لونا کلاسیک سال ۲۰۲۱ پر حادثه‌ای را گذراند؛ از آنجایی که در حال حاضر در سال ۲۰۲۲ قرار داریم در ادامه ابتدا قیمت این ارز را در بازه زمانی کوتاه مدت و در ادامه به صورت بلند مدت پیش‌بینی می‌کنیم. پیش‌بینی‌های ذکر شده بر‌ مبنای وبسایت ambcrypto.com آورده شده‌اند.

پیش بینی کوتاه مدت قیمت LUNC در سال ۲۰۲۲

در ادامه به پیش بینی قیمت کوتاه مدت ارز لونا کلاسیک در سال ۲۰۲۲ می‌پردازیم:

پیش‌بینی قیمت Terra Luna Classic در ۱۰ اکتبر ۲۰۲۲

بر‌اساس تحلیل‌‌های انجام شده قیمت LUNC در ۱۰ اکتبر ۲۰۲۲ بین ۰/۱۱ دلار و ۰/۱۳ دلار در نوسان خواهد بود و معاملات آن با میانگین قیمت ۰/۱۲ دلار انجام خواهد شد.

پیش‌بینی قیمت Terra Luna Classic در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۲

در ۱۵ اکتبر میانگین قیمت این ارز ۰/۴ دلار و به طور کلی بین ۰/۳۷ دلار و ۰/۴۳ در نوسان خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت Terra Luna Classic در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۲

قیمت لونا کلاسیک در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۲ بین ۰/ ۲۴ دلار تا ۰/۲۸ دلار در نوسان خواهد بود و میانگین قیمت آن ۰/۲۶ دلار پیش بینی می‌شود.

پیش‌بینی قیمت Terra Luna Classic در ۳۰ اکتبر ۲۰۲۲

براساس تحلیل‌های صورت گرفته این ارز در ۳۰ اکتبر ۲۰۲۲ ممکن است در بازه قیمتی ۰/۲۸ دلار تا ۰/۳۲ دلار حرکت کند و به طور کلی میانگین قیمت آن حدود ۰/۳ دلار باشد.

پیش‌بینی قیمت Terra Luna Classic نوامبر ۲۰۲۲

در نوامبر ۲۰۲۲ قیمت لونا کلاسیک تغییر چشمگیری پیدا نخواهد کرد و معاملات آن با میانگین قیمت ۰/۳ دلار انجام خواهد شد.

پیش‌بینی قیمت Terra Luna Classic دسامبر ۲۰۲۲

در دسامبر ۲۰۲۲ LUNC رشد خوبی خواهد داشت و در بازه قیمتی ۳/۲۷ دلار و ۳/۷۷ دلار در نوسان خواهد بود. همچنین میانگین قیمت این ارز حدود ۳/۵۲ دلار پیش‌بینی می‌شود.

منبعی دیگر به طور متفاوتی قیمت این ارز را در پایان سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی کرده‌است. بر این اساس اگر مشارکت‌ها در شبکه ادامه دار باشد قیمت آن به حداکثر ۰/۰۰۴۲ دلار خواهد رسید. در غیر این صورت ممکن است شاهد سقوط لونا و حداقل قیمت ۰/۰۰۰۳ دلار باشیم.

پیش بینی بلند مدت قیمت LUNC

حال بیایید به صورت بلند مدت نگاهی به قیمت لونا کلاسیک بیاندازیم. اما پیش از آن باید توجه داشته باشیم که قطعیتی بر پیش‌بینی‌های انجام شده وجود ندارد. چراکه قیمت ارزهای دیجیتال به عوامل مختلف اجتماعی و احساسات جامعه بستگی دارد. در ادامه دو نوع پیش‌بینی قیمت انجام شده برای سال‌های پیش رو را ذکر می‌کنیم. پیش‌بینی‌های ذکر شده بر‌اساس دو وبسایت ambcrypto.com و coinpedia.org آورده شده‌اند و تضمینی برای رخ دادن آن‌ها در آینده وجود ندارد.

پیش‌بینی قیمت LUNC در سال ۲۰۲۳

براساس برخی پیش‌بینی‌های انجام شده قیمت این ارز در سال ۲۰۲۳ به حدود ۱۵۲/۰۷ دلار خواهد رسید. اما تحلیل‌های دیگری هم انجام شده که براساس آن‌ها قیمت ممکن است به ۰/۰۰۰۷۲ دلار برسد. از سوی دیگر اگر پروژه طعمه خرس‌های بازار شود، قیمت آن به ۰/۰۰۰۳۷ دلار خواهد رسید. به طور کلی میانگین قیمت ممکن است ۰/۰۰۰۵۵ دلار باشد.

پیش‌بینی قیمت LUNC در سال ۲۰۲۴

اگر لونا کلاسیک بتواند به خوبی ظاهر شود ممکن است به ۰/۰۰۱۱ دلار برسد و اگر دست خوش تغییرات جامعه و قوانین متفاوتی شود، قیمت آن نزول پیدا کرده و به ۰/۰۰۰۵۸ دلار خواهد رسید. از سوی دیگر برخی میانگین قیمت ۲۰۳/۷۸ دلار را برای آن پیش‌بینی می‌کنند.

پیش‌بینی قیمت LUNC در سال ۲۰۲۵

تا پایان سال ۲۰۲۵ بازار ارزهای دیجیتال دست خوش تغییرات زیادی خواهد شد و با این اوصاف میانگین قیمت LUNC در سال ۲۰۲۵، ۰/۰۰۱۴۵ دلار پیش‌بینی می‌شود. از سوی دیگر برخی تحلیلگران معتقدند این ارز در بازه قیمتی ۲۱۸/۴۵ دلار و ۳۲۷/۶۸ دلار در نوسان خواهد بود.

لونا کلاسیک ارزش سرمایه گذاری دارد؟

همانطور که گفتیم جامعه لونا در حفظ ارزش این ارز و بهبود آن بسیار تلاش می‌کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، آینده‌ای روشن برای این ارز پیش بینی می‌شود. با این حال پیش از سرمایه گذاری باید تمامی جوانب را در نظر گرفت و تحلیل‌های دقیقی پیرامون این ارز انجام داد.

آینده لونا کلاسیک

احیای LUNC

رسیدن به قیمت نزدیک صفر، پایانی دردناک برای بسیاری از سرمایه‌گذاران و آغاز سفری تحول‌ ساز برای عده‌ای باورمند و ریسک ‌پذیر بود. با وجود حمله عظیم رسانه‌ها و دستگاه‌های حکومتی بسیاری از کشورهای جهان به این پروژه و بنیان‌گذار آن، جامعه LUNC دست از حمایت خود از این پروژه برنداشت و بالعکس به صورتی نوآورانه دست به ابتکاراتی جهت احیای این رمزارز زد. جامعه وفادار لونا کلاسیک با ایمان به آینده آن و امیدوار به بازگشت دوباره این ارز به برترین‌های بازار کریپتو، با انجام ابتکاراتی نظیر سوزاندن تعداد بسیار زیادی توکن‌ و استیک کردن (سهام‌گذاری)، میزان عرضه در چرخش از این ارز را به شدت کاهش داد.

هم‌زمان با فعالیت‌های حمایتی جامعه آن، به تدریج تقاضا هم برای این توکن افزایش پیدا کرد و قیمت آن به مرور خود را بازیابی کرد. قیمت این ارز تا ماه‌های جولای و آگوست (تیر و مرداد‌) در حدود یک صدم سنت (۰/۰۰۰۱ دلار) در نوسان بود تا اینکه از ۲۳ آگوست (اول شهریور) طی یک هایپ صعودی حیرت‌آور در ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور)  تا۰/۰۰۰۵۹ دلار افزایش یافت و عملا طی دو هفته چند برابر شد.

در ایده‌آل‌ترین حالت، اگر شخصی تعدادی از این توکن را در پایین‌ترین قیمت آن، یعنی در ۱۳ می (۲۳ اردیبهشت)، خریداری کرده بود و آن را در بالاترین قیمت آن در ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) می‌فروخت، با افزایش بیش از ۵۹۲ برابری سرمایه خود مواجه می‌شد؛ آن هم فقط در عرض کمتر از ۵ ماه!

به نظر می‌آید که بسیاری در بازار کریپتو حدی برای ریسک‌پذیری قائل نبوده و در اوج روزهای بد بازار، زمانی که تقریبا همه در حال فروش هستند، شروع به خرید می‌کنند و حقیقتا می‌توان گفت که برنده‌های حقیقی بازارهای مالی همین افراد هستند. همان‌طور که حرفه‌ای‌ها می‌گویند: در بازار قرمز بخر، در بازار سبز بفروش.

عملکرد جامعه

جامعه لونا با وجود فروپاشی که تجربه کرده است، نشانه‌های مثبتی از احیای خود به نمایش می‌گذارد؛ به طوریکه #LUNCcommunity توانست به یکی از ترندهای توئیتر تبدیل شود. جامعه برای احیای شبکه و بازیابی  سکه‌ها، پیشنهادهای مهمی درباره سوخت LUNC ارائه کرده است تا از این طریق بتواند ضررهای ناشی از سقوط را جبران کند.

درحالیکه تمرکز اصلی دوکوان و تیمش بر شبکه ترا۲ است، جامعه آن اداره لونا کلاسیک را برعهده گرفته‌اند. در پی وجود احساسات مثبت نسبت به این ارز، قیمت آن در ماه‌های آینده می‌تواند رو به افزایش پیش برود.

طرح مالیات LUNC

جامعه لونا کلاسیک در حال حاضر در حال پیاده سازی مالیات ۱/۲ درصدی بر تمام تراکنش‌های این شبکه است. این عمل می‌تواند LUNC را در موقعیت بهتری قرار داده و ضررهای قبل را جبران کند. این طرح به زبان ساده به این معناست که در زمان تراکنش،‌۱/۲ درصد از تمامی توکن‌های رد و بدل شده از بین می‌روند.

هدف نهایی این طرح کاهش تعداد توکن‌ها و رساندن آن‌ها از ۶/۵ تریلیون به ۱۰ میلیارد است. این مکانیزم موجب کاهش عرضه و درنهایت باعث افزایش تقاضا خواهد شد.

حمایت صرافی‌ها

با حمایت بسیاری از صرافی‌های بزرگ از LUNC، نشانه‌هایی از احیا در این شبکه مشاهده شد. چراکه با حمایت صرافی‌های برتر دنیا مانند Binance و KuCoin، تعداد معاملات بیشتر شده و آینده بهتری برای این ارز رقم خواهد خورد.

خرید لونا کلاسیک در صرافی رمزینکس

در حال حاضر امکان خرید لونا کلاسیک از صرافی‌های معتبر، ازجمله صرافی رمزینکس، وجود دارد. با ثبت نام و تکمیل مراحل احراز هویت در سایت رسمی این صرافی می‌توان به خرید و فروش ارز لونا کلاسیک با ریال پرداخت.

تاریخچه قیمت LUNC

لونا کلاسیک (LUNC) که تا ۲۸ می (۷ خرداد) لونا نام داشت، با قیمت ۸۰ سنتی شروع به کار کرد. عرضه اولیه آن مابین ۳۰ ژانویه تا ۷ مارچ ۲۰۱۹ (۱۰ بهمن تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷) با قیمت ۰/۸ دلار انجام شد. قیمت این رمزارز با طی کردن یک روند صعودی بلند مدت، به‌شکل خیره‌ کننده‌‌ای بیش از ۱۴۸ برابر شد و در ۵ آوریل ۲۰۲۲ (۱۶ فروردین ۱۴۰۱) با ارائه سود بیش از ۱۴/۷۰۰ درصدی به سرمایه‌گذاران اولیه خود، ۱۱۹/۱۸ دلار شد.

اما روزهای خوش سرمایه‌گذاران این ارز دوام چندانی نداشت؛ این رمزارز جنجالی بعد از رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ خود (ATH)، روندی نزولی را شروع کرد و در نهایت قیمت آن با سقوطی کم‌ سابقه در دنیای کریپتو، به کسری از یک‌هزارم سنت رسید. پایین‌ترین قیمت آن در ۱۳ می ۲۰۲۲ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱) با ثبت قیمت ۰/۰۰۰۰۰۰۹۹ دلاری رقم خورد تا سرمایه‌گذاران و هولدرهای خود را با طعم واقعی و تلخ یک سقوط تمام‌عیار آشنا سازد؛ اما این پایان ماجرا نبود.