معرفی اوریجین اتر OETH ، پروتکل افزایش سود شما - مجله رمزینکس

معرفی اوریجین اتر OETH، پروتکل افزایش سود شما

اوریجین اتر OETH
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

اوریجین اتر با نام لاتین Origin Ether (OETH)، نوع جدیدی از ارز دیجیتال بوده و اکنون در شبکه اتریوم در دسترس است. OETH به شما کمک می‌کند تا با برقراری تعادل بین دو روش استیک و ارائه نقدینگی (که به معنای کمک به انجام معاملات روان‌تر است)، بتوانید درآمد بیشتری در پلتفرم‌های محبوب از سرمایه‌گذاری‌های اتریوم خود داشته باشید. OETH از روش خاصی استفاده می‌کند تا به شما کمک کند تا بهترین بازده ممکن را در سرمایه‌گذاری خود در ارز دیجیتال OETH و ارز دیگری به نام Origin Dollar (OUSD) داشته باشید.

چرا OETH ساخته شد؟

علاقه زیادی به توکن‌های استیکینگ نقد شونده (LST) در دنیای مالی دیجیتال (DeFi) وجود دارد، اما این توکن‌ها نیاز دارند علاوه بر پاداش‌های معمول برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها، روش‌های بیشتری برای کسب درآمد نیز داشته باشند. اگرچه کسب حدود ۵ درصد در سال از طریق اعتبارسنجی برای برخی مشکلی ندارد، انتظار می‌رود که پس از به‌روزرسانی‌های اخیر اتریوم، پاداش‌ها کاهش یابد.

اکنون که افراد می‌توانند اتریوم سهام خود را برداشت کنند، معامله LST‌ها آسان‌تر خواهد بود و شانس بیشتری برای کسب درآمد از طریق استیکینگ DeFi وجود دارد. Origin Protocol که قبلاً با Origin Dollar با استفاده از قراردادهای هوشمند و استراتژی‌های هوشمندانه برای کسب درآمد بهتر عمل کرده بود، در موقعیت خوبی برای ارائه بازده سالانه بالای سرمایه‌گذاری‌های اتریوم است. خرید اوریجین پروتکل (OGN) و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های آن به خاطر همین مزیت‌ها از انتخاب‌های برتر دنیای دیفای محسوب می‌شود.

در حال حاضر، با توجه به تمام اتریوم موجود، پتانسیل LSTها بسیار زیاد است. پاداش‌های استیک اتریوم در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال کمتر بوده است، زیرا تا همین اواخر نمی‌توانستید اتریوم استیک شده خود را پس بگیرید. اما در سال آینده، انتظار می‌رود که میزان سهام اتریوم تقریباً دو برابر شود، که نشان‌دهنده یک فرصت رو به رشد در این زمینه است.

کسب سود از OETH چطور است

چگونه OETH در توکن‌های اکوسیستم قرار می‌گیرد؟

Origin Ether (OETH) یک ابزار جدید در اکوسیستم Origin است که برای کمک به کسب درآمد بیشتر از اتریوم (ETH) طراحی شده است. OETH شبیه به Origin Dollar است اما روی اتریوم تمرکز دارد. OETH مانند Origin Dollar، همیشه برای معامله در دسترس است، به طور کامل توسط دارایی‌ها پشتیبانی می‌شود و ارزش آن درست در کیف پول شما بدون هیچ کارمزد اضافی افزایش پیدا می‌کند.

تفاوت اصلی Origin Dollar با OETH این است که از توکن‌های استیکینگ نقد شونده و نه استیبل کوین‌ها به عنوان پشتوانه خود استفاده می‌کند. این بدان معناست که می‌توانید از این توکن‌ها که به اتریوم وابسته شده‌اند برای دریافت OETH استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: همه آنچه که باید درباره OUSD بدانید

برای اینکه ارزش خرید OETH ثابت بماند، وابسته به دلار مبدا (OGV) است. اگر OGV دارید، می‌توانید در مورد تصمیم‌های مهم مانند اینکه از چه دارایی‌هایی به عنوان پشتیبان استفاده کنید، نحوه کسب درآمد بیشتر و هزینه‌های OETH رای دهید. هنگامی که OETH شروع به کار کرد، ۲۰٪ از درآمد خود را برای سرمایه گذاری در یک ارز دیجیتال دیگر به اسم CVX، استفاده کرد تا از گرفتن پاداش‌های آینده مطمئن شود. درآمد حاصل از OETH همچنین می‌تواند برای خرید OGV بیشتر و توزیع آن بین دارندگان OGV یا سرمایه گذاری در استراتژی‌های دیگر تایید شده توسط جامعه OGV استفاده شود.

OETH چگونه کار می‌کند؟

Origin Ether به شما کمک می‌کند تا اتریوم (اتر) خود را سریع‌تر افزایش دهید. این کار را با جابجایی هوشمندانه سرمایه‌گذاری‌های شما بین مکان‌های مختلف انجام می‌دهد که می‌توانید بازدهی بیشتری در اتر خود کسب کنید. این موارد شامل توکن‌های استیک نقد شونده و استخرهای DeFi است.

شما می‌توانید انواع مختلفی از توکن‌های مرتبط با اتریوم مانند wETH، stETH، rETH و frxETH را در Origin Ether سرمایه گذاری کنید. همچنین می‌توانید اتریوم معمولی (ETH) و توکن دیگری به نام sfrxETH را با استفاده از ابزار ویژه‌ای به نام Origin’s Zap سرمایه گذاری کنید.

هنگامی که توکن‌های خود را در Origin Ether قرار دادید، Origin Ether آن‌ها را به دو مکان اصلی منتقل می‌کند. ۱. به اعتبار دهندگانی که به فعال نگه داشتن شبکه اتریوم و پرداخت پاداش برای سرمایه گذاری شما کمک می‌کنند. 

۲. به استخرهای نقدینگی در AMM (بازارسازان خودکار)، که مانند صرافی‌های غیرمتمرکز هستند، جایی که اتریوم شما به تسهیل معاملات و کسب بازده کمک می‌کند.

OETH توکنی است که هنگام سرمایه گذاری در Origin Ether دریافت می‌کنید. این توکن همیشه به راحتی قابل معامله یا تبدیل به توکن‌های اصلی است که سرمایه گذاری کرده‌اید. شما می‌توانید این کار را از طریق صرافی‌های غیرمتمرکز مانند Curve انجام دهید.

Origin Ether همچنین در مواردی مانند Lido Staked ETH، Rocket Pool ETH و Staked Frax Ether سرمایه گذاری می‌کند و راه‌هایی برای کسب بازدهی بیشتر از طریق جوایز اعتبارسنجی و با قرض دادن اتر شما ارائه می‌دهد.

در آینده، Origin Ether ممکن است شروع به اجرای گره‌های اتریوم خود کند و خود به یک توکن سهام نقدشونده تبدیل شود. همچنین Origin Ether به دنبال راه‌های جدیدی برای کسب بازده سرمایه‌گذاری است، مانند پروتکل‌های جدید در دنیای کریپتو.

جالب است بدانید، هر روز افرادی که OETH (Origin Ether) دارند OETH اضافی به طور خودکار به کیف پولشان اضافه می‌شود.

پلتفرم OETH

جمع‌بندی

  • می‌توانید ETH یا توکن‌های مشابه آن (مانند stETH، rETH، frxETH) را در Origin Ether قرار دهید و در ازای آن OETH دریافت کنید.
  • OETH بهترین بازده ممکن را از گزینه‌های مختلف سرمایه گذاری در دنیای DeFi (مالی غیرمتمرکز) به شما می‌رساند.
  • به عنوان یک دارنده OETH ،OETH بیشتری نیز مستقیما در کیف پول خود کسب می‌کنید.
  • همیشه می‌توانید OETH خود را به ETH تبدیل کنید یا با استفاده از صرافی‌هایی مانند Curve، هر زمان که بخواهید، دارایی‌های اصلی را که قرار داده‌اید، پس بگیرید.
  • در اصل، Origin Ether ابزاری است که به شما کمک می‌کند سرمایه‌گذاری‌های اتریوم خود را با مدیریت خودکار آن‌ها و افزودن مستقیم درآمد به حساب خود افزایش دهید.
مهسا رحمانی
درباره مهسا رحمانی
من مهسا هستم، فارق‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس و علاقه‌مند به نویسندگی. حدود ۴ ساله که در حال کشف دنیای محتوا هستم و حالا در حوزه کریپتو و رمزارزها تولید محتوا می‌کنم. هدف من اینه اطلاعات به‌روز رمزارزها رو به شکلی منتقل کنم که همه به راحتی بتونن باهاش ارتباط برقرار کنند و لذت ببرن.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید