استخراج بیت کوین مصرف‌کننده ایده‌آل انرژی و چالش‌های آن
۱۴ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. کارت های پیکسل امروز شنبه ۱۴ مهر به همراه تصویر آموزشی
  2. کد ویدیو بلوم امروز شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  3. رمز جیمز (GEMZ) امروز شنبه ۱۴ مهر
  4. تصویر امروز جیمز شنبه ۱۴ مهر به همراه پاسخ تصویری
  5. کارتهای امروز برد (Bird) شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  6. کد کمبو میم فای امروز شنبه ۱۴ مهر + آموزش وارد کردن
  7. کد مخفی تومارکت (Tomarket) امروز شنبه ۱۴ مهر
  8. جواب سوال تایم فارم امروز شنبه ۱۴ مهر
  9. پاسخ پازل امروز ربات میجر شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  10. سقوط سولانا پس از شکست سطح ۱۶۱ دلاری؛ آیا افت بیشتر در راه است؟
  11. یک نهنگ اتریوم ۱۹ هزار اتریوم فروخت: آیا افت شدیدتری در راه است؟
  12. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز شنبه ۱۴ مهر به همراه آموزش وارد کردن

استخراج‌کنندگان بیت‌ کوین و چالش‌های همکاری با دولت‌ها در انرژی تجدیدپذیر

 
۱۳ مهر ۱۴۰۳
  2 دقیقه
استخراج بیت کوین و یک مهندس زن

پذیرش تنظیم‌کننده‌ها به بخشی حیاتی از کسب‌وکار استخراج بیت‌ کوین تبدیل شده است، زیرا دولت‌ها در سرتاسر جهان عمدتاً نقش مراکز داده را در حمایت از ثبات شبکه و حتی انتقال به منابع انرژی پاک نادیده می‌گیرند.

سم بورگی، در حین برگزاری «سمپوزیوم اثبات کار» در آلمان، آیدین کیلیک، رئیس و مدیرعامل شرکت استخراج هایو دیجیتال، استراتژی شرکت را برای غلبه بر موانع نظارتی و گسترش فعالیت‌های خود در زمینه انرژی تجدیدپذیر به اشتراک گذاشت.

کیلیک گفت:

نگاه کاملاً نادرستی به این صنعت وجود دارد که ما دزد انرژی هستیم، در واقع، استخراج‌کنندگان «مشتریان ایده‌آل» شرکت‌های انرژی هستند. ما می‌توانیم در عرض چند ثانیه مصرف خود را کاهش دهیم. زمانی که نیاز به تعادل شبکه دارید و با قطعی برق مواجه می‌شوید، برای آن‌ها بسیار سخت است که ناگهان منابع ثانویه و ثالثی را که بسیار گران‌قیمت هستند، فعال کنند.

با این حال، اگر تولید انرژی اولیه در حال فعالیت باشد، استخراج‌کنندگان بیت‌ کوین می‌توانند بلافاصله در صورت درخواست، مصرف انرژی خود را کاهش دهند و این امکان را فراهم می‌کند که آن انرژی به دیگر نقاط شبکه در عرض چند ثانیه هدایت شود.

استفاده از انرژی سبز برای استخراج بیت کوین
استفاده از انرژی سبز برای استخراج بیت کوین

هایو در حال تعامل با تنظیم‌کننده‌ها در سطوح مختلف است تا به آن‌ها آموزش دهد که چگونه مراکز داده می‌توانند توسعه اقتصادی را به همراه داشته باشند و در عین حال از ثبات شبکه انرژی حمایت کنند، به‌ویژه به‌عنوان منابع تجدیدپذیر نوسان‌هایی به شبکه‌ها اضافه می‌کنند.

کیلیک گفت که شرکت در رابطه خود با دولت‌های محلی، استانی و فدرال در سوئد، کانادا و پاراگوئه سرمایه‌گذاری کرده است. در حالی که مقامات معمولاً از مراکز داده در سطح محلی استقبال می‌کنند، در سطوح دیگر هنوز سوء تفاهم‌هایی وجود دارد.

او گفت:

وقتی ما در حال ساخت تأسیسات پرچمدار خود در نیو برانزویک بودیم، شهردار آمد و من با او ملاقات کردم. او خیلی خوشحال بود که ما این‌قدر سرمایه‌گذاری و اشتغال به جامعه آورده‌ایم. زیرا سیاستمداران و تصمیم‌گیرندگان نمی‌بینند که چه سودی برای جامعه دارد. یک مثال خوب از این وضعیت در سوئد قابل مشاهده است، جایی که مقامات برنامه ملی انرژی و اقلیم ۲۰۲۱-۲۰۳۰ را به‌روزرسانی کردند تا برخی از یارانه‌ها برای مراکز داده را به عنوان بخشی از یک استراتژی بلندمدت زیست‌محیطی لغو کنند.

این مقام افزود:

آموزش سیاستمداران در مورد مزایای استخراج بیت‌کوین به عنوان یک مصرف‌کننده انرژی بسیار مهم است.

استراتژی هایو برای مقابله با تغییرات نظارتی همچنین شامل جستجوی کشورهایی با منابع انرژی تجدیدپذیر است تا بیت‌ کوین سبز را به ترازنامه‌های خود اضافه کند و در عین حال از ثبات شبکه‌ها حمایت کند.

در ماه ژوئیه، این شرکت از برنامه‌های خود برای ساخت یک سایت استخراج ۱۰۰ مگاواتی در پاراگوئه خبر داد که انتظار می‌رود بیش از دو برابر نرخ هش استخراج خود را افزایش دهد.

کیلیک گفت:

پاراگوئه یک مرز عالی است. این یک فرصت عظیم برای ماست. این تماماً انرژی هیدرولیکی است و ما می‌خواهیم در تعادل شبکه پیشگام باشیم.

منبع: cointelegraph

به این post امتیاز دهید
درباره وحید قلی‌زاده
نویسنده و تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، که با شش سال سابقه در ترید و تحلیل بازارهای مالی، به یکی از فعالان در این حوزه تبدیل شده‌ام. اگرچه فارغ‌التحصیل رشته زیست‌شناسی می‌باشم، اما علاقه و تجربه‌ام در دنیای سرمایه‌گذاری و ترید، مسیر حرفه‌ای من را به سمت تحلیل ارزهای دیجیتال هدایت کرده است. و خوشحالم که می‌توانم دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارم.
درباره وحید قلی‌زاده بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر