معرفی ارز پورت ۳ نتورک؛ بررسی عملکرد، مزایا و کاربرد آن

ارز پورت ۳ نتورک چیست و چه کاربردی دارد؟

لوگوی پورت ۳ نتورک پس زمینه تیره
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

شبکه‌های اجتماعی به بخش عمیقی از زندگی روزمره ما تبدیل شدند. بسیاری از آن‌ها هنوز به شدت متمرکز هستند و کنترلشان در دست غول‌های فناوری وب ۲.۰، مانند فیسبوک، باقی مانده است. اینجاست که ارز پورت ۳ نتورک وارد میدان می‌شود. اکنون این سوال مطرح می‌شود که ارز پورت ۳ نتورک چیست. ارز دیجیتال پورت ۳ با استفاده از فناوری بلاک چین، هویت و حریم خصوصی شما را در دنیای وب ۳ تضمین می‌کند و به شما امکان می‌دهد با ارز دیجیتال PORT3 از فعالیت‌های خود در شبکه سود ببرید.

در این مطلب از رمزینکس، به بررسی شبکه پورت ۳ نتورک و ارز دیجیتال این شبکه خواهیم پرداخت. اگر قصد دارید از داده‌های شبکه اجتماعی خود کسب درآمد کنید، خواندن این مطلب کمکتان خواهد کرد.

ارز پورت ۳ نتورک چیست؟ معرفی ارز Port3

ارز پورت ۳ نتورک حکم کلید شبکه پورت ۳ را دارد. با داشتن این توکن، می‌توانید در آینده‌ این شبکه و چگونگی پیشرفت آن نظر دهید و در تصمیم‌گیری‌ها شرکت کنید. به عبارتی، این توکن به شما قدرت می‌دهد تا هم صاحب سهم باشید و هم نقش خود را در موفقیت پلتفرم ایفا کنید.

برای درک ارزش ارز دیجیتال Port3 اجازه دهید با شبکه پورت ۳ نتورک و عملکرد آن بیشتر آشنا شویم.

طراحی لوگو سه بعدی port3
با استفاده از ارز پورت ۳ نتورک می‌توانید تراکنش‌های مالی را برای محتواهای تولیدی انجام دهید و با ایجاد ارزش از طریق فعالیت‌های اجتماعی، پاداش‌های مالی دریافت کنید.

معرفی شبکه پورت ۳ (Port3 Network)

پورت ۳ نتورک، شبکه‌ای است که داده‌های مختلف دنیای وب ۳ را جمع‌آوری، سازماندهی و در دسترس برنامه‌های دیگر قرار می‌دهد تا برنامه‌های غیرمتمرکز بتوانند راحت‌تر و سریع‌تر به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند؛ در نتیجه خدمات بهتر و کاربردی‌تری ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: بررسی ارز دیجیتال شیباریوم و آینده نه چندان دور آن

شبکه پورت ۳ چگونه کار می‌کند؟

این شبکه با گردآوری و استانداردسازی داده ها از پلتفرم‌های مختلف، یک لایه قدرتمند برای کاربردهای متنوع در وب ۳ ایجاد می‌کند. پورت ۳ از سه بخش اصلی تشکیل شده است:

۱- ماتریس ربات

این بخش، داده‌های مربوط به فعالیت‌های شما در شبکه‌های اجتماعی را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌کند. این کار را ازطریق جمع‌آوری داده از منابع مختلف مانند تلگرام، دیسکورد، اینستاگرام و بلاک چین انجام می‌دهد.

۲- موتور پروفایل

این بخش، با استفاده از هوش مصنوعی، پروفایل منحصر به فردی برای شما در وب ۳ ایجاد می‌کند. داده‌ها فشرده و استانداردسازی می‌شوند تا به‌راحتی قابل تجزیه و تحلیل باشند.

۳- بازار داده

این بخش، برای تبادل داده‌های اجتماعی به‌صورت فضایی امن و خصوصی است. کاربران می‌توانند از داده‌های پورت ۳ برای اهداف مختلف مانند تبلیغات هدفمند، مدیریت جامعه و ایجاد محتوا استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: سیر تا پیاز ارز دیجیتال پولکادات

مزایای استفاده از ارز دیجیتال پورت ۳ نتورک

مهم‌ترین مزایای Port3 Network را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • امنیت: هویت شما در وب ۳ با استفاده از فناوری بلاک چین امن می‌شود.
  • حریم خصوصی: پورت ۳ به شما امکان می‌دهد تا داده‌های خود را به‌صورت خصوصی به اشتراک بگذارید.
  • درآمدزایی: شما می‌توانید با استفاده از توکن PORT3، از فعالیت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی کسب درآمد کنید.
  • اتصال: پورت ۳ به شما کمک می‌کند تا به جوامع مختلف در وب ۳ بپیوندید و با دیگر کاربران تعامل داشته باشید.
لوگوی ارز پورت ۳ نتورک
ارز پورت ۳ نتورک بر پایه‌ تکنولوژی بلاکچین اجرا می‌شود که اطلاعات تراکنش‌ها و داده‌های مرتبط با آن‌ها را در بلاک‌های رمزنگاری‌شده ذخیره می‌کند.

کاربرد ارز پورت ۳ نتورک چیست؟

با خرید ارز دیجیتال PORT3، شما دیگر فقط یک کاربر نیستید، بلکه جزئی از جامعه پورت ۳ هستید. با مشارکت فعال و تصمیم‌گیری‌های آگاهانه، به رشد و موفقیت این شبکه کمک می‌کنید، در عین حال از مزایای آن بهره‌مند می‌شوید. ارز پورت ۳ نتورک با حداکثر عرضه ۱ میلیارد، روی شبکه بلاکچین اتریوم فعالیت می‌کند و کاربردهای متنوعی دارد:

تصمیم‌گیری و حاکمیت دست خودتان است

با خرید ارز PORT3 می‌توانید در مورد آینده پلتفرم رای بدهید و پیشنهادهای خود را مطرح کنید. دیگر فقط تماشاگر نباشید، خودتان نقش‌آفرینی کنید!

درآمد ثابت داشته باشید

توکن‌های خود را ذخیره کنید (Staking) و از سهم سود پلتفرم بهره‌مند شوید. به زبان ساده، استیکینگ فارغ از قیمت پورت ۳، برایتان درآمدزایی خواهد کرد.

نودها را به‌دست بگیرید

با استیک کردن توکن، در راه‌اندازی و تأمین امنیت شبکه‌های لایه‌دوم پورت ۳ مشارکت کنید و پاداش دریافت کنید. با این کار شما ستون فقرات این شبکه قدرتمند می‌شوید.

کارمزد معاملات را پرداخت کنید

ارز PORT3 به‌عنوان توکن کارمزد در شبکه لایه‌دوم پورت ۳ عمل می‌کند. هر تراکنشی که انجام می‌دهید، بخشی از آن با این توکن پرداخت می‌شود.

به داده‌های ارزشمند دسترسی پیدا کنید

با توکن PORT3 می‌توانید به لایه‌ قدرتمند داده‌های اجتماعی پورت ۳ دسترسی پیدا کنید. داده‌هایی که برای تحلیل بازار، بازاریابی و توسعه پروژه‌هایتان مفید خواهند بود.

اعتبار در دنیای بلاکچین به‌دست آورید

با خرید ارز دیجیتال PORT3 می‌توانید اعتبار خود در دنیای بلاکچین را افزایش دهید و از خدمات مختلفی مانند خرید اعتباری SoQuest استفاده کنید.

علاوه‌بر SoQuest، پروژه‌های زیادی روی پلتفرم پورت ۳ در حال توسعه هستند و انتظار می‌رود با رشد این پروژه، قیمت پورت ۳ نیز افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: چیزهایی که درباره ارز دیجیتال شیبا نمی‌دانید!

جمع‌بندی

پورت ۳ در حال ساخت ابزاری است که داده‌های مربوط به فعالیت‌های شما در شبکه‌های مختلف و برنامه‌های غیرمتمرکز را به شیوه‌ای قابل استفاده برای همه تبدیل می‌کند. این قضیه، به توسعه‌دهندگان برنامه‌های غیرمتمرکز کمک می‌کند تا برنامه‌های بهتر و جالب‌تری بسازند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که کنترل بهتری روی داده‌های خود داشته باشید. اگر قصد خرید توکن اصلی این شبکه را دارید، نیاز است حتما با آگاهی وارد بازار شوید و اقدام به خرید یا فروش ارز پورت ۳ کنید.

سوالات رایج

کاربرد شبکه Port3 چیست؟

Port3 یک لایه داده اجتماعی یکپارچه ایجاد می‌کند که در آن کاربران می‌توانند حریم خصوصی امنی داشته باشند و در عین حال با نگهداری توکن PORT3 سود دریافت کنند.

از کجا می توانم PORT3 بخرم؟

توکن های PORT3 را می‌توان در اکثر صرافی‌های متمرکز و غیر متمرکز رمزارز معامله کرد. برای خرید در ایران می‌توانید از صرافی رمزینکس استفاده کنید.

منبع: medium | kucoin | bybit

مهسا رحمانی
درباره مهسا رحمانی
من مهسا هستم، فارق‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس و علاقه‌مند به نویسندگی. حدود ۴ ساله که در حال کشف دنیای محتوا هستم و حالا در حوزه کریپتو و رمزارزها تولید محتوا می‌کنم. هدف من اینه اطلاعات به‌روز رمزارزها رو به شکلی منتقل کنم که همه به راحتی بتونن باهاش ارتباط برقرار کنند و لذت ببرن.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید