چشم‌انداز قیمتی ویچین (VET) تا پایان سال ۲۰۲۴ - مجله رمزینکس
۵ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. حذف ایموجی‌های بیت کوین و سایر رمزارزها از شبکه اجتماعی ایکس
  2. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز شنبه ۶ مرداد به همراه آموزش وارد کردن
  3. بلاک چین تون از قابلیت تراکنش بدون کارمزد رونمایی کرد
  4. کد مورس همستر کامبت شنبه ۶ مرداد  به همراه آموزش وارد کردن
  5. کد انیگما امروز راکی ربیت شنبه ۶ مرداد به همراه تصویر
  6. بازی دات کوین در بستر بلاک چین ونوم راه‌اندازی می‌شود
  7. سولانا برای لحظاتی بایننس کوین را پشت سر گذاشت
  8. بیت کوین در حال دورخیز برای فتح قله قیمتی ۱۰۰,۰۰۰ دلار است
  9. کمبو کارت های امروز همستر جمعه ۵ مرداد
  10. سه کارت امروز راکی ربیت جمعه ۵ مرداد
  11. جواب سوال تایم فارم امروز جمعه ۵ مرداد
  12. کارت های روزانه پیکسل تپ امروز جمعه ۵ مرداد به همراه تصویر آموزشی
  13. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۵ مرداد + آموزش ویدئویی

چشم‌انداز قیمتی ویچین (VET) تا پایان سال ۲۰۲۴: آیا دستیابی به ۰.۶ دلار محتمل است؟

سرباز شطرنجی که سایه‌اش وزیر است.
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازار ارزهای دیجیتال در چند هفته اخیر شاهد افت محسوس بوده و ویچین (VET) نیز از این روند نزولی مستثنی نبوده است. بسیاری از آلت‌کوین‌های با ارزش بازار بالا در ماه گذشته با کاهش دو رقمی قیمت مواجه شده‌اند. با وجود این، ویچین همچنان کانون توجه تحلیلگران و کارشناسان این حوزه قرار دارد. علی مارتینز، تحلیلگر برجسته‌ی بازار رمزارز، اخیراً دیدگاه خود در مورد مسیر آتی این توکن را ارائه کرده است.

آیا قیمت ویچین تا دسامبر ۲۰۲۴ به ۰.۶ دلار خواهد رسید؟

مارتینز با بررسی نمودار ماهانه‌ی قیمت ویچین، سناریوی جالبی را مطرح کرده است. او بر این باور است که این ارز دیجیتال ممکن است در فصل تابستان شاهد جهش قیمتی باشد که بر عملکرد آن در ادامه‌ی سال تأثیری بسزا خواهد داشت.

این پیش‌بینی بر اساس الگوی تکرارشونده‌ی “محدوده‌ی تثبیت” در تاریخچه‌ی قیمتی ویچین صورت گرفته است. مارتینز معتقد است که VET با پیروی از این الگوی فراکتالی، مسیری مشابه با روند صعودی سال ۲۰۲۰ را طی خواهد کرد که منجر به ثبت بالاترین قیمت تاریخی در ۰.۲۸۱ دلار شد.

پس از خروج از محدوده‌ی تثبیت و افزایش قیمت به ۰.۰۴۶۶۴ دلار در ماه فوریه، VET در حال حاضر با اصلاح قیمتی مواجه است. با این حال، مارتینز بر اتمام “آزمایش مجدد مقاومت” تاکید کرده و پیش‌بینی می‌کند که قیمت ویچین پس از تکرار این روند در محدوده‌ی بالایی کانال (حدود ۰.۳۲ دلار)، در تابستان امسال جهش پیدا کند. به دنبال این احیا، این ارز دیجیتال می‌تواند در پاییز با رشد قابل توجهی همراه شود.

تحلیل نمودار توسط مارتینز حاکی از آن است که قیمت VET به طور بالقوه می‌تواند تا دسامبر ۲۰۲۴ به ۰.۶ دلار برسد. تحقق این الگوی فراکتالی، دستیابی به بالاترین قیمت تاریخی و افزایش قابل توجه ۱۶۰۰ درصدی نسبت به قیمت فعلی را برای VET به ارمغان خواهد آورد.

نگاهی اجمالی به قیمت VET

در زمان نگارش این متن، قیمت هر واحد VET برابر با ۰.۰۳۵۰۶ دلار است که نشان‌دهنده‌ی کاهش ۲.۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته می‌باشد. این افت اخیر، عملکرد ضعیف ویچین را در بازه‌های زمانی بلندمدت‌تر تأیید می‌کند. با استناد به داده‌های CoinGecko، ویچین در بازه‌های زمانی هفتگی و ماهانه به ترتیب ۷ و ۲۳ درصد کاهش داشته است. با این وجود، این ارز دیجیتال همچنان جایگاه خود را در میان ۵۰ ارز دیجیتال برتر با ارزش بازاری بیش از ۲.۵ میلیارد دلار حفظ کرده است.

منبع: NEWSBTC

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر نصب اپ