انتقال بیش از ۶۳,۰۰۰ بیت کوین به صرافی‌ها در ۷۲ ساعت
۲۸ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. شیبا اینو (SHIB) شاهد فعالیت مرموز ۲ میلیون دلاری نهنگ‌ها در صرافی‌های بزرگ آمریکاست
  2. شبکه تون (TON) آینده دیفای بوده در حال تسخیر صحنه کریپتو است
  3. بانک مرکزی امارات متحده عربی تأیید اولیه برای استیبل‌کوین وابسته به درهم را صادر کرد
  4. تجمیع ۲ میلیون بیت کوین توسط نهنگ‌ها؛ آیا به کف بازار نزدیکیم؟
  5. بلک راک سلطه تتر و USDC را در بازار مشتقات به چالش می‌کشد
  6. فاش شدن برنامه بریکس برای پذیرش بیت کوین و ریپل توسط روسیه

بیش از ۶۳,۰۰۰ بیت کوین در ۷۲ ساعت گذشته به صرافی‌ها ارسال شد

 
۱۹ مهر ۱۴۰۳
  2 دقیقه
دستی که ازش بیت کوین بالا میاد

در ۷۲ ساعت گذشته، بیش از ۶۳,۰۰۰ بیت کوین به ارزش تقریبی ۱.۸۳ میلیارد دلار به صرافی‌های ارز دیجیتال منتقل شده است. این انتقال‌ها پس از کاهش ۵۰ واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده انجام شده و تأثیر مختلطی بر بازارهای کریپتو داشته است.

داده‌ها نشان می‌دهد که در تاریخ ۷ اکتبر حدود ۲۸,۰۰۰ بیت کوین، در تاریخ ۸ اکتبر ۲۳,۵۰۰ بیت کوین و در تاریخ ۹ اکتبر تقریباً ۱۲,۰۰۰ بیت کوین به صرافی‌ها ارسال شده است. این ورودی‌های بالا می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که سرمایه‌گذاران ممکن است در آینده نزدیک آماده فروش باشند. معمولاً سرمایه‌گذاران از ذخیره‌سازی سرد به کیف پول‌های صرافی مقادیر زیادی از دارایی‌های دیجیتال را منتقل نمی‌کنند مگر اینکه قصد نقد کردن آن‌ها را داشته باشند.

بیت کوین هفته را با قیمت بالای ۶۴,۰۰۰ دلار آغاز کرد، اما به سرعت به حدود ۶۲,۰۰۰ دلار کاهش یافت و در سه روز معاملاتی بعدی نیز عملکرد منفی داشت. در تاریخ ۱۰ اکتبر، قیمت بیت کوین زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه که به عنوان یک سطح حمایت مهم شناخته می‌شود سقوط کرد. این کاهش قیمت تحت تأثیر عوامل کلان اقتصادی، از جمله داده‌های بالاتر از حد انتظار تورم و افزایش درخواست‌های بیکاری، قرار داشته است.

حرکت قیمت فعلی بیت کوین
حرکت قیمت فعلی بیت کوین

علاوه بر این، در تاریخ ۷ اکتبر، دیوان عالی ایالات متحده تصمیم به عدم بررسی پرونده Battle Born Investments vs United States گرفت. شاکیان در این پرونده ادعا کردند که حق قانونی بر ۶۹,۳۷۰ بیت کوین دارند که از طریق یک ادعای ورشکستگی خریداری شده بود. با عدم بررسی این پرونده، دیوان عالی هرگونه مانع برای دولت ایالات متحده در فروش بیت کوین‌های ضبط شده در نتیجه عملیات Silk Road را از بین برد. سرمایه‌گذاران نگران هستند که فروش احتمالی این بیت کوین‌ها فشار بیشتری به قیمت بیت کوین وارد کند، با این حال، داده‌ها نشان می‌دهد که این مقدار بیت کوین هنوز جابه‌جا نشده است.

منبع: cointelegraph

به این post امتیاز دهید
درباره وحید قلی‌زاده
نویسنده و تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، که با شش سال سابقه در ترید و تحلیل بازارهای مالی، به یکی از فعالان در این حوزه تبدیل شده‌ام. اگرچه فارغ‌التحصیل رشته زیست‌شناسی می‌باشم، اما علاقه و تجربه‌ام در دنیای سرمایه‌گذاری و ترید، مسیر حرفه‌ای من را به سمت تحلیل ارزهای دیجیتال هدایت کرده است. و خوشحالم که می‌توانم دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارم.
درباره وحید قلی‌زاده بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید