عوامل تأثیرگذار بر بیت کوین در این هفته
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. افزایش ۴۰۰ درصدی فعالیت NFT ها در تلگرام
  2. سرقت ۵۰ میلیون دلار از یک پلتفرم DeFi و تلاش برای بازیابی آن به کمک FBI
  3. افزایش قیمت دوج کوین با صحبت‌های اخیر ایلان ماسک
  4. کد روزانه ی انوس (ONUS) امروز جمعه ۲۷ مهر
  5. رمز جیمز (GEMZ) امروز جمعه ۲۷ مهر
  6. قیمت امروز میم فای ‌جمعه‌ ۲۷ مهر در بازار پیش از عرضه
  7. قیمت امروز میجر (Major) جمعه‌ ۲۷ مهر در بازار پیش از عرضه
  8. کد ویدیوی CATS جمعه ۲۷ مهر
  9. تصویر امروز جیمز جمعه ۲۷ مهر به همراه پاسخ تصویری
  10. کد کمبو میم فای امروز جمعه ۲۷ مهر + آموزش وارد کردن
  11. پاسخ پازل امروز ربات میجر جمعه ۲۷ مهر + آموزش تصویری
  12. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۲۷ مهر + آموزش ویدئویی
  13. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  14. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  15. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  16. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  17. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

عواملی که این هفته بیت کوین را تحت تاثیر قرار می‌دهند

 
۲۳ مهر ۱۴۰۳
  2 دقیقه
۴ عاملی که ممکن است این هفته بر بیت کوین تاثیر بگذارند

با آغاز هفته جدید، داده‌ها، گزارشات و سخنرانی‌های زیادی قرار است در آمریکا منتشر شود. رویدادهایی همچون گزارش خرده فروشی، داده‌های ساخت و ساز مسکن در آمریکا، سخنرانی‌های چندین مقام فدرال رزرو و گزارشات بانک‌های بزرگ آمریکا از جمله اتفاقاتی است که می‌تواند بر قیمت بیت کوین و روند آن در هفته‌های آینده موثر باشد.

در هفته گذشته، بازارهای کریپتو در محدوده‌ی محدودی قرار داشته و نوسانات کاهش یافتند. اما این وضعیت باقی نخواهد ماند و با رویدادهای این هفته ممکن است نوسانات زیادی را ببینیم. همچنین در نامه کوبایسی (Kobeissi)، موضوع فدرال رزرو، تنش‌های ژئوپلیتیک و درآمدها و تاثیر آن‌ها بر بیت کوین را می‌توان مشاهده کرد.

از طرفی، شاخص‌های قیمت مصرف کننده و صورت جلسه کمیته بازار آزاد فدرال رزرو در هفته گذشته منتشر شد. طبق گزارشات، شاخص قیمت مصرف کنند بیش از حد انتظار بود که منجر به سردرگمی سرمایه‌گذاران در مورد جهت‌گیری اقتصاد آمریکا شد. همچنین انتشار صورت جلسه نشان داد که بیشتر اعضا کمیته، حمایت خود را از کاهش ۵۰ واحدی نرخ بهره اعلام کردند که پیش‌بینی ۲۵ واحدی کارشناسان را به همراه داشت.

رویدادهای اقتصادی این هفته

رویدادهای ۱۴ تا ۱۸ اکتبر (۲۳ تا ۲۷ مهر) بدین شرح است:

گزارش‌های خرده فروشی که به‌عنوان شاخصی از شرایط اقتصادی و تغییرات احتمالی در روندهای تورمی مورد استفاده قرار می‌گیرد، در پنجشنبه منتشر می‌شود. این گزارش، اطلاعاتی در مورد میزان هزینه‌های مصرف کننده و شاخص پیشرو از سلامت اقتصادی و عوامل تورمی در سمت تقاضا را نشان می‌دهد. با این حال، Global Markets Investor هشدار می‌دهد که با تعدیل برای تورم، فروش خرده فروشی برای پنج ماه متوالی کاهش یافته و از آوریل ۲۰۲۲ (فروردین ۱۴۰۱) حدود ۳ درصد افت کرده است.

گزارش دیگری که در پنجشنبه منتشر می‌شود، گزارش تولید صنعتی ماه سپتامبر (شهریور و مهر) است که این داده‌ها، حجم تولید صنایع آمریکا مانند تولید، معدن و خدمات را نمایش می‌دهد. همچنین این داده‌ها، یک شاخص پیشرو از رشد اقتصادی محسوب می‌شود.

آخرین گزارش نیز مربوط به داده‌های بازار مسکن و اعتماد سازندگان خانه در ماه سپتامبر است که روز جمعه منتشر می‌شود. به‌علاوه، چندین بانک بزرگ مانند گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، مورگان استنلی (Morgan Stanley)، سیتی گروپ (Citigroup) و دیگر شرکت‌های بزرگ مالی در این هفته گزارش‌های خود را منتشر خواهند کرد.

از سوی دیگر، چندین مقام فدرال رزرو این هفته سخنرانی خواهند کرد که می‌توان به سخنرانی کریستوفر والر (Christopher Waller) عضو هیئت مدیره فدرال رزرو در روز دوشنبه، ماری دیلی (Mary Daly) رئیس فدرال رزرو سان‌فرانسیسکو و آدریانا کوگلر (Adriana Kugler)، عضو هیئت مدیره فدرال رزرو در روز سه‌شنبه اشاره کرد.

این رویدادها درحالی برگزار می‌شوند که بازارهای کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته در سطح ۲.۳۳ میلیارد دلار ثابت بودند. همچنین در اوایل صبح، بیت کوین در آسیا به ۶۴ هزار دلار و قیمت اتریوم به ۲۵۰۰ دلار رسیده و آلت کوین‌های دیگر نیز در محدوده مثبت بودند. البته، تاکنون بازار از ابتدای ماه ۵ درصد کاهش داشته و هنوز نشانه‌ای از Uptober دیده نشده است.

رشد بیت کوین و احتمال نوسانات جدید در طول هفته
رشد بیت کوین در آغاز هفته

منبع: cryptopotato

به این post امتیاز دهید
درباره محمدصادق قربانی
سلام به دوستان عزیز. محمد صادق قربانی هستم، دانشجوی کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی از دانشگاه فردوسی.
درباره محمدصادق قربانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید