف قیمت یک دارایی واحد در دو مرکز متفاوت است. 

برای مثال فرض کنید به دنبال خرید کیبورد برای لپ‌تاپ خود هستید. با یک تحقیق کوتاه متوجه می‌شوید که مرکز خرید «الف» کیبورد مد نظر شما را به قیمت ۱۵۰ هزار تومان می‌فروشد. سپس با بررسی مرکز خرید «ب» متوجه می‌شوید که همان کیبورد را به قیمت ۱۸۵ هزار تومان عرضه می‌کند. بهترین کار در اینجا خرید کیبورد از مرکز «الف» و فروش آن در مرکز «ب» است. این روش کسب سود، آربیتراژ یعنی سود کردن از اختلاف قیمت در دارایی مشابه نام دارد. 

همین استراتژی را کریپتویی‌ها هم در دنیای خود پیاده‌سازی کرده‌اند. از آنجایی که فضای بلاکچین به‌طور کلی براساس فناوری روز است، برای آربیتراژ کریپتو نیز باید از ربات‌ها کمک بگیرید. اما نکته مهم این است که ربات‌‎ها این کار را بین صرافی‌های ارز دیجیتال مختلف انجام می‌دهند. ربات آربیتراژ بازار رمزارزها با استفاده از این روش، با کمترین ریسک ممکن سود خوبی را نصیب کاربران ارزهای دیجیتال می‌کند.

معرفی ۴ تا از بهترین ربات آربیتراژ کریپتوکارنسی

یک ربات با بیت کوین در یک دست و اتریوم در دست دیگر
آربیتراژ کسب سود از اختلاف قیمت یک دارای بین ۲ صرافی متفاوت است.

کاربران ارزهای دیجیتال برای اینکه بتوانند از ربات‌های آربیتراژ ارزهای دیجیتال استفاده کنند، در ابتدا باید بهترین‌های آن‌ها را بشناسند و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنند. در ادامه نیز ما ۴ مورد از بهترین ربات آربیتراژ ارز دیجیتال را معرفی و بررسی کرده‌ایم.

۱. ربات آربیتراژ Cryptohopper

ربات آربیتراژ Cryptohopper یکی از بهترین و راحت‌ترین ربات‌های آربیتراژ با رابط کاربری ایده‌آل برای تازه‌کاران و فعالانی است که به‌صورت مقطعی در این فضا‌ها فعالیت می‌کنند. این ربات‌ کتابخانه‌ای از اندیکاتورهای متنوع را در اختیار کاربران برای اینکه بتوانند به بهترین شکل ممکن استراتژی خود را پیاده‌سازی کنند، قرار می‌دهد. اما در این میان از جذاب‌ترین ویژگی‌های عالی Cryptohopper امکانی را با عنوان «پیپر تریدینگ» قرار داده است که بسیار مشابه حساب دمو فارکس است.

در این قابلیت، کاربران می‌توانند قبل از اینکه پول اصلی خود را وارد این ربات کنند، به راحتی با یک حساب فرضی به تست استراتژی خود بپردازند و به محض رسیدن به شرایطی ثابت، پول اصلی خود را وارد بازار کنند.

ویژگی‌هامزایامعایب
بررسی همزمان چندین صرافیپشتیبانی از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال و صرافی‌هابرای تازه‌کاران بسیار هزینه‌بر خواهد بود
استفاده از هوش مصنوعی و آموزش آن به کاربرانامکان استفاده از تاکتیک‌ها و استراتژی‌های تریدهای موفق این رباتبرای دستیابی به برخی از قابلیت‌های این ربات باید هزینه‌های گزافی را پرداخت کنید
مزایا و معایب ربات Cryptohopper

۲. ربات آربیتراژ ArbitrageScanner

اما یکی از بهترین ربات‌های آربیتراژ بازار کریپتوکارنسی، ربات ArbitrageScanner است؛ این ربات جذاب این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید قیمت دارایی مورد نظر خود را در بیش از ۳۰ صرافی متمرکز و غیرمتمرکز بررسی کنید و هر ۲ ثانیه با ارسال نوتیفیکیشن، اطلاعیه مهمی در رابطه با اینکه در کدام صرافی‌ها می‌توانید از آربیتراژ به سود برسید در اختیار شما قرار می‌دهد. 

همچنین در کنار این قابلیت، اینکه چقدر از آربیتراژ در صرافی اعلام شده سود خواهید کرد را نیز به اطلاع شما خواهد رساند. حتی در کنار تمام این قابلیت‌ها، کاربران می‌توانند بیش از ۲۰۰ ترید را در روز انجام دهند. در این تریدها می‌توانید بیش از ۱۵۰ درصد سود کنید. 

ویژگی‌هامزایامعایب
دارای اعلان مخصوص و بروز برای اعلام قیمت صرافی‌هافعالیت به صورت ۲۴/۷عدم داشتن برنامه موبایل
بررسی و پیگیری بیش از ۳۰ صرافی ارز دیجیتالامکان استفاده از تمام ابزارها برای ربات‌های آربیتراژ در بازار
مزایا و معایب ربات ArbitrageScanner

۳. ربات آربیتراژ Traility

در میان تمام ربات‌های آربیتراژی که معرفی کردیم، کاربرانی هستند که به دنبال یافتن رباتی هستند که بتوانند کد مورد نظر ربات خود را وارد کنند و رباتی با دستور عمل‌های خود بسازند. این امکان را در Traility به‌طور کامل در اختیار خواهند داشت. همچنین در این سایت فضایی مانند مارکت‌پلیس در نظر گرفته شده که کاربران می‌توانند الگوریتم ترید خود را به‌فروش برسانند یا ربات خود را به قیمت معینی اجاره دهند. همچنین با داشتن ولت اختصاصی، کاربران می‌توانند به راحتی دارایی‌های خود را ذخیره و انتقال دهند. 

ویژگی‌هامزایامعایب
بهینه‌سازی ربان برای کاربرانهوش مصنوعی این پلتفرم امکان دسترسی به تمام ابزارهای آربیتراژ را فراهم کرده است.پیچیدگی بیش از حد شرایط استفاده از پلتفرم
دارای ولت با پشتیبانی بایننسداشتن برنامه‌های مختلف برای استفاده از قابلیت‌های متنوع با قیمت مناسبپشتیبانی بسیار ضعیف و محدود
مزایا و معایب ربات Traility

۴. ربات آربیتراژ Bitsgap

تنوع در امکانات، اولین و آخرین خواسته تمام تریدرهایی است که به دنبال کسب سود از ربات آربیتراژ کریپتوی هستند. این تنوع در ربات آربیتراژ Bitsgap کاملا مشهود است. کاربران طیف گسترده‌ای از انواع روش‌های معامله مانند سفارشات محدود و تریل را در اختیار خواهند داشت و می‌توانند براساس آن‌ها ربات خود را شخصی‌سازی کنند. همچنین به‌راحتی می‌توانید نرخ ریسک به ریوارد خود را نیز تعیین کنید تا سرمایه خود را از هرگونه نابودی حفظ کنید.

ویژگی‌هامزایامعایب
سازگاری عالی با سایت Tradingviewاستفاده از طیف گسترده‌ای از ابزارهای معاملهپیچیدگی اندک برای تاره‌کاران
نمودارهای بروز و آنلاین بی‌نظیرارائه برنامه آزمایشی برای تازه‌وارداندر زمان شلوغی پلتفرم، پشتیبانی با تاخیر مشکلات را برطرف می‌کند
مزایا و معایب ربات Traility

جمع‌بندی

در این مقاله از رمزینکس به بررسی بهترین ربات آربیتراژ دنیای ارز دیجیتال پرداختیم. آربیتراژ یکی از بهترین روش‌های کسب سود از بازارهای مالی بوده که کاربران می‌توانند به راحتی از اختلاق قیمت یک دارایی در ۲ صرافی متفاوت، به سود برسند. حال در دنیای کریپتوکارنسی برای چنین قابلیتی، ربات‌هایی در نظر گرفته شده که کاربران می‌توانند به راحتی شخصی‌سازی کنند و به سود برسند.

سوالات متداول

آربیتراژ طلا چیست؟

آربیتراژ طلا به معنای سود کردن از اختلاف قیمت طلا در دو مرکز متفاوت است.

آیا ربات ارز دیجیتال رایگان داریم؟

اگر هم رباتی با چنین مشخصاتی وجود داشته باشد، کوین آن مانند دات کوین همچنان لیست نشده و احتمال سود از آن کم است.

منابع: coingape | coinjournal

به این مقاله امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید