صفر تا صد انتقال کاردانو به تراست ولت

انتقال کاردانو به تراست ولت در ۵ مرحله

سکه کاردانو با پس زمینه نمودار
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به دلیل اینکه ارز دیجیتال کاردانو یا ADA جزو برترین ارزهای بازار از نظر حجم پول محسوب می‌شود و برای سرمایه‌گذاری، ریسک کمتری نسبت به بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر دارد، افراد زیادی اقدام به خرید این ارز و نگهداری آن در کیف پول خود می‌کنند. یکی از موضوعات مهم برای این گروه از تریدرها انتقال کاردانو به تراست ولت است.

در این مقاله از رمزینکس قصد داریم تا آموزش کامل نحوه انتقال ارز کاردانو به تراست ولت را بررسی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید. 

مراحل انتقال کاردانو به تراست ولت 

به‌طور خلاصه، برای انتقال کاردانو به تراست ولت تنها کافی است تا در کیف پول، آدرس دریافت کاردانو را کپی کرده و سپس با استفاده از آن، میزان دلخواه کاردانو را به آدرس مبدا انتقال دهید. در این بخش به بررسی مراحل و روش انتقال ارز آدا به کیف پول تراست ولت می‌پردازیم. 

مرحله اول

در ابتدا، نیاز است تا کیف پول تراست ولت را از اپ‌استورهایی مانند play store و غیره دانلود کرده و حساب خود را در آن افتتاح کنید. در هنگام ورود به این کیف پول برای ساخت حساب، شما ۱۲ کلمه منحصربه‌فرد دریافت می‌کنید که حکم کلید خصوصی کیف پول شما را دارند و باید آن‌ها را در جایی ایمن ثبت کنید. 

مرحله دوم 

پس از ساخت حساب در کیف پول، باید برای انتقال ارز کاردانو به تراست ولت، باید آدرس واریز کاردانو را در این کیف پول کپی کنید. برای این کار، مانند تصویر زیر روی بخش «Manage Crypto» کلیک کرده و cardano را جستجو کنید.

جستجوی کاردانو در تراست ولت
کاردانو را برای انتقال به تراست ولت، در بخش جستجوی این کیف پول، سرچ کنید.

مرحله سوم 

پس از جستجو، روی ارز دیجیتال ada کلیک کنید تا صفحه آن در کیف پول شما مانند تصویر زیر باز شود. سپس روی گزینه  «Receive» بزنید. 

واریز کاردانو به تراست ولت
گزینه receive را برای دریافت آدرس واریز کاردانو بزنید

مرحله چهارم 

در این قسمت یک QRcode و یک آدرس در اختیار شما قرار می‌گیرد که برای انتقال ارز کاردانو به تراست ولت باید از این آدرس استفاده کنید. 

صفحه واریز کاردانو برای کپی آدرس
آدرس کاردانو را برای واریز به تراست ولت، کپی یا اسکن کنید

مرحله پنجم 

در مرحله آخر، باید کاردانو را از جایی که نگهداری می‌کنید (مانند صرافی یا یک کیف پول دیگر) به آدرسی از تراست ولت کپی کردید، واریز کنید. به عبارتی، در جایی که کاردانو را نگه‌داری می‌کنید، یک گزینه برای «برداشت» وجود دارد که با کلیک روی آن و وارد کردن آدرس مقصد، می‌توانید انتقال کاردانو به تراست ولت را انجام دهید. 

جمع‌بندی

در این مقاله از رمزینکس، با بررسی انتقال کاردانو به تراست ولت همراه شما بودیم. اگر می‌خواهید ارزهای دیجیتالی مانند کاردانو را در لحظه خریداری کنید، صرافی رمزینکس همراه شماست. می‌توانید با احراز هویت آنلاین در  این صرافی که یک روز بیشتر طول نمی‎‌کشد، قیمت لحظه‌ای تمامی ارزهای دیجیتال از جمله قیمت ارز دیجیتال کاردانو را مشاهده کرده و در کسری از ثانیه، هر ارزی را که می‌خواهید، خریداری کنید.

سوالات متداول

آیا تراست ولت از کاردانو پشتیبانی می‌کند؟

بله. کاردنو یکی از ارزهای مورد پشتیبانی تراست ولت است و شما می‌توانید هر میزان از آن را در این کیف پول نگهداری کنید.

کارمزد انتقال کاردنو به تراست ولت چقدر است؟

کارمزد انتقال کاردانو به تراست ولت متغیر بوده و بستگی و میزان ارز و شبکه‌ای دارد که انتقال را از طریق آن انجام می‌دهید.

درباره نوید امیرنجات
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید