رشد زیاد قیمت بیت کوین با ورود سرمایه‌ها، آیا زمان خرید است؟
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. بیت‌ کوین در سطح ۶۲,۰۰۰ دلار؛ چرا این قیمت برای سودآوری ماینرها در سه‌ماهه سوم حیاتی است؟
  2. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۳۰ شهریور + آموزش ویدئویی

ورود ۲۵۲ میلیون دلار سرمایه به صندوق‌های ETF بیت کوین در حالی که قیمت بیت‌کوین نزدیک به ۶۵ هزار دلار است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۳
راه ورود به بهشت با کلی سکه بیت کوین

صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) بیت‌کوین که در آمریکا فهرست شده‌اند، روز جمعه صدها میلیون دلار از سرمایه‌گذاران جذب کردند و جریان ورودی مثبت خود را به هفت روز متوالی رساندند.

قیمت بیت‌کوین پس از سپری کردن دو هفته در محدوده ۵۹٬۰۰۰ دلار، از ۶۴٬۰۰۰ دلار عبور کرد و بیش از ۵ درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح روزانه ۶۴٬۸۷۹ دلار رسید، سپس بخشی از این سودها را از دست داد و در زمان انتشار این خبر، به ۶۴٬۳۱۸ دلار معامله شد.

جریان ورودی ETF بیت کوین در ۲۳ اوت، (جمعه ۲ شهریور)

بیت‌کوین اسپات مستقر در آمریکا، روز جمعه شاهد جریان ورودی خالص روزانه ۲۵۲ میلیون دلار بودند که بهترین عملکرد یک روزه آن‌ها در تقریباً یک ماه گذشته بود.
ETF شرکت بلک‌راک به نام IBIT با ۸۶.۸۳ میلیون دلار، بیشترین جریان ورودی روزانه را به خود اختصاص داد و پس از آن ETF شرکت فیدلیتی با نام FBTC، گری‌اسکیل با نام BTC و بیت‌وایز با نام BITB به ترتیب با ۶۴ میلیون دلار، ۵۰.۸۳ میلیون دلار و ۴۲.۲۶ میلیون دلار قرار گرفتند.

صندوق‌های ARKB از شرکت آرک اینوست، HODL از ون‌اک، BRRR از والکری و BTCO از اینوسکو مجموعاً جریان ورودی خالص روزانه ۴۳.۶۳ میلیون دلار را جذب کردند. در همین حال، سایر صندوق‌ها گزارش دادند که هیچ جریانی نداشته‌اند، به‌جز GBTC گری‌اسکیل که ۳۵.۵۵ میلیون دلار خروجی داشت.

روند مثبت جریان ورودی، کل هفته را به ۵۰۶.۳۷ میلیون دلار رساند، که جهش بزرگی از ۳۲.۵۸ میلیون دلار هفته گذشته بود. به‌طور کلی، ETF‌های بیت‌کوین اسپات از زمان شروع تجارت خود در ماه ژانویه امسال، مجموعاً ۱۷.۸۸ میلیارد دلار جریان ورودی خالص جذب کرده‌اند.

منبع: dailycoin

به این post امتیاز دهید
درباره ایلیا حقانی
دانشجو رشته مترجمی زبان انگلیسی بیش از 4 سال سابقه کاری در زمینه تولید محتوای سایت و اینستاگرام ارزهای دیجیتال و فارکس
درباره ایلیا حقانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر