تحلیل ارز آتم نتورک؛ بررسی قیمت ارز ATEM در بلند و کوتاه‌مدت

تحلیل ارز آتم نتورک و پیش‌بینی قیمت آن تا سال ۲۰۳۰

لوگو آتم در کنار چارت رشدی تحلیل قیمت
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

شبکه آتم یک پروتکل غیرمتمرکز برای تولید محتوا است که به سازندگان محتوا کمک می‌کند محتوای خود را به توکن تبدیل کنند و از طریق NFTها، جوامع web3 بومی بسازند. در ادامه این مطلب از رمزینکس، به تحلیل ارز آتم نتورک و پیش‌بینی قیمت آن از سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰ خواهیم پرداخت.

قیمت فعلی شبکه آتم (ATEM)

هم اکنون، در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۲۴ معادل ۲۶ بهمن ۱۴۰۲، قیمت ارز دیجیتال ATEM Network در صرافی‌های ارز دیجیتال معادل ۰.۰۸۷۵۵۵ دلار است. با توجه به نوسانات قیمت ارز دیجیتال ATEM Network در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز ATEM Network نسبت به روز گذشته ۱.۷۴% افزایش داشته است.

بالاترین قیمت ثبت شده این ارز دیجیتال که معادل ۰.۳۳۱ دلار بود، مربوط به تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۳ است. در حال حاضر، قیمت ATEM نسبت به بالاترین قیمت خود ۷۳.۵ درصد کاهش داشته است. هر واحد از ATEM Network در این لحظه با قیمت ۰.۰۸۷۵۳۷ دلار معامله می‌شود.

کل عرضه در گردش ATEM در حال حاضر ۶.۶۳ میلیون توکن است و عرضه اولیه آن ۲۰۰ میلیون توکن خواهد بود. حجم معاملات ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال حدود ۳۴.۵۸ هزار دلار است. سهم فعلی بازار ATEM از کل بازار ارزهای دیجیتال ۰.۰ درصد است و ارزش بازار آن حدود ۵۸۰.۶۹ هزار دلار می باشد.

بیشتر بخوانید: چرا ارز دیجیتال CRV بازیکن بزرگ بعدی در فضای DeFi است؟

طراحی مشکی لوگو و نوشته ATEM
کاربردهای متنوع ارز ATEM در تحلیل ارز آتم نتورک و پیش‌بینی آینده آن نقشی اساسی دارند.

تحلیل ارز آتم نتورک در کوتاه مدت

طبق اطلاعات حاصل از تحلیل ارز آتم نتورک، قیمت آن مثبت پیش‌بینی می‌شود و انتظار داریم ارزش آن در ماه‌های آینده بیشتر شود. اگر قصد خرید ارز دیجیتال ATEM NETWORK را دارید، جدول زیر خلاصه‌ای از پیش‌بینی‌های قیمت شبکه آتم را در ۶ ماه آینده نشان می‌دهد:

ماه

کمترین قیمت

قیمت متوسط

بالاترین قیمت

مارس

۰.۰۹۲۰۴ دلار

۰.۰۹۳۷۹ دلار

۰.۰۹۵۵۵ دلار

آوریل

۰.۰۹۳۷۹ دلار

۰.۰۹۸۱۸ دلار

۰.۱۰۲۶ دلار

می

۰.۱۰۰۸ دلار

۰.۱۰۲۶ دلار

۰.۱۰۴۳ دلار

ژوئن

۰.۰۷۰۳۰ دلار

۰.۰۷۶۷۰ دلار

۰.۰۸۳۲۸ دلار

جولای

۰.۰۷۸۸۹ دلار

۰.۰۹۲۰۴ دلار

۰.۱۰۵۲ دلار

آگوست

۰.۱۰۰۸ دلار

۰.۱۰۷۴ دلار

۰.۱۱۴۰ دلار

تحلیل ارز آتم نتورک برای هر ماه سال ۲۰۲۴

در سال ۲۰۲۴ تحلیل ارز آتم نتورک به شکل زیر ارائه شده است:

  • مارس: ارزش توکن ATEM ممکن است بین ۰.۰۹۲۰۴ تا ۰.۰۹۵۵۵ دلار متغیر باشد. میانگین قیمت این توکن برای این ماه ممکن است ۰.۰۹۳۷۹ دلار باشد.
  • آوریل: پیش‌بینی‌ها نشان می دهد که قیمت ATEM ممکن است بین ۰.۰۹۳۷۹ تا ۰.۱۰۲۶ دلار نوسان داشته باشد. میانگین قیمت توکن ATEM در این ماه، ۰.۰۹۸۱۸ دلار پیش‌بینی می‌شود.
  • می: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد ارزش توکن ATEM در ماه می از ۰.۱۰۰۸ تا ۰.۱۰۴۳ دلار متغیر است. میانگین قیمت این توکن برای این ماه، ۰.۱۰۲۶ دلار تخمین خورده است.
  • ژوئن: طبق پیش‌بینی‌ها، ارزش توکن ATEM ممکن است بین ۰.۰۷۰۳۰ تا ۰.۰۸۳۲۸ دلار متغیر باشد. میانگین قیمت این توکن برای این ماه ممکن است ۰.۰۷۶۶۷ دلار باشد. پیش‌بینی قیمت آتم نتورک به عوامل مختلفی بستگی دارد که بر عرضه و تقاضای آن تأثیر می‌گذارد.
  • جولای: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد در ماه جولای قیمت ATEM بین ۰.۰۷۸۸۹ تا ۰.۱۰۵۲ دلار نوسان داشته باشد. میانگین قیمت توکن ATEM ممکن است به ۰.۰۹۲۰۴ دلار برسد.
  • آگوست: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد ارزش توکن ATEM در آگوست ممکن است از ۰.۱۰۰۸ تا ۰.۱۱۴۰ دلار متغیر باشد. میانگین قیمت این توکن برای این ماه ۰.۱۰۷۴ دلار تخمین زده شده است.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال چیست؟ رمز ارز چیست؟ به زبان ساده + ویدئو و اینفوگرافی

لوگو آبی آتم ATEM در رابطه با تحلیل ارز آتم نتورک
تصویر لوگوی ارز دیجیتال ATEM نماد پروژه آتم نتورک

تحلیل بلندمدت ارز آتم نتورک چشم انداز مثبت و پتانسیل رشد

پیش‌بینی‌های تحلیل‌گران درباره آینده آتم نتورک عمدتا خوشبینانه است و احتمال افزایش قابل توجه ارزش این ارز دیجیتال در آینده را نشان می‌دهد. در جدول زیر تحلیل بلندمدت ارز آتم نتورک را تا سال ۲۰۳۰ می‌بینید که تاحدی رشد احتمالی را پیش‌بینی می‌کند. نکته مهم اینکه مقاومت های ارز آتم نتورک در دوره‌های زمانی مختلف تغییر می‌کنند و تنها با شکستن این مقاومت‌ها می‌توان به رشد امیدوار بود.

سال

کمترین قیمت

قیمت متوسط

بالاترین قیمت

۲۰۲۴

۱.۶۴ دلار

۲.۷۹ دلار

۳.۹۴ دلار

۲۰۲۵

۳.۰۲ دلار

۴.۸۰ دلار

۶.۵۷ دلار

۲۰۲۶

۴.۶۰ دلار

۵.۲۶ دلار

۵.۹۲ دلار

۲۰۲۷

۲.۱۰ دلار

۳.۱۶ دلار

۴.۲۱ دلار

۲۰۲۸

۲.۸۹ دلار

۴.۰۸ دلار

۵.۲۶ دلار

۲۰۲۹

۵.۰۰ دلار

۸.۴۲ دلار

۱۱.۸۳ دلار

۲۰۳۰

۱۰.۵۲ دلار

۱۲.۴۹ دلار

۱۴.۴۶ دلار

جمع‌بندی

پیش‌بینی قیمت ATEM در بلندمدت مثبت است و انتظار می‌رود ارزش آن به‌طور قابل توجهی افزایش یابد. پیش‌بینی می‌شود میانگین قیمت ATEM در سال ۲۰۲۴ به حدود ۲.۷۹ دلار و در سال ۲۰۳۰ به ۱۲.۴۹ دلار برسد. البته قیمت ATEM تحت تاثیر عوامل مختلفی نوسان خواهد داشت و هیچ تضمینی بر صحت این پیش‌بینی‌ها در آینده نیست. بنابراین پس از عرضه، نیاز است حتما با آگاهی از تحلیل ارز آتم نتورک وارد میدان خرید و فروش آتم نتورک شوید.

بیشتر بخوانید: انتخاب ارز دیجیتال RNDR و آینده رندر مبتنی بر ابر

سوالات رایج

آیا توکن ATEM سرمایه‌گذاری خوبی است؟

برای اینکه خرید توکن ATEM یک سرمایه گذاری خوب باشد، عوامل مختلفی دخیل هستند، از جمله اصول پروژه، تقاضای بازار توکن، وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال و اهداف سرمایه گذاری شخصی شما و تحمل ریسک. به همین دلیل باید قبل از خرید به اندازه کافی تحقیق کنید.

کاربردهای اصلی توکن ATEM در اکوسیستم خود چیست؟

– کارمزد تراکنش: برای پرداخت هزینه تراکنش در شبکه استفاده می‌شود.
– حاکمیت: به دارندگان توکن اجازه می‌دهد، در مورد تصمیمات و تغییرات پروژه رای دهند.
– Staking: کاربران می‌توانند توکن‌های خود را برای مشارکت در امنیت شبکه و کسب سود به اشتراک بگذارند.

منبع: coincu | coinmarketcap | coingecko

مهسا رحمانی
درباره مهسا رحمانی
من مهسا هستم، فارق‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس و علاقه‌مند به نویسندگی. حدود ۴ ساله که در حال کشف دنیای محتوا هستم و حالا در حوزه کریپتو و رمزارزها تولید محتوا می‌کنم. هدف من اینه اطلاعات به‌روز رمزارزها رو به شکلی منتقل کنم که همه به راحتی بتونن باهاش ارتباط برقرار کنند و لذت ببرن.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید