این کیف پول سخت‌افزاری با طراحی شش‌ضلعی شکل، به مشتریانی که پیش‌سفارش داده بودند، ارسال می‌شود. برخلاف کیف پول‌های آنلاین که کلیدهای خصوصی کاربران را در اختیار شرکت ارائه‌دهنده قرار می‌دهند، BitKey به کاربران امکان ذخیره‌سازی ایمن بیت‌کوین و مدیریت کامل کلیدهای خصوصی آن‌ها را ارائه می‌دهد.

BitKey همچنین با صرافی ارز دیجیتال آمریکایی، Coinbase و اپلیکیشن پرداخت Cash App یکپارچه شده است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا مستقیماً از طریق این دو پلتفرم و با استفاده از کیف پول و نرم‌افزارش، به خرید و فروش بیت‌کوین بپردازند.

این محصول با تلفن همراه کاربر همگام‌سازی می‌شود و شرکت Block ادعا می‌کند که حتی در صورت گم شدن دستگاه و کیف پول BitKey، ابزارهایی برای بازیابی وجوه در نظر گرفته شده است.

«ارائه کنترل کامل بیت‌کوین به کاربران و اطمینان از دسترسی همیشگی آن‌ها به وجوه‌شان، از اولویت‌های اصلی ماست.»

کیف پول‌های بیت‌کوین، به ویژه کیف پول‌های ذخیره‌سازی سرد که ارز دیجیتال کاربران را به صورت آفلاین نگهداری می‌کنند، می‌توانند از پیچیدگی‌هایی برخوردار باشند. برای استفاده از این روش ذخیره‌سازی، کاربران باید کلیدهای خصوصی خود را که شامل یک عبارت بازیابی ۱۲ یا ۲۴ کلمه‌ای است، به طور ایمن نگهداری کنند. از دست رفتن کلیدهای خصوصی منجر به غیرقابل بازیابی شدن وجوه خواهد شد.

جک دورسی، یکی از بنیان‌گذاران توییتر، پس از ترک این غول رسانه‌های اجتماعی بر توسعه محصولات مرتبط با بیت‌کوین تمرکز کرده است. وی سال گذشته بر لزوم خروج بیت‌کوین از صرافی‌ها و مدیریت شخصی آن توسط سرمایه‌گذاران تأکید نمود.

دورسی، که اکنون یک میلیاردر است، ادعا می‌کند کیف پول جدید BitKey راهکار مناسبی برای تحقق این امر است.

BitKey با قیمت ۱۵۰ دلار به فروش می‌رسد و خرید آن تنها با استفاده از ارز فیات (مانند دلار آمریکا) و از طریق کارت اعتباری یا نقدی سنتی امکان‌پذیر است.

لازم به ذکر است شرکت Block، که پیش‌تر با نام Square شناخته می‌شد، شرکت پرداخت پشت برنامه محبوب موبایل Cash App است که امکان خرید و فروش بیت‌کوین را برای کاربران فراهم می‌کند.

منبع: Decrypt