بیت کوین در حال دورخیز برای فتح قله قیمتی ۱۰۰,۰۰۰ دلار است - رمزینکس
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  2. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  3. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  4. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

بیت کوین در حال دورخیز برای فتح قله قیمتی ۱۰۰,۰۰۰ دلار است

 
۵ مرداد ۱۴۰۳
  < 1 دقیقه

یکی از تحلیلگران و معامله‌گران سرشناس حوزه رمزارزها می‌گوید حرکت بیت کوین برای عبور از آستانه روانی مهم ۱۰۰ هزار دلار، سریع و غافلگیرکننده خواهد بود.

این تحلیلگر که با نام مستعار کردیبل‌کریپتو در شبکه‌های اجتماعی فعال است، طی یادداشتی در شبکه ایکس خطاب به دنبال‌کنندگان خود گفته است:

در تایم‌فریم‌ها (بازه‌های زمانی) وسیع‌تر، هیچ نشانه‌ای دال بر نزول بیت کوین دیده نمی‌شود، بااین‌حال در تایم‌فریم‌های کوتاه‌تر، تغییرات قیمتی به‌گونه‌ای رقم خورده که ممکن است برخی از معامله‌گران را به اشتباه بیندازد.

کردیبل‌کریپتو می‌گوید بیت کوین هم‌اکنون در مرحله انباشت مجدد قرار دارد و حرکت آن برای فتح قله قیمتی ۱۰۰ هزار دلار، زودتر و سریع‌تر از آنچه انتظار می‌رود، رخ خواهد داد.

این معامله‌گر از تحلیل اتریوم، ملکه رمزارزها نیز غافل نشده و مدعی است که دومین رمزارز بزرگ بازار احتمال دارد افت بیشتری را تجربه کند. زیرا بازار آن‌چنان که باید و شاید به خبر راه‌اندازی ETFهای اتریوم، واکنش مثبت نشان نداده است.

کردیبل‌کریپتو پیش‌تر پیش‌بینی کرده بود که احتمال دارد همگام با بیت کوین، اتریوم نیز دچار افت قیمت شود و به زیر محدوده ۲,۸۰۰ دلار سقوط کند. او در یادداشت خود در شبکه ایکس می‌نویسد:

مهم‌ترین رخدادی که منتظرش بودیم یعنی راه‌اندازی ETFهای اتریومی هم اتفاق افتاد و تمام شد، اما همچنان قیمت اتریوم در همان نقطه پیشین متوقف شده است.

هم‌اکنون هر واحد اتریوم با رشدی ۲.۸ درصدی طی شبانه‌روز گذشته در محدوده قیمتی ۳,۲۴۴ دلار دادوستد می‌شود. بیت کوین نیز طی ۲۴ ساعت گذشته رشدی ۴.۳ را تجربه کرده و اکنون در محدوده قیمتی ۶۷,۰۷۰ دلار معامله می‌شود.

منبع: دیلی‌هودل

به این post امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید