با حداقل ۱۰ هزار تومن طلا بخر و از بازار جا نمون!
۵ آبان ۱۴۰۳ اخبار
  1. استیکینگ ۲۶ میلیون دلاری سولانا همزمان با رشد سولانا
  2. قیمت امروز ایکس امپایر شنبه‌ ۵ آبان
  3. دلار ریخت! منتظر ریزش شدید ارز تتر باشیم؟
  4. کمبو تومارکت (Tomarket) امروز شنبه ۵ آبان
  5. کارتهای امروز برد (Bird) شنبه ۵ آبان + آموزش تصویری
  6. رمز جیمز (GEMZ) امروز شنبه ۵ آبان
  7. تصویر امروز جیمز شنبه ۵ آبان به همراه پاسخ تصویری
  8. با حداقل ۱۰ هزار تومن طلا بخر و از بازار جا نمون!
  9. کد ویدیو بلوم امروز شنبه ۵ آبان + آموزش تصویری
  10. کد ویدیو میم فای شنبه ۵ آبان
  11. کد کمبو میم فای امروز شنبه ۵ آبان + آموزش وارد کردن
  12. پاسخ پازل امروز ربات میجر شنبه ۵ آبان + آموزش تصویری
  13. کد روزانه ی انوس (ONUS) امروز شنبه ۵ آبان
  14. قیمت امروز میم فای ‌شنبه‌ ۵ آبان در بازار پیش از عرضه
  15. قیمت امروز میجر (Major) شنبه‌ ۵ آبان در بازار پیش از عرضه
  16. نهنگ‌های بیت‌کوین به اوج‌های تاریخی دست یافته‌اند: آیا بازار در مسیر صعودی جدید قرار دارد؟
  17. پیتر تاد، کاندیدای اصلی ساتوشی، هویت ساتوشی واقعی را افشا می‌کند

با حداقل ۱۰ هزار تومن طلا بخر و از بازار جا نمون!

 
۵ آبان ۱۴۰۳
  2 دقیقه
خرید طلای ۱۸ عیار رمزینکس

آیا می‌دانستید طلای ۱۸ عیار آب شده، یکی از پردرخواست‌ترین و محبوب‌ترین انواع طلا به حساب می‌آید؟ آیا می‌دانستید کم‌هزینه‌ترین نوع طلا، طلای ۱۸ عیار آب شده است؟ زیرا هزینه اجرت و ساخت ندارد. آیا می‌دانستید یکی از مستحکم‌ترین انواع طلا، طلای ۱۸ عیار است و به همین خاطر یکی از ارزشمندترین‌ها نیز به شمار می‌رود؟ با این حال نگران مکان نگهداری یا نوسانات آن هستید؟!

رمزینکس با همکاری زرمینکس مفتخر است که قابلیت خرید طلای ۱۸ عیار در سایت را معرفی کند. این قابلیت به این صورت است که کاربران می‌توانند در صفحه خرید و فروش تعبیه شده، این نوع طلا را به صورت توکن و به میزان دلخواه حتی با ۱۰ هزار تومان خریداری کنند و یا طلا را بدون هیچ هزینه اضافی و به صورت فیزیکی از شرکت خریداری نمایند. همچنین این نوع طلا به همراه ویژگی‌های رمزینکس، مزایای بهتری را در مقایسه با فروشندگان حضوری به کاربران ارائه می‌دهد که در ادامه ذکر می‌شود.

مهم‌‌ترین مزایای خرید طلا ۱۸ عیار رمزینکس

در این قسمت کاربران می‌توانند با بررسی امکانات سایت، گزینه‌ی خرید توکن طلا و سرمایه‌گذاری دیجیتالی یا خرید و دریافت حضوری آن را انتخاب کنند.

  1. معامله و پشتیبانی ۲۴ ساعته: خریداران گرامی می‌توانند در هر لحظه از شبانه روز، خرید توکن طلا ‍۱۸ عیار را بدون معطلی انجام دهند. همچنین اگر در زمان خرید با مشکل یا سوالی مواجه شدند، می‌توانند با پشتیبانی ۲۴ ساعته رمزینکس و به صورت چت آنلاین یا تماس ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را رفع کنند.
  2. خرید طلا به میزان کم: یکی از ویژگی‌های کاربردی که در خرید توکن دیجیتالی طلا رمزینکس وجود دارد، خرید با مقیاس دلخواه کاربران است. یعنی کاربران می‌توانند طلا را حتی در مقیاس‌های کوچک میلی گرمی یا سوتی خریداری نمایند.
  3. خرید دیجیتالی و دریافت حضوری: رمزینکس برای راحتی کاربران در نگهداری طلا، قابلیتی را فراهم کرده است که کاربران می‌توانند با خرید حداقل ۱۰ گرم (۱۰,۰۰۰ میلی‌گرم)، طلا را به صورت شمش و فیزیکی دریافت کنند تا خود نسبت به خرید یا فروش آن به صورت فیزیکی اقدام نمایند.
  4. کارمزد کم: کارمزد خرید و فروش دارایی، همواره سوال کاربران بوده است. در خرید و فروش طلا، رمزینکس به جهت راحتی بیشتر، این امکان را فراهم کرده است که کارمزد کاربران با معیار حجم معاملات‌شان تعیین می‌شود. یعنی هرقدر کاربران حجم معاملات بیشتری داشته باشند، از کارمزد کمتری نیز برخوردار هستند.
  5. حذف هزینه‌های اضافی: هزینه‌های اضافی‌ای مانند اجرت ساخت یکی از مواردی است که فروشندگان حضوری از آن به‌عنوان سود خود استفاده می‌کنند. با این وجود، اگر کاربران رمزینکس طلا را از سایت خریداری نمایند، هیچ هزینه‌ای مانند هزینه ساخت، در قیمت طلا اعمال نخواهد شد.

در کنار این مزایا، لازم به ذکر است که کاربران می‌توانند از نمودارهای سایت برای بررسی روند قیمت طلا ۱۸ عیار به صورت لحظه‌ای استفاده کرده و در هر زمان براساس قابلیت‌های سایت، طلا را به فروش رسانده یا به صورت فیزیکی دریافت نمایند.

به این post امتیاز دهید
درباره محمدصادق قربانی
سلام به دوستان عزیز. محمد صادق قربانی هستم، دانشجوی کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی از دانشگاه فردوسی.
درباره محمدصادق قربانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید