قرعه‌کشی هزار اکانت پریمیوم تلگرام توسط نات‌کوین

چند بادکنک و یک جعبه‌ی کادو با علامت سوال داخل آن
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

انجمن نات‌کوین، جامعه‌ی پیشرو در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال، با افتخار از برگزاری یک قرعه‌کشی بی‌نظیر با جوایز ارزشمند برای دنبال‌کنندگان خود خبر داد.

جوایز

  • ۱۰۰۰ اشتراک پرمیوم تلگرام به مدت ۱۲ ماه: برندگان این قرعه‌کشی از مزایای اشتراک پرمیوم تلگرام، شامل عدم وجود تبلیغات، امکان ارسال پیام‌های نامحدود و قابلیت‌های پیشرفته دیگر، به مدت یک سال به صورت رایگان بهره‌مند خواهند شد.
  • ۱۰۰۰ توکن Nothing: علاوه بر اشتراک پرمیوم تلگرام، به برندگان قرعه‌کشی تعدادی توکن Nothing نیز اهدا خواهد شد. این توکن‌ها دارای کاربردهای متنوع در پلتفرم Nothing و سایر پلتفرم‌های مرتبط هستند. احتمال می‌رود منظور از توکن‌های Nothing همان نات‌کوین باشد، البته این ارز دیجیتال هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است.

نحوه شرکت در قرعه‌کشی

برای شرکت در این قرعه‌کشی، علاقه‌مندان می‌بایست تا قبل از ساعت ۱۴:۳۰ روز ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ (۵ اردیبهشت) اقدامات زیر را انجام دهند:

  1. عضویت در کانال تلگرام انجمن نات‌کوین به این آدرس
  2. عضویت در یک کانال دیگر که توسط انجمن نات کوین لیست خواهد شد: اطلاعات مربوط به این کانال به زودی از طریق کانال تلگرام انجمن نات کوین به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتخاب برندگان:

در تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ در ساعت ۱۴:۳۰، پلتفرم تلگرام به طور خودکار ۱۰۰۰ دنبال‌کننده تصادفی از بین اعضای کانال انجمن نات‌کوین و کانال لیست‌شده دیگر انتخاب خواهد کرد. برندگان قرعه‌کشی از طریق کانال تلگرام انجمن نات‌کوین به اطلاع عموم خواهند رسید.

اهمیت این قرعه‌کشی

قرعه‌کشی انجمن نات کوین صرف نظر از فرصت دریافت جوایز ارزشمند، می‌تواند نشان‌دهنده‌ی گام نخست به سوی معرفی یک توکن جدید توسط این جامعه‌ی فعال باشد. اهدای توکن Nothing به عنوان بخشی از جوایز این قرعه‌کشی، می‌تواند زمینه‌ساز معرفی یک توکن جدید و نوآورانه توسط انجمن نات کوین در آینده نزدیک باشد.

منبع: کانال تلگرامی نات‌کوین

هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید