رکورد ورودی‌های ETF بیت کوین بلک راک شکسته شد
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. کد ویدیوی CATS جمعه ۲۷ مهر
  2. تصویر امروز جیمز جمعه ۲۷ مهر به همراه پاسخ تصویری
  3. کد کمبو میم فای امروز جمعه ۲۷ مهر + آموزش وارد کردن
  4. پاسخ پازل امروز ربات میجر جمعه ۲۷ مهر + آموزش تصویری
  5. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۲۷ مهر + آموزش ویدئویی
  6. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  7. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  8. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  9. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  10. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

جذب بیش از ۵ هزار بیت کوین توسط صندوق بلک راک در ۲۴ ساعت

 
۲۶ مهر ۱۴۰۳
  2 دقیقه
جذب بیش از ۵ هزار بیت کوین توسط بلک راک در ۲۴ ساعت

به گزارش coingape، صندوق ETF بیت کوین بلک راک (BlackRock) در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۸۰۵ بیت کوین را جذب کرده است که این حجم از بیت کوین، میزان ورودی بلک راک را به بالاترین سطح از زمان تاسیس یعنی ۲۲ میلیارد دلار رسانده است. همزمان با رکورد زدن بلک راک، کل ورودی ETFهای بیت کوین آمریکا در روز چهارشنبه به ۴۵۸ میلیون رسیده که سهم بلک راک، تقریبا ۳۹۳ میلیون دلار بوده است. در کنار افزایش ورودی‌ها، Quantity Funds صندوق جدید و جذابی را برای سرمایه‌گذاری همزمان در بیت کوین و طلا را معرفی کرد.

براساس داده‌های Farside Investors، صندوق بلک راک با افزایش ورودی‌های خود توانسته فاصله خود را با دومین ETF بزرگ بیت کوین یعنی Fidelity با ورودی کل ۱۰ میلیارد دلاری، دو برابر کند. طبق داده‌ها، این هفته با افزایش ۱۱ درصدی قیمت بیت کوین، ETFهای آمریکایی جمعا ۱.۴ میلیارد دلار را تنها در سه روز اول هفته جذب کرده‌اند که با پیشتازی ترامپ در انتخابات و افزایش احتمال پیروزی او، ممکن است ورودی‌های هفتگی به ۲ میلیارد دلار نیز برسد.

افزایش ورود‌های بیت کوین
افزایش ورودی‌های بیت کوین و پیشتازی بلک راک

اما در این بین، با وجود ایجاد محیطی تحت نظارت و راحت برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین توسط ETFها و ارزش‌گذاری بیش از حد میکرواستراتژی (MicroStrategy)، توجه سرمایه‌گذاران به یک صندوق قابل معامله بهتر برای سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین جلب شده است. این صندوق که توسط Quantity Funds و با نام STKD Bitcoin & Gold راه‌اندازی شده، با هدف حفاظت از سرمایه‌گذاران و در برابر تورم و کاهش ارزش ارز، امکان سرمایه‌گذاری همزمان در بیت کوین و طلا را به سرمایه‌گذاران می‌دهد.

براساس اطلاعیه Quantity Funds، این ETF با نماد BTGD معامله خواهد شد و از طریق ترکیبی از قراردادهای آتی بیت کوین، قراردادهای آتی طلا و ETFهای مرتبط، قابلیت سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهد. در ادامه اطلاعیه گفته شده که سرمایه‌گذاران تنها با ۱ دلار می‌توانند از استراتژی ترکیبی بیت کوین و طلا بهره‌مند شوند.

این صندوق، اولین ETF است که رویکرد انباشته را ارائه می‌دهد، به طوری که سرمایه‌گذاران تنها با ۱ دلار می‌توانند هم در بیت کوین و هم در طلا سرمایه‌گذاری کنند. برای شناخت نحوه کار BTGD لازم به ذکر است که این صندوق به صورت مستقیم در بیت کوین یا طلا سرمایه‌گذاری نمی‌کند، بلکه از معاملات آتی و ETFها برای رسیدن به هدف خود بهره می‌برد.

منبع: coingape

به این post امتیاز دهید
درباره محمدصادق قربانی
سلام به دوستان عزیز. محمد صادق قربانی هستم، دانشجوی کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی از دانشگاه فردوسی.
درباره محمدصادق قربانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید