چهره سرشناس: در صورت راهیابی ترامپ به کاخ سفید، رشدی جهش‌وار در انتظار بیت کوین است - رمزینکس
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ اخبار

چهره سرشناس: در صورت راهیابی ترامپ به کاخ سفید، رشدی جهش‌وار در انتظار بیت کوین است

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۳

رابرت کیوساکی، سرمایه‌گذار میلیاردر و فعال پرآوازه حوزه بازارهای مالی بار دیگر ضمن حمایت از بیت کوین ادعا کرد که در صورت پیروزی ترامپ در رقابت‌های انتخاباتی، بیت کوین رشدی نمایی را تجربه خواهد کرد.

کیوساکی که نامش بیش از همه به‌دلیل نگارش کتاب «پدر پول‌دار، پدر بی‌پول»‌ بر سر زبان‌ها افتاده، مصرانه بر این باور است که حتی سیاست‌های اقتصادی ترامپ از جمله تضعیف دلار آمریکا با هدف تحریک تولید داخلی هم نمی‌تواند جلوی رشد قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزها را بگیرد.

کیوساکی معتقد است که تغییر تعرفه‌های تجاری، تضعیف دلار، افزایش نرم تورم و دیگر متغیرهایی که برآمده از سیاست‌های اقتصادی احتمالی ترامپ خواهند بود، درنهایت باد در بادبان کشتی بیت کوین می‌دمد. به‌جز بیت کوین، طلا، نقره و دیگر فلزات گران‌بها نیز از این سیاست‌ها سود خواهند برد.

کیوساکی یکی از منتقدان سرسخت سیاست‌های اقتصادی بایدن ازجمله کنار گذاشتن پروژه خط لوله کی‌استو ایکس‌ال است. او بر این باور است که این اقدام بایدن، قیمت نفت را افزایش می‌دهد و به رشد تورم دامن می‌زند.

او با مقایسه این اقدام بایدن با طرح ترامپ برای افزایش تولید نفت داخلی می‌گوید که ترامپ می‌تواند رونق را دوباره به اقتصاد بازگرداند و این امر به نفع تمامی بازارهای مالی از سهام گرفته تا رمزارز است.

بااین‌همه، برخی از تحلیلگران بر این باورند که با بازگشت ترامپ به کاخ سفید و به‌رغم حمایت لفظی او از بیت کوین، سیاست‌ها احتمالی‌اش این رمزارز را سرکوب خواهد کرد.

منبع: کریپتودنس

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید