عرضه توکن کتیزن در پری‌مارکت صرافی بای‌بیت - رمزینکس
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

عرضه توکن کتیزن در پری‌مارکت صرافی بای‌بیت

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۳

حساب رسمی صرافی بای‌بیت در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرده که بازار پیش‌ازعرضه یا همان پری‌مارکت این پلتفرم به‌زودی میزبان توکن کتیزن می‌شود.

روزی نیست که خبری از بازی‌های درآمدزای اکوسیستم تلگرام همچون همستر کامبت، نات کوین و تپ سواپ به گوش نرسد. کتیزن نیز همانند بازی‌های یادشده در بستر پیام‌رسان تلگرام راه‌اندازی شده است، با این تفاوت که گیم‌پلی متفاوتی دارد و از سازوکار دیگری برای سرگرم‌سازی کاربرها بهره می‌گیرد.

کتیزن نوعی مینی‌گیم تلگرامی است و برای نصب آن کافیست یک بات تلگرامی را از روی صفجه چت اجرا و سپس بازی را شروع کنید. این بازی گرچه تا حدی همانند دیگر بازی‌های تلگرامی است، اما برای انجام آن نیاز به ضربه‌زدن مداوم به نمایشگر نیست.

در این بازی، کاربر با کشیدن انگشت خود روی صفحه یا سوایپ کردن، تعدادی گربه را در یک کافه دور هم جمع می‌کند و سطح آن‌ها را بالا می‌برد تا بتواند امتیاز بیشتری بگیرد.

دیگر بازی‌های تلگرامی، نیاز چندانی به تمرکز کاربر ندارد و هر کس می‌تواند در حین انجام کار دیگری، روی صفحه گوشی ضربه بزند و امتیاز دریافت کند. اما در کتیزن، همانند هر بازی رایانه‌ای متعارف دیگری، کاربر باید با دقت و تمرکز به انجام بازی بپردازد.

بااین‌همه، در کتیزن هم مانند همستر کامبت، کاربر باید امتیاز و ارز درون‌برنامه‌ای بازی را جمع کند تا در آینده در فهرست واجدان شرایط ایردراپ توکن بازی قرار گیرد.

اکنون صرافی پرآوازه بای‌بیت اعلام کرده به‌زودی توکن کتیزن را در بازار پیش‌ازعرضه خود فهرست می‌کند تا کاربران سرنخ خوبی از قیمت احتمالی توکن کتیزن در آینده در اختیار داشته باشند.

توسعه‌دهندگان کتیزن اعلام کرده‌اند که می‌خواهند ۴۲ درصد از توکن‌های این بازی را در قالب ایردراپ به جامعه کاربران آن اختصاص دهند. علاوه‌براین، قرار شده یک درصد از درآمدهای بازی نیز صرف امور خیریه و کمک به نگه‌داری گربه‌های خیابانی شود.

منبع: شبکه اجتماعی ایکس

به این post امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر