پاول دورف از نات کوین حمایت کرد [تاثیرات آتی] - مجله رمزینکس
۶ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. کارت های روزانه پیکسل تپ امروز شنبه ۶ مرداد به همراه تصویر آموزشی
  2. جواب سوال تایم فارم امروز شنبه ۶ مرداد
  3. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت شنبه ۶ مرداد + آموزش ویدئویی

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، از بازی وب ۳ نات کوین حمایت می‌کند

افراد یک شرکت و لوگوهای تلگرام، تون کوین و نات کوین در بالای تصویر
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، روز جمعه با ابراز حمایت از بازی وب ۳ نات کوین، دستاورد قابل توجه این پلتفرم یعنی جذب ۳۵ میلیون کاربر فعال تنها در چند ماه را مورد تحسین قرار داد. توکن NOT بازی نات کوین که بر بستر بلاک‌چین TON توسعه یافته است، پس از راه‌اندازی اخیر خود، با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است.

دورف در پیامی خطاب به ۲.۵ میلیون مشترک کانال تلگرامی خود، ضمن تمجید از موفقیت نات کوین، بر استحکام اکوسیستم تلگرام/TON برای توسعه‌دهندگان برنامه‌های کاربردی تأکید نمود. ارز دیجیتال این بازی با نام توکن NOT بر روی بلاک‌چین TON ایجاد شده و بیش از ۸۰ میلیارد توکن نیز در زمان راه‌اندازی معاملات آن در صرافی‌های مختلف ارز دیجیتال، به صورت ایر‌دراپ در اختیار کاربران قرار گرفت.

بازیکنان نات کوین می‌توانند با یک کلیک ساده بر روی تلفن همراه خود، ارز درون بازی را جمع‌آوری کنند که اکنون با نسبت ۱۰۰۰ به ۱ قابل تبدیل به توکن NOT است. پیش از رویداد تولید توکن، نات کوین با پیاده‌سازی یک سیستم معاملات NFT، امکان تجارت پیش از بازار را فراهم کرد. در این راستا، نزدیک به ۸۰۰ هزار کوپن NFT ضرب شد که این کوپن‌ها نیز قابلیت تبدیل به توکن NOT را دارا هستند.

دورف با اشاره به تأثیر تحول‌آفرین نات‌کوین در امکان تبدیل ارز درون بازی به پول واقعی برای کاربران، بر اهمیت این دستاورد تأکید کرد. بیش از ۷۲ میلیارد توکن بین استخراج‌کنندگان توزیع شده است و ۷.۹ میلیارد توکن دیگر نیز توسط دارندگان کوپن NFT قابل بازخرید است که منجر به حداکثر عرضه ۱۰۲.۷ میلیارد توکن NOT می‌شود.

توزیع گسترده بیش از ۸۰ میلیارد توکن NOT منجر به ایجاد ارزش بازار ۵۴۵ میلیون دلاری برای نات کوین با ارزش کل رقیق‌شده تقریباً ۷۱۱ میلیون دلار شده است. در حال حاضر، قیمت نات کوین در حدود ۰.۰۰۶۸ دلار معامله می‌شود و طی ۲۴ ساعت گذشته به حجم معاملات بیش از ۱ میلیارد دلار دست یافته و بر اساس این معیار، در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر قرار گرفته است.

با در نظر گرفتن حدود ۶۷۸ هزار کیف پول روی زنجیره‌ی بلوکی که توکن NOT را نگهداری می‌کنند، نات‌کوین رشد چشمگیری را تجربه کرده و به بازیگری مهم در چشم‌انداز ارز دیجیتال تبدیل شده است. دورف از ارزش ایجاد شده برای کاربران تلگرام از طریق نات کوین ابراز خرسندی کرد و انتظار توسعه‌ی بیشتر این اکوسیستم با معرفی مینی‌اپ‌های جدید بر روی تلگرام و TON را دارد.

استراتژی درآمدزایی نات‌کوین بر تشویق مشارکت کاربران با سازمان‌های وب ۳ متمرکز است. این بازی با طراحی کارهایی برای تبلیغ این پروژه‌ها، به بازیکنان برای شرکت در این فعالیت‌ها پاداش می‌دهد. نات کوین همچنین برای گسترش اکوسیستم خود، در نظر دارد با معرفی یک ربات معاملاتی، امکان معامله‌ی سایر توکن‌های مبتنی بر TON را برای کاربران فراهم کند.

در حالی که تلگرام در ابتدا با شبکه باز تلگرام (تون‌کوین) در سال ۲۰۱۸ به سراغ فناوری بلاک‌چین رفت، اما چالش‌های قانونی منجر به کنار گذاشتن آن شد. با این حال، توسعه‌دهندگان متن‌باز آن را در سال ۲۰۲۲ با نام شبکه باز احیا کردند و زمینه‌ای برای موفقیت نات‌کوین را فراهم نمودند. مشارکت طولانی‌مدت دورف در حوزه ارز دیجیتال، بر تعهد او به نوآوری و توانمندسازی مالی تأکید می‌کند.

منبع: The Block

4/5 - (1 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر نصب اپ