افزایش ۵ درصدی تون کوین؛ شروع روند صعودی جدید؟- مجله رمزینکس

افزایش ۵ درصدی قیمت تون کوین، گمانه‌زنی‌ها برای دستیابی به سقف قیمتی جدید را تقویت کرد

رگ‌های خون تازه و لوگوی ارز دیجیتال تون کوین
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳

ارز دیجیتال تون کوین (TON) طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش ۵ درصدی قیمت بوده است که این امر، نشانه‌ای از بازگشت روند صعودی تلقی می‌شود.

این روند افزایشی، موجی از خوش‌بینی را در بین سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است، به گونه‌ای که آن‌ها در حال بررسی سطوح قیمتی جدید بالقوه برای این آلت‌کوین هستند.

بازگشت سرمایه‌گذاران تون کوین

با بررسی امواج نگهداری بلندمدت تون کوین، افزایش اخیر قیمت بر بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت (۰ تا ۱ روز، ۱ تا ۷ روز، ۷ تا ۳۰ روز) تأثیرگذار بوده و دلیل آن ورود سرمایه‌گذاران جدید با دیدگاه صعودی به بازار است.

اکثر توکن‌های تون کوین برای دوره‌های طولانی‌تری نگهداری شده‌اند، به ویژه در دسته‌های ۱ تا ۲ سال و ۲ تا ۵ سال.

در زمان نگارش این گزارش، اکثر دارندگان توکن TON در سود هستند، به این معنی که ارزش دارایی‌های آن‌ها بیشتر از قیمتی است که برای خرید آن‌ها پرداخت کرده‌اند. این اکثریت قاطع سودده، نشان‌دهنده‌ی خوش‌بینی در میان دارندگان فعلی است.

با این حال، دارندگان در نقطه سر به سر، فاقد سود یا زیان هستند و تصمیمات آن‌ها برای فروش یا نگهداری، در تعیین نوسانات قیمتی کوتاه‌مدت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. این گروه از دارندگان ممکن است به دنبال تثبیت سود یا جلوگیری از ضرر و زیان در صورت نوسانات شدید قیمت باشند.

کاهش نوسانات قیمت TON

نوسانات قیمت تون کوین در سطوح نسبتاً پایینی (حدود ۶۰ درصد) آغاز شد، با رسیدن قیمت به بالاترین سطح خود، به حدود ۶۸ درصد رسید و سپس با تثبیت قیمت، کاهش قابل توجهی یافت.

کاهش نوسانات می‌تواند نشان‌دهنده‌ی یک دوره آرامش باشد که طی آن، بازیگران صعودی برای یک جهش قابل توجه آماده می‌شوند. از این رو، کاهش نسبت NVT توکن تون کوین می‌تواند به عنوان یک شاخص مثبت از سلامت و پویایی شبکه در نظر گرفته شود.

این کاهش همچنین به این معنی است که ارزش بازار در حال شروع به بازتاب بهتر فعالیت‌های تراکنشی است که احتمالا منجر به نوسانات قیمتی باثبات‌تر خواهد شد.

قیمت تون کوین طی یک هفته گذشته بین ۶.۵۰ دلار تا ۸.۵۰ دلار در نوسان بوده است که نشان‌دهنده‌ی یک روند صعودی کلی است. قابل توجه است که تمرکز قابل توجهی از نقدینگی فروش بالای سطح ۸ دلار وجود دارد که می‌تواند به عنوان یک سطح مقاومت عمل کند.

مقدار دلتا عمدتاً منفی است که نشان‌دهنده‌ی فشار فروش قوی‌تر است. با این حال، افزایش قیمت نشان می‌دهد که فشار خرید، اگرچه از نظر حجم کمتر است، اما تأثیر کافی برای آغاز یک روند صعودی مناسب را دارد.

منبع: AMBCrypto

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر