ایردراپ تومارکت و رشد بازیکنان تلگرام به ۴۰ میلیون نفر
۳ آبان ۱۴۰۳ اخبار
  1. تصویر امروز جیمز پنجشنبه ۳ آبان به همراه پاسخ تصویری
  2. پاسخ پازل امروز ربات میجر پنجشنبه ۳ آبان + آموزش تصویری
  3. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۳ آبان + آموزش ویدئویی
  4. بازی تومارکت جزئیات ایردراپ خود را در حالی که به ۴۰ میلیون بازیکن رسید فاش کرد
  5. آغاز فصل دوم بازی کتز (CATS) با امکانات جدید و هیجان‌انگیز!
  6. رشد خیره‌کننده توکن GOAT در همگرایی هوش مصنوعی و کریپتو

بازی تومارکت جزئیات ایردراپ خود را در حالی که به ۴۰ میلیون بازیکن رسید فاش کرد

 
۳ آبان ۱۴۰۳
  2 دقیقه
ایردراپ تومارکت

بازی محبوب تلگرام، تومارکت، این هفته جزئیات تازه‌ای از ایردراپ خود را قبل از راه‌اندازی توکن TOMA در شبکه Open Network (TON) فاش کرد.

بازیکنان باید به حداقل سطح برنزی در سیستم سطح‌بندی بازی برسند که بر اساس اشکال مختلف بازی و تعامل در مینی اپلیکیشن تلگرام است. تومارکت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در بازی گوجه‌فرنگی به همراه سکه‌های طلایی که می‌توانند برای افزایش سطح کلی بازیکن خود در طول زمان استفاده شوند کسب کنند که مشابه امتیازات در سایر اپلیکیشن‌های ارزدیجیتال است.

اعلام جزئیات ایردراپ تومارکت
اعلام جزئیات ایردراپ تومارکت

قبل از این، تومارکت اعلام کرده بود که بازیکنان باید یک ایموجی گوجه‌فرنگی را به نام کاربری تلگرام خود اضافه کنند تا واجد شرایط ایردراپ شوند. توکن TOMA قرار است در تاریخ ۳۱ اکتبر (پنجشنبه، ۱۰ آبان ۱۴۰۳) در TON، همان شبکه‌ای که توسط اکثر بازی‌های بزرگ تلگرام مانند همسترکامبت، کتیزن و نات کوین استفاده می‌شود، راه‌اندازی شود.

به گفته تیم تومارکت، این مینی اپلیکیشن در هفته‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و در روز چهارشنبه از مرز ۴۰ میلیون بازیکن عبور کرده و در ماه گذشته ۱۱ میلیون کاربر جدید به آن افزوده شده است. تومارکت به طور اولیه در ماه ژوئیه راه‌اندازی شده و از آن زمان به تدریج گسترش یافته است. داده‌های اپلیکیشن تلگرام نشان می‌دهد که حدود ۲۷.۸ میلیون کاربر فعال در ماه گذشته وجود داشته است.

با یک هفته باقی‌مانده تا راه‌اندازی توکن و ایردراپ مرتبط، بازیکنان متعهد از ویژگی‌های جدیدی مانند پاداش روزانه ترکیبی و انبار گوجه‌فرنگی پنهان در مینی اپلیکیشن تلگرام برای افزایش تخصیص‌های ایردراپ خود بهره‌برداری می‌کنند.

منبع: decrypt

به این post امتیاز دهید
درباره وحید قلی‌زاده
نویسنده و تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، که با شش سال سابقه در ترید و تحلیل بازارهای مالی، به یکی از فعالان در این حوزه تبدیل شده‌ام. اگرچه فارغ‌التحصیل رشته زیست‌شناسی می‌باشم، اما علاقه و تجربه‌ام در دنیای سرمایه‌گذاری و ترید، مسیر حرفه‌ای من را به سمت تحلیل ارزهای دیجیتال هدایت کرده است. و خوشحالم که می‌توانم دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارم.
درباره وحید قلی‌زاده بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید