افزایش ارزش توکن GOAT با تاثیر هوش مصنوعی در بازار کریپتو
۳ آبان ۱۴۰۳ اخبار
  1. بازی تومارکت جزئیات ایردراپ خود را در حالی که به ۴۰ میلیون بازیکن رسید فاش کرد
  2. آغاز فصل دوم بازی کتز (CATS) با امکانات جدید و هیجان‌انگیز!
  3. رشد خیره‌کننده توکن GOAT در همگرایی هوش مصنوعی و کریپتو

رشد خیره‌کننده توکن GOAT در همگرایی هوش مصنوعی و کریپتو

 
۳ آبان ۱۴۰۳   ۲ آبان ۱۴۰۳
  < 1 دقیقه
یک بز و اطرافش ارز دیجیتال

توکن GOAT که به عنوان یک میم‌کوین ساده شروع به کار کرد، به آرامی در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌های فضای کریپتو است. این توکن تحت مدیریت مارک آندریسن، که در ابتدا با تأمین مالی یک عامل هوش مصنوعی برای تبلیغ این توکن با بودجه ۵۰ هزار دلاری آغاز شد، توجه زیادی جلب کرده است.

توکن GOAT اخیراً به اوج جدیدی دست یافته و ارزش بازار آن به ۷۲۵ میلیون دلار رسیده است، در حالی که کمتر از دو هفته پیش با ارزش بازاری تنها ۵ هزار دلار در پلتفرم Pump.Fun عرضه شد. این رشد سریع احتمالاً به دلیل اظهارات آندریسن در پادکست نمایش بن و مارک بوده که بر روی صفحات رسمی a16z منتشر شده است. مارک آندریسن در این پادکست گفت:

به نظرم اتفاق جدی‌ای در حال وقوع است. این ممکن است اولین نمونه از نقطه تقاطع بین هوش مصنوعی و کریپتو باشد.

این اظهارات، اعتقاد بسیاری از سرمایه‌گذاران را به اینکه GOAT چیزی بیشتر از یک میم‌کوین گذرا است، تقویت کرده است.

پس از انتشار این پادکست، قیمت توکن GOAT در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵ درصد دیگر افزایش یافت. این رشد نشان می‌دهد که توکن GOAT در حال جلب توجه بیشتری از سوی سرمایه‌گذاران و کاربران فعال در دنیای ارزهای دیجیتال است و ممکن است به زودی به یکی از پروژه‌های برجسته در فضای کریپتو و هوش مصنوعی تبدیل شود. سرمایه‌گذاران باور دارند که ترکیب فناوری هوش مصنوعی و کریپتو می‌تواند فرصت‌های جدیدی در بازار ایجاد کند.

منبع: thedefiant

4/5 - (1 امتیاز)
درباره وحید قلی‌زاده
نویسنده و تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، که با شش سال سابقه در ترید و تحلیل بازارهای مالی، به یکی از فعالان در این حوزه تبدیل شده‌ام. اگرچه فارغ‌التحصیل رشته زیست‌شناسی می‌باشم، اما علاقه و تجربه‌ام در دنیای سرمایه‌گذاری و ترید، مسیر حرفه‌ای من را به سمت تحلیل ارزهای دیجیتال هدایت کرده است. و خوشحالم که می‌توانم دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارم.
درباره وحید قلی‌زاده بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید