بای بیت (Bybit)، یکی از سه صرافی برتر ارز دیجیتال از نظر حجم معاملات، با افتخار راه‌اندازی گزینه‌های سولانا (SOL) را بر روی پلتفرم پر سرعت خود اعلام می‌کند. بای بیت هم‌اکنون یکی از دو صرافی‌ است که این محصول را ارائه می‌دهد.

این قابلیت جدید، به سبد گزینه‌های بای‌بیت که پیش‌تر شامل بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) می‌شد، اضافه شده است. با راه‌اندازی گزینه‌های سولانا، معامله‌گران می‌توانند از امروز با بهره‌گیری از استراتژی‌های جدید و متنوع، تجربه‌ی معاملاتی و پتانسیل سودآوری خود را ارتقاء دهند.

گزینه‌های سولانا در بای بیت امکان بهره‌گیری از استراتژی‌های معاملاتی نوآورانه را فراهم می‌کنند. حال فرقی نمی‌کند هدف شما کسب درآمد از طریق فروش اختیار خرید سرپوشیده بر دارایی‌های سولانا باشد یا استفاده از اختیار فروش جهت محافظت از سرمایه‌گذاری، گزینه‌های موجود گسترده‌تر از همیشه هستند.

گزینه‌های سولانا در بای بیت با ویژگی‌های خاصی همراه شده‌اند که معامله‌گران را توانمند می‌سازد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به حساب تجاری یکپارچه (UTA) بای بیت اشاره کرد. بای‌بیت همچنین میزبان قراردادهای دائمی سولانا با نقدشوندگی بالا است که کمترین هزینه‌های تامین پوشش ریسک را تضمین می‌کند.

«با توجه به اینکه یکی از دو صرافی‌ای هستیم که در حال حاضر گزینه‌های سولانا را ارائه می‌دهیم، پیش‌بینی می‌کنیم که حجم معاملات این گزینه‌ها به نصف حجم معاملات گزینه‌های اتریوم برسد، که این موضوع بازتاب‌دهنده‌ی توزیع مشاهده شده در قراردادهای دائمی است. گزینه‌های سولانا با تسویه با USDC، برآورده‌کننده‌ی نیازهای دارندگان سولانا است که به دنبال پوشش ریسک دارایی‌های خود و همچنین افرادی است که به دنبال روش‌های نوآورانه برای معامله و مدیریت ریسک در میان دارایی‌ها هستند.»

هائو یانگ، مدیر بخش محصولات مالی بای بیت

دربارهٔ بای بیت

بای‌بیت یک صرافی ارز دیجیتالِ تراز اول از نظر حجم معاملات است که با بیش از ۲۰ میلیون کاربر در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد. این صرافی یک پلتفرم حرفه‌ای را ارائه می‌دهد که در آن، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارز دیجیتال می‌توانند به یک موتور مطابقت فوق‌العاده سریع، خدمات پشتیبانی مشتری ۲۴ ساعته و پشتیبانی جامعه چندزبانه دسترسی داشته باشند. بای بیت مفتخر است که شریک تیم قهرمان سازندگان و رانندگان فرمول یک، یعنی تیم Red Bull Racing است.

منبع: PR Newswire