قیمت آوالانچ (AVAX) پس از هفته‌ها آزمایش خط روند پایین کانال صعودی، در ماه جاری از آن عبور کرد. با این حال، به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران بر این امر متمرکز شده‌اند که مقاومت قبلی را به حمایت تبدیل کنند، چرا که آن‌ها به دنبال کسب سود هستند نه ضرر.

نشانه‌های صعودی برای آوالانچ

قیمت آوالانچ به دلیل افزایش اطمینان در بین دارندگان AVAX، پتانسیل رشد را نشان می‌دهد. این موضوع با انتقال عرضه از دارندگان کوتاه‌مدت و میان‌مدت به دارندگان بلندمدت که به طور معمول دارایی خود را حداقل برای یک سال نگه می‌دارند، مشهود است.

در طول سه هفته گذشته، دارندگان AVAX بیش از ۴ درصد از کل عرضه در گردش را به مدت بیش از یک سال انباشته کرده اند. این انباشتگی منجر به افزایش ۴.۲ میلیون AVAX به ارزش ۱۶۱ میلیون دلار در کیف پول‌های آن‌ها شده و مجموع آن را به ۲۰.۷۲ میلیون AVAX رسانده است.

این امر نشان می‌دهد که با وجود کاهش قیمت، دارندگان AVAX تسلیم بازار نزولی نشده‌اند و همچنان امیدوار به بهبود هستند.

تحلیل تکنیکال نیز با احساسات سرمایه‌گذاران همسو است، زیرا نشانه‌های صعودی در سراسر اندیکاتورهای قیمت مانند واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) دیده می‌شود. MACD یک اندیکاتور تکنیکال است که برای شناسایی تغییرات در حرکت و پتانسیل تغییر روند در یک اوراق بهادار یا دارایی استفاده می‌شود.

پیش بینی قیمت AVAX: آیا صعود مجدد در راه است؟

قیمت آوالانچ در حال حاضر در حدود ۳۸ دلار معامله می‌شود و با توجه به روند صعودی مشاهده شده، می‌تواند بیشتر افزایش یابد. AVAX در سطح ۴۴ دلار با یک مانع روبرو است و عبور از آن می‌تواند امکان افزایش به محدوده ۴۸ تا ۵۰ دلار را فراهم کند. این محدوده خط روند پایین کانال صعودی است که آلت کوین در آن قرار داشت.

این افزایش در صورت ادامه حمایت سرمایه‌گذاران از AVAX، نشان‌دهنده ۲۰.۳۱ درصد افزایش قیمت آن خواهد بود.

با این حال، اگر شکست مقاومت ۴۴ دلاری ناموفق باشد، آلت کوین می‌تواند به ۳۳ دلار سقوط کند. از دست دادن این حمایت، سناریوی صعودی را باطل می‌کند و منجر به کاهش احتمالی به ۲۹ یا ۲۷ دلار می‌شود.

منبع: BeInCrypto