تلاش ناکام برای ترور دونالد ترامپ باعث افزایش ۵۲ درصدی ارزش رمز ارز ویژه او شد - رمزینکس
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ اخبار

تلاش ناکام برای ترور دونالد ترامپ باعث افزایش ۵۲ درصدی ارزش رمز ارز ویژه او شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۳

پس از تلاش ناکام برای ترور رئیس جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ در حالی که در باتلر پنسیلوانیا سخنرانی می‌کرد، شانس‌ انتخاباتی او در بازارهای پیش‌بینی و همچنین‌ چندین رمزارز ویژه ایشان به شدت افزایش پیدا کرد.

قیمت معروفترین رمز ارز ویژه دونالد ترامپ (MAGATRUMP) بیش از ۳۰ درصد پس از تلاش برای ترور رئیس جمهور سابق ایالات متحده افزایش پیدا کرد. این رمزارز مبتنی بر اتریوم (ETH) از قیمت ۶.۳۱ دلار به ۱۰.۳۶ دلار افزایش یافته و ارزش بازار آن از ۲۹۳ میلیون دلار به ۴۶۹ میلیون دلار در کمتر از ۴۵ دقیقه رسید.

قیمت چندین رمز ارز ویژه دیگر مرتبط با دونالد ترامپ نیز در پی این خبر بالا رفت. رمز ارز مبتنی بر سولانا به نام Tremp بیش از ۶۳ درصد در یک ساعت پس از این خبر بالا رفته در حالی که رمز ارز دیگری به نام MAGA Hat به طور موقت ۲۱ درصد در همان بازه زمانی صعود کرد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در حال سخنرانی در میان جمعیت بود که ناگهان صدای شلیک تیر شنیده شد. ترامپ با گرفتن گوش خود به زمین افتاد و مأموران محافظ مخصوص او به سرعت او را از صحنه خارج کردند. البته در حال خارج شدن از صحنه ترامپ از مأموران خواست که متوقف شوند تا او بتواند مشتش را بلند کرده و به سمت جمعیت فریاد بزند.

سخنگوی رسمی کمپین ترامپ به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که رئیس جمهور سابق حال خوبی دارد و در یک مرکز درمانی محلی تحت معاینه قرار گرفته است.

همزمان شانس‌های انتخاباتی ترامپ در رقابت از ۶۰ درصد به ۶۸ درصد افزایش پیدا کرده در حالی که شانس‌های رئیس جمهور کنونی جو بایدن از ۳۰ درصد به ۱۵ درصد رسیده است. رئیس جمهور سابق آمریکا اکنون به عنوان نامزد محبوب‌تر در این رقابت مطرح است.

منبع:cointelegraph 

به این post امتیاز دهید
درباره مریم طحافچی
مریم طحافچی هستم، دارای مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه پیام نور و مدرک ویراستاری. با سابقه 6 ساله در این زمینه، علاقه‌مند به تحریر و نوشتن شدم و پس از کار در حوزه ویرایش، به تدوین محتوا و نوشتن مقالات پرداختم. تجربه دو ساله‌ام در حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی، علاقه‌ام به نوشتن در این زمینه به خصوص روانشناسی ترید را تقویت کرد. از بین رمزارزها، آدا (ADA) یکی از محبوب‌ترین‌های من است.
درباره مریم طحافچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید