از رو دست تریدرهای موفق کریپتو کپی کن! 🤑 - مجله رمزینکس
۶ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. کارت های روزانه پیکسل تپ امروز شنبه ۶ مرداد به همراه تصویر آموزشی
  2. جواب سوال تایم فارم امروز شنبه ۶ مرداد
  3. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت شنبه ۶ مرداد + آموزش ویدئویی

بایننس قابلیت «معاملات کپی در بازار نقدی» را راه‌اندازی کرد: کسب ۱۰ درصد از سود تریدرهای موفق

نمودار قیمت در حال نمایش روی لپ‌تاپ و تبلت و مردی در حال کپی از دیگری است.
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

صرافی ارزهای دیجیتال پیشرو، بایننس، امروز از راه‌اندازی قابلیت جدید «معاملات کپی در بازار نقدی» رونمایی کرد. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا به صورت مستقیم، استراتژی‌های معاملاتی تریدرهای با تجربه را تکرار کرده و از دانش و تجربه آنان بهره‌مند شوند. بایننس همچنین به منظور ارتقای دانش کاربران، به توضیح تفاوت‌های کلیدی بین معاملات کپی در بازار نقدی و بازار آتی پرداخته است:

در معاملات نقدی، خرید و فروش ارزهای دیجیتال با قیمت لحظه‌ای بازار انجام می‌شود. در مقابل، معاملات آتی اغلب از اهرم (لورج) استفاده می‌کنند که می‌تواند ضمن افزایش قابل توجه پتانسیل سودآوری، ریسک معاملات را نیز به دلیل نوسانات بازار، به طور چشمگیری بالا ببرد.

بر اساس اطلاعیه رسمی بایننس، کاربران این صرافی قادر خواهند بود تا به طور همزمان، معاملات حداکثر ۱۰ تریدر مجرب را کپی‌برداری کنند.

علاوه بر این، کاربران از مزایای قابل توجهی از جمله دریافت ۱۰ درصد از سود تریدرهای کپی‌شده و همچنین ۱۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملات خود برخوردار خواهند شد. حداقل ارزش سبد دارایی تریدرهای حرفه‌ای ۵۰۰ دلار و حداکثر آن ۲۵۰۰۰۰ دلار تعیین شده است. هر تریدر مجرب نیز می‌تواند حداکثر تا ۲۰۰ دنبال‌کننده (کپی‌کننده) داشته باشد.

پس از اعلام راه‌اندازی قابلیت «معاملات کپی در بازار نقدی»، شاهد افزایش قابل توجه قیمت بایننس (BNB)، بودیم. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، قیمت این توکن در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲ درصد افزایش یافته و به ۵۸۰ دلار رسیده است. با این حال، حجم معاملات علی‌رغم این خبر، تقریباً بدون تغییر باقی مانده و تنها با افزایش ۱ درصدی همراه بوده است.

گفتنی است بایننس پیش از این، در اکتبر سال گذشته، از راه‌اندازی قابلیت «معاملات کپی» در پلتفرم Binance Futures خود خبر داده بود. این قابلیت به کاربران امکان می‌داد تا با رصد سبد دارایی تریدرهای باسابقه، مشاهده شاخص‌های عملکرد و تحلیل اطلاعات، تصمیمات آگاهانه‌تری اتخاذ کنند.

تریدرهای بایننس فیوچرز نیز از مزایای متعددی همچون دریافت ۱۰ درصد از سود معامله‌گران کپی‌شده و ۱۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملات برخوردار می‌شدند. مشارکت‌کنندگان واجد شرایط بازار همچنین می‌توانستند در پلتفرم Binance Feed محتوا تولید کرده و استراتژی‌های معاملاتی خود را به اشتراک بگذارند.

منبع: crypto.news

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر نصب اپ