سقوط شدید ارزش توکن‌های همسترکامبت و کتیزن پس از ایردراپ
۱۴ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. محکومیت ۱۰ ساله موسس طرح پانزی IcomTech
  2. کارت های پیکسل امروز شنبه ۱۴ مهر به همراه تصویر آموزشی
  3. کد ویدیو بلوم امروز شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  4. رمز جیمز (GEMZ) امروز شنبه ۱۴ مهر
  5. تصویر امروز جیمز شنبه ۱۴ مهر به همراه پاسخ تصویری
  6. کارتهای امروز برد (Bird) شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  7. کد کمبو میم فای امروز شنبه ۱۴ مهر + آموزش وارد کردن
  8. کد مخفی تومارکت (Tomarket) امروز شنبه ۱۴ مهر
  9. جواب سوال تایم فارم امروز شنبه ۱۴ مهر
  10. پاسخ پازل امروز ربات میجر شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  11. سقوط سولانا پس از شکست سطح ۱۶۱ دلاری؛ آیا افت بیشتر در راه است؟
  12. یک نهنگ اتریوم ۱۹ هزار اتریوم فروخت: آیا افت شدیدتری در راه است؟
  13. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز شنبه ۱۴ مهر به همراه آموزش وارد کردن

بازی‌های همسترکامبت و کتیزن پس از ایردراپ‌های تلگرام ۵۰ درصد کاهش یافتند

 
۱۱ مهر ۱۴۰۳
  2 دقیقه
همستر و کتیزن رو به پایین

دو تا از بزرگ‌ترین بازی‌های ارزدیجیتالی تلگرام تازه توکن‌های خود را عرضه کردند، اما توکن‌های همسترکامبت و کتیزن به سرعت در حال سقوط هستند. تنها چند روز پس از اینکه دو بازی مشهور تلگرام توکن‌های مورد انتظار خود را در شبکه باز (TON) راه‌اندازی کردند، قیمت‌های هر دو توکن بیش از ۵۰ درصد از بالاترین قیمت‌های خود کاهش یافته است.

اکنون، تنها پنج روز پس از راه‌اندازی، قیمت همسترکامبت به ۰.۰۴۷ دلار کاهش یافته است که ۵۳ درصد از بالاترین قیمت روز اول خود به‌طور تقریبی ۰.۱ دلار کمتر است. این توکن امروز به تنهایی ۱۸ درصد کاهش یافته است که به نظر می‌رسد ناشی از یک افت کلی در بازار باشد که به‌طور مشخص به تنش‌های خاورمیانه مرتبط است. لازم به ذکر است که در منابع قیمتی، اختلافاتی در مورد بالاترین قیمت تاریخی همسترکامبت وجود دارد که به نوسانات اولیه پس از راه‌اندازی توکن برمی‌گردد. برای مثال، CoinGecko به یک بالاترین قیمت ۰.۰۷۲ دلار اشاره دارد که منجر به کاهش ۳۵ درصدی نسبت به قیمت فعلی شده است. با این حال، صرافی‌های بزرگ مانند بایننس و Crypto.com بالاترین قیمت را نزدیک به حد CoinMarketCap نشان می‌دهند.

توکن‌های همسترکامبت و کتیزن، با ایردراپ سقوط کردند!
توکن‌های همسترکامبت و کتیزن، با ایردراپ سقوط کردند!

در همین حال، توکن کتیزن نیز از زمان راه‌اندازی خود در ۲۰ سپتامبر به شدت کاهش یافته و در حال حاضر ۵۸ درصد کاهش یافته و به قیمت ۰.۴۷ دلار رسیده است. این توکن امروز ۱۸ درصد کاهش یافته و در تاریخ راه‌اندازی ماه گذشته به قیمت ۱.۱۱ دلار رسیده بود. مانند همسترکامبت، بسیاری از بازیکنان نیز از تخصیص‌های ایردراپ کتیزن شکایت کردند.

تمامی بزرگ‌ترین توکن‌های بازی سال جاری به شدت کاهش یافته‌اند، از جمله نات کوین که تقریباً ۷۴ درصد از ارزش بالای خود در ژوئن کاهش یافته است. این وضعیت برای بازی‌های غیر تلگرامی نیز صادق است. توکن‌های تازه راه‌اندازی شده معمولاً نوسان‌های زیادی دارند، اما توکن‌های بازی به طرز وحشتناکی نوسان می‌کنند. این ممکن است به دلیل وضعیت نسبتا نوپای فضای بازی‌های ارزدیجیتال باشد یا ممکن است نشان‌دهنده کمبود اعتماد سرمایه‌گذاران به دوام این بازی‌ها باشد.

بازی‌های ارزدیجیتال تلگرام با جذابیت پول رایگان، جمعیت‌های زیادی را جذب کرده‌اند، اما هنوز نتوانسته‌اند ثابت کنند که زندگی قابل توجهی فراتر از ایردراپ دارند. همسترکامبت و کتیزن هر دو برنامه‌های وسیعی برای آینده خود بیان کرده‌اند که شامل راه‌اندازی بازی‌های بیشتر و ارائه پاداش‌های توکن بیشتر می‌شود، اما قیمت‌ها در کوتاه‌مدت همچنان در حال کاهش هستند.

منبع: decrypt

به این post امتیاز دهید
درباره وحید قلی‌زاده
نویسنده و تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، که با شش سال سابقه در ترید و تحلیل بازارهای مالی، به یکی از فعالان در این حوزه تبدیل شده‌ام. اگرچه فارغ‌التحصیل رشته زیست‌شناسی می‌باشم، اما علاقه و تجربه‌ام در دنیای سرمایه‌گذاری و ترید، مسیر حرفه‌ای من را به سمت تحلیل ارزهای دیجیتال هدایت کرده است. و خوشحالم که می‌توانم دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارم.
درباره وحید قلی‌زاده بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر