بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال برای مبتدی‌ و حرفه‌ای‌ها چیست؟

بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال را بشناسید؛ معرفی ۹ ربات برتر

بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال کدام است؟
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

به عنوان یک دارایی بسیار پرنوسان، قیمت ارزهای دیجیتال می‌تواند در عرض چند دقیقه به طور چشمگیری تغییر کند. این بدان معناست که معامله‌گران ارزهای دیجیتال باید بتوانند تصمیم‌های سریع بگیرند که نیازمند دسترسی به اطلاعات عمیق بازار است. با این حال، برای معامله گران عملا غیرممکن است که هر رویدادی در بازار ارز دیجیتال را دنبال کنند. اینجاست که ربات‌های ارزهای دیجیتال وارد عمل می‌شوند.

با استفاده از ربات‌های ترید کریپتو، سرمایه‌گذاران می‌توانند نحوه و زمان انجام معاملاتشان را مشخص کنند. آن‌ها به طور خودکار بهترین رمزارز را برای ترید و اجرای سفارشات بر اساس شرایط بازار پیدا می‌کنند. امروزه تعداد زیادی ربات تریدر ارزهای دیجیتال در بازار موجود است. برای کمک به انتخاب شما، در زیر بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ را بررسی کرده و به معرفی بهترین ربات‌های معامله‌گر ارزهای دیجیتال می‌پردازیم.

معرفی بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال

ربات‌های تریدر بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند که در ادامه ۹ مورد آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

۱- Dash 2 Trade

منوی ربات Dash2trade
Dash 2 Trade یک پلتفرم تحلیلی مبتنی بر بلاکچین است که از هوش مصنوعی برای اسکن پلتفرم‌هایی مانند توییتر استفاده می‌کند تا بتواند احساسات عمومی را نسبت به توکن‌های خاص دریافت کند.

Dash 2 Trade یک پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال است که اطلاعات عمیق بازار را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. با استفاده از ویژگی‌های Dash 2 Trade، معامله‌گران ارز دیجیتال می‌توانند استراتژی‌های ورود به بازار را طراحی کنند و فرصت‌های سرمایه‌گذاری سودآور را شناسایی کنند. این پلتفرم با هزاران ابزار همراه است – که شامل سیگنال‌، سوشال تریدینگ و شاخص‌های بازار برای یافتن ارزهای دیجیتال پرطرفدار است.

این پلتفرم تحلیلی برای تشویق کاربران خود به ایجاد استراتژی‌های معاملاتی مستقل طراحی شده است. برای تسهیل این امر، Dash to Trade لیستی طولانی از اندیکاتورها و ابزارهای تحلیلی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

در صورتی که معامله‌گران نمی‌خواهند خودشان استراتژی تنظیم کنند، می‌توانند به سیگنال‌های معاملاتی ارائه شده توسط Dash 2 Trade نیز تکیه کنند. این سیگنال‌ها شامل اطلاعات مفید مانند نقطه ورود، حد ضرر و نوع سفارش معاملاتی خواهد بود. علاوه بر این، Dash 2 Trade یک تریدر خودکار نیز دارد که به کاربران امکان می‌دهد استراتژی‌های خود را بر اساس این معیارها خودکار کنند.

مزایای Dash 2 Trade

  • دسترسی به هزاران ابزار مفید برای ترید ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد
  • پشتیبانی از ربات معاملاتی خودکار
  • ارائه سیگنال، الارم قیمت، تحلیل آنچین و موارد دیگر

اصلی‌ترین عیب این ربات تریدر این است که اشتراک آن را می‌توانید فقط با استفاده از توکن D2T پرداخت کنید.

۲- Learn2Trade؛ بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال برای مبتدی‌ها

Learn2Trade یک الگوریتم ترید است که برای مبتدیانی که می‌خواهند از اکوسیستم کریپتو حداکثر استفاده را ببرند، ایجاد شده است. این پلتفرم توسط تیمی از کارشناسان ساخته شده است که بیش از دو سال تجربه معاملاتی را در بیش از ۱۵۰۰ خط کد و بیش از ۱۰۰ اندیکاتور تکنیکال ادغام کرده‌اند.

الگوریتم Learn 2 Trade به‌عنوان یکی از ربات‌های معاملاتی پیشرو، بازار را برای کشف سیگنال‌ها جستجو می‌کند و هشدارهای خودکار را برای به ارسال می‌کند تا به آنها در تصمیم‌گیری سریع کمک کند.

ترید خودکار با ادغام Learn 2 Trade با Cornix امکان‌پذیر می‌شود. Cornix یک ربات تریدر است که داده‌های بازار الگوریتم Learn2Trade را با پروتکل سرمایه‌گذاری سریع خود ترکیب می‌کند تا معاملات را به‌صورت خودکار از طرف معامله گران انجام دهد. Learn 2 Trade همچنین با Binance و Bybit سازگار است. اما ابتدا ایجاد یک حساب کاربری در Cornix ضروری است.

مزایا

  • ربات معاملاتی کاملا خودکار
  • الگوریتم آن به کمک داده‌های دو سال اخیر بازار ایجاد شده است
  • هزینه اشتراک معقول

اگر بخواهیم مهم‌ترین مشکل Learn2Trade را معرفی کنیم باید بگوییم که برای آن به اکانت تلگرام نیاز دارید.

۳- Pionex؛ بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال برای پیدا کردن نقاط ورود و خروج

Pionex یکی از بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال موجود در بازار امروز است. این پلتفرم ۱۶ ربات ترید داخلی رایگان را ارائه می‌دهد. پایونکس به کاربران خود اجازه می‌دهد تا با استفاده از استراتژی‌هایی مانند میانگین‌گیری، آربیتراژ، ترید شبکه‌ای و غیره، معاملات خود را خودکار کنند.

با این حال، پایونکس یک ربات ترید خودکار نیست که در سایر صرافی‌های ارز دیجیتال ادغام شود. در عوض، به عنوان یک پلتفرم معاملاتی مستقل عمل کرده و از صدها جفت ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، Pionex می‌تواند به عنوان یک ربات جهانی برای ترید مشتقات استفاده شود.

منوی ربات Pionex
ربات تریدر پایونکس (Pionex) از الگوریتم‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا به شما در پیدا کردن نقاط ورود و خروج معاملات کمک کند.

یکی دیگر از مزایای پایونکس این است که از معاملات اهرمی پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم همچنین به کاربران خود اجازه می‌دهد تا مستقیما ارزهای دیجیتال را با کارت‌های اعتباری خریداری کنند و توکن‌های دیجیتالی را برای کسب جوایز اضافی استیک کنند. علاوه بر این، این ربات معاملاتی به عنوان یک برنامه تلفن همراه نیز در دسترس است.

گفتنی است، پایونکس برای استفاده از ربات‌های تریدر خود هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. تنها یک کارمزد ثابت ۰.۵٪ برای معاملات اسپات و ۰.۱٪ برای اجرای موقعیت‌های اهرمی پرداخت خواهید کرد.

مزایا

  • ۱۶ ربات ارز دیجیتال رایگان ارائه می‌دهد
  • چندین استراتژی معاملاتی داخلی دارد
  • از معاملات اهرمی پشتیبانی می‌کند

معایب

  • هیچ فضایی برای سفارشی‌سازی وجود ندارد
  • کارمزد ثابت ۰.۵٪ برای معاملات اسپات

۴- Coinrule

کوین رول (Coinrule) با هدف ساده‌تر کردن ترید رمزارزها برای سرمایه‌گذاران راه‌اندازی شد. این ربات معاملاتی به کاربران اجازه می‌دهد تا استراتژی‌هایی را بر اساس شرط «اگر-این-آنوقت-آن» طراحی کنند. به عنوان مثال، سرمایه‌گذاران می‌توانند به ربات معاملاتی Coinrule بگویند که اگر قیمت بیت کوین یک درصد افزایش یابد، اتریوم صد دلاری بخرد.

Coinrule یکی از بهترین ربات‌های ترید ارز دیجیتال از نظر رابط کاربری است. این پلتفرم یک برنامه آموزشی دارد که کاربران را راهنمایی می‌کند تا به راحتی یک ربات معاملاتی هوش مصنوعی را راه اندازی کنند. برای شروع، کاربران می‌توانند حساب Coinrule خود را از طریق API به صرافی های مورد نظر خود متصل کنند.

Coinrule به عنوان بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال ، همچنین اندیکاتورهای تکنیکال مانند میانگین متحرک و RSI را ارائه می‌دهد که می‌توانند برای سرمایه‌گذاران هنگام ایجاد استراتژی‌هایشان مفید باشند. این پلتفرم همچنین به کاربران خود اجازه می‌دهد تا قوانین ربات خود را قبل از اجرای آنها آزمایش کنند. گفتنی است، کوین رول دارای گزینه‌های رایگان و پولی می‌باشد.

Coinrule را می‌توان بهترین ربات معاملاتی رایگان کریپتو در نظر گرفت که دسترسی به هفت استراتژی معاملاتی را فراهم می‌کند، بدون اینکه هیچ هزینه‌ای دریافت کنند. با این حال، محدودیتی در حجم معاملات وجود دارد. از سوی دیگر، با نسخه پولی که ۲۲ دلار در ماه هزینه دارد، کاربران می‌توانند تا هفت قانون تنظیم کنند و حجم معاملات ماهیانه تا ۳۰۰ هزار دلار را باز کنند.

مزایا

  • سهولت استفاده و مبتدی پسند
  • گزینه‌ برای تنظیم هفت شرط (اگر-آن‌گاه)
  • هر دو نسخه رایگان و پولی در دسترس هستند
  • از بک تست پشتیبانی می‌کند

معایب

  • محدودیت در حجم معاملات
  • ویژگی‌های نسخه رایگان محدود است

۵- Cryptohopper؛ بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال که معاملات را کپی می‌کند

منوی ربات Cryptohopper
ربات کریپتو هاپر برای استراتژی معاملاتی خود از اندیکاتورهای مختلف تکنیکال استفاده می‌کند و همچنین می‌تواند با استفاده از کپی‌برداری از معاملات تریدرهای موفق نیز معامله انجام دهد.

کریپتو هاپر (Cryptohopper) یک پلتفرم کریپتوی تمام عیار است که نیازهای سرمایه‌گذاران در تمام سطوح را برآورده می‌کند. این پلتفرم دارای چندین ویژگی است که شامل پلتفرم معاملاتی پیشرفته، ابزار مدیریت پورتفولیو، ربات‌های کریپتو، اندیکاتورهای تکنیکال و موارد دیگر می‌شود.

با Cryptohopper به عنوان بهترین ربات ترید اتوماتیک، سرمایه‌گذاران می‌توانند ربات‌های خود را بر اساس استراتژی کپی تریدینگ اجرا کنند. به عبارت دیگر، این پلتفرم به کاربران خود اجازه می‌دهد تا معاملات سایر تریدرها را در بازار کپی کنند.

شما همچنین می‌توانید از سیگنال‌های ارز دیجیتال کریپتو هاپر بهره ببرید، که به ربات‌ها می‌گوید چه زمانی باید ارزهای دیجیتال را بخرند و بفروشند.

در حالی که Cryptohopper از طرح رایگان پشتیبانی می‌کند، دسترسی به ربات‌های کریپتو را ارائه نمی‌دهد. این پلتفرم سه سطح اشتراک را ارائه می‌دهد که برنامه اولیه آن از ۱۹ دلار در ماه شروع می‌شود.

مزایا

  • استراتژی‌های ترید از پیش تعریف شده
  • انواع خدمات مرتبط با کریپتو را ارائه می‌دهد
  • از کپی تریدینگ پشتیبانی می‌کند

از مهم‌ترین معایب آن می‌توان به این موضوع اشاره کرد که طرح رایگان آن از ربات‌های کریپتو پشتیبانی نمی‌کند.

۶- HaasOnline؛ بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال برای حرفه‌ای‌ها

HaasOnline بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال برای معامله‌گران حرفه‌ای در نظر گرفته می‌شود. این پلتفرم به کاربران خود چندین راه برای خودکارسازی معاملات کریپتو ارائه می‌دهد. اولین گزینه، ربات‌های ترید قابل تنظیم هستند که می‌توانند با استفاده از شاخص‌های تکنیکال، تنظیمات نمودار و سایر استراتژی‌های مدیریت ریسک پیکربندی شوند.

روش دوم استفاده از ربات‌های معاملاتی از پیش ساخته موجود در HaasOnline است. این ربات‌های معاملاتی از استراتژی‌های ترید اثبات‌شده برای انجام معامله در صرافی استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، سرمایه‌گذاران می‌توانند الارم‌های ایمیل برنامه TradingView را به عنوان سیگنال ادغام کنند یا از اختلافات قیمت بین بین دو صرافی سود ببرند.

گفتنی است، معامله گران حرفه‌ای می‌توانند از زبان HaasScript برای تولید اسکریپت برای ربات‌ها استفاده کنند. این به هیچ دانش کد نویسی نیاز ندارد. این پلتفرم دارای یک ویرایشگر متن هوشمند است تا این کار را تسهیل کند. همچنین، HaasOnline از بک تست استراتژی‌ها پشتیبانی می‌کند.

مانند Dash 2 Trade، HaasOnline نیز از کاربران خود ارزهای دیجیتال را به عنوان هزینه دریافت می‌کند. با این حال، در اینجا، کاربران باید با استفاده از بیت کوین پرداخت کنند. اشتراک اولیه از ۰.۰۱۱ بیت کوین در ماه شروع می‌شود.

مزایا

  • ربات‌های معاملاتی قابل تنظیم
  • از معاملات الگوریتمی با استفاده از HaasScript پشتیبانی می‌کند
  • ارائه ربات‌های ترید ارز دیجیتال از پیش پیکربندی‌شده است

معایب

  • فقط بیت کوین را به عنوان پرداخت می‌پذیرد
  • هزینه بالا

۷- Kryll؛ بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال که اتوماتیک است

بهترین ربات ترید اتوماتیک در لیست ما Kryll است. با Kryll، سرمایه‌گذاران می‌توانند به برخی از بهترین ربات‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال ازجمله ربات‌های Grid و سیگنال‌های روزانه دسترسی داشته باشند.

با استفاده از ربات‌های خاصی مانند ربات DCA (میانگین هزینه دلاری)، می‌توانید مقدار منظمی از پول را در بلندمدت سرمایه‌گذاری کنید. استراتژی‌های دیگر، مانند «ربات شبکه‌ای» برای سودهای کوتاه‌مدت استفاده می‌شوند، جایی که ربات دائما به دنبال بهترین نقطه ورودی برای دارایی‌های دیجیتال خاص است.

Kryll از تعدادی شاخص و ابزار معاملاتی برای بهینه‌سازی استراتژی‌های معاملاتی شما پشتیبانی می‌کند. این ربات تریدر ارز دیجیتال همچنین شاخص‌های معاملاتی آنی و شاخص‌های مدیریت ریسک را ارائه می‌دهد.

گفتنی است، هیچ هزینه اشتراک اولیه یا هزینه پیوستن به پلتفرم وجود ندارد. هنگامی که رمزارز به ارزش تقریباً ۱۰۰ دلار معامله می‌کنید، ۰.۳۳ دلار کارمزد می‌پردازید. علاوه بر این، در صورت نگه داشتن KRL، توکن بومی این پلتفرم، می‌توان هزینه را کاهش داد.

به همه این دلایل، Kryll یکی از برترین ربات‌های ترید ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۲۴ می‌توانید از آن استفاده کنید.

مزایا

  • سیستم قیمت‌گذاری ساده
  • ابزارهای مدیریت ریسک
  • کارمزد پایین معامله
  • استراتژی‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت

مهم‌ترین عیب این ربات را می‌توان تخفیف برای دارندگان توکن KRL در نظر گرفت.

۸- Gunbot؛ بهترین ربات ارز دیجیتال برای معاملات فیوچرز

منوی ربات Gunbot

گان بات (Gunbot) یک ربات تریدر برتر برای معاملات فیوچرز و معاملات اسپات ارزهای دیجیتال است. با Gunbot، کاربران می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی استراتژی‌های جدیدی ایجاد کنند، به جفت‌های معاملاتی نامحدود دسترسی داشته باشند و با پلتفرم‌های دیفای ارتباط برقرار کنند.

اشتراک استاندارد Gunbot تنها با ۱۹۹ دلار به شما امکان دسترسی مادام‌العمر را می‌دهد. این اشتراک به شما امکان می‌دهد فقط به یک صرافی متصل شوید. برای دسترسی به صرافی‌های بیشتر، کاربران می‌توانند ۴۹۹ دلار برای نسخه Gunbot Ultimate بپردازند.

ربات نسخه Ultimate به شما امکان دسترسی نامحدود به صرافی‌ها را می‌دهد. این ربات تغییرات قیمت را در بازارها و صرافی های مختلف شناسایی می‌کند. به طور هم‌زمان، بازارساز سفارش‌های جدیدی را برای افزایش نقدینگی و استفاده از اختلاف قیمت ارسال می‌کند.

در نسخه نهایی، معامله‌گران می‌توانند به استراتژی‌های Plug & Play دسترسی داشته باشند – گزینه‌های معاملات ارز دیجیتال آزمایش شده که در عرض چند دقیقه سود ارائه می‌کنند. از طرف دیگر، کاربران می‌توانند به Gunbot AI دسترسی داشته باشند که استراتژی‌های معاملاتی سفارشی را با پاسخ دادن به درخواست‌های مبتنی بر متن شما ایجاد می‌کند.

برای اهداف امنیتی، Gunbot از احراز هویت دومرحله‌ای و API های رمزگذاری شده استفاده می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند به یک شبیه ساز در این ربات دسترسی داشته باشند تا معاملات آزمایشی را بدون استفاده از وجوه واقعی انجام دهند.

در نهایت، Gunbot همچنین به شما امکان می‌دهد استراتژی‌های معاملاتی سفارشی خود را با اتصال به TradingView تنظیم کنید.

مزایا

  • استراتژی‌های معاملاتی سفارشی را با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کنید.
  • به یک حساب معاملاتی آزمایشی دسترسی پیدا کنید.
  • به جفت‌های معاملاتی نامحدود دسترسی داشته باشید.
  • از ۲FA و API های رمزگذاری شده استفاده می‌کند.

طرح اشتراک پرهزینه از اصلی‌ترین معایب این ربات تریدر به‌شمار می‌رود.

۹- Bybit؛‌ محبوب‌ترین و بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال

بای بیت با بیش از ۱۵ میلیون کاربر، یکی از محبوب‌ترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان است. کاربران اکنون می‌توانند معاملات خود را در Bybit با این ربات معاملاتی به عنوان بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال خودکار کنند.

برای معاملات کوتاه‌مدت می‌توان به «شبکه اسپات» دسترسی داشت، در حالی که سرمایه‌گذاران با ریسک بالا می‌توانند «شبکه فیوچرز» را برای لانگ کردن یا شورت کردن ارزهای دیجیتال مختلف انتخاب کنند. Bybit همچنین از ترید اهرمی از طریق ربات کریپتوی خود پشتیبانی می‌کند.

به عنوان مثال، ربات فیوچرز DOGE/USDT سود سالانه بیش از ۱۲۰۰% را ارائه می‌دهد. با این حال، نسبت نوسان آن ۲۷۰٪ است، که آن را به یک سرمایه‌گذاری بسیار بی‌ثبات تبدیل می‌کند.

جفت‌های معاملاتی محبوب ربات بای‌بیت عبارتند از BTC/USDT که می‌توانند از طریق معاملات فیوچرز و اسپات Grid معامله شوند. شما می‌توانید موقعیت‌های جدید را فقط برای ۲۴ ساعت یا بیشتر از ۳۰ روز باز کنید.

مزایا

  • حداقل مبلغ مورد نیاز برای ترید پایین است
  • استراتژی‌های معاملاتی متعدد
  • زمان سرمایه‌گذاری کوتاه

بازدهی بسیار نوسانی این ربات جزو معایب آن محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی بهترین ربات‌های معامله گر در بازار ارز دیجیتال پرداختیم. هیچ بحثی وجود ندارد که ربات‌ها می‌توانند برای کمک به سرمایه‌گذاران در ترید ارزهای دیجیتال مفید باشند. با این حال، به خاطر داشته باشید که سرمایه‌گذاران نیز مسئولیت‌هایی دارند تا خود را برای استفاده کافی و مؤثر از یک ربات آماده کنند.

سرمایه‌گذاران همچنین می‌توانند به یک پلتفرم پیشرفته تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال برای دستیابی به استراتژی‌های معاملاتی قابل اعتماد تکیه کنند. به عنوان مثال، Dash 2 Trade به عنوان بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال می‌تواند برای تنظیم سفارش‌ها در صرافی‌های مختلف استفاده شود. در آخر، اگر شما نیز تجربه کار با ربات‌های ترید هوش مصنوعی را داشته‌اید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال

کدام ربات تریدر کریپتو بهترین است؟

طبق بررسی‌ها، Dash 2 Trade در حال حاضر بهترین گزینه بین ربات‌های ترید ارز دیجیتال به شمار می‌رود. این پلتفرم به عنوان یک پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال درجه‌یک عمل می‌کند که ویژگی‌های بسیاری مانند ربات های ترید، هشدارهای قیمت، سیگنال‌ها و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

آیا ترید با استفاده از ربات سودآور است؟

استفاده از ربات تریدر می‌تواند واقعا سودآور باشد. با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که همه معاملات بازدهی ایجاد کنند. مانند هر بازار دیگری، شرایط ارزهای دیجیتال نیز می‌تواند تغییر کند. به همین دلیل است که پیدا کردن یک ربات معاملاتی قابل اعتماد بسیار مهم است.

کدام ربات‌های تریدر ارز دیجیتال رایگان هستند؟

چندین ربات وجود دارد که به صورت رایگان در دسترس هستند. به عنوان مثال می‌توان به ربات های معاملاتی رایگان ارائه شده توسط Pionex و Coinrule اشاره کرد. با این حال، کسانی که به دنبال تمامی امکانات یک ربات هستند، باید گزینه پولی را در دریافت کنند.

منبع: Cryptonews

شهریار قلی پور
درباره شهریار قلی‌پور
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. حسین
    ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در ۰۱:۵۳

    اندیکاتور برای معرفی سراغ دارین؟
    متل همین هوش مصنوعی نقاط ورود خروج بگه و حتی تحلیل رو

  2. رضا اصغری
    ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در ۰۹:۵۲

    ربات dash 2 trrade را چگونه می شود خریداری کرد

  3. رضا
    ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در ۰۳:۵۵

    کدامشان فارسی است اگر فارسی بود میشه اعتماد کرد به فارسی

  4. Matin
    ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در ۱۰:۵۴

    سلام دش ۲ تریدیر رو ثبت نام کردم ولی باز نمیکنه ….