آموزش مرحله به مرحله تبدیل تتر به اسمارت چین در تراست ولت

آموزش تبدیل تتر به اسمارت چین در تراست ولت

تصویری با مضمون آموزش تبدیل تتر به اسمارت چین در تراست ولت به کمک برنامه Flashlift
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۷ تیر ۱۴۰۳

شاید شما هم جز آن دسته از کاربرانی باشید که به دنبال تبدیل تتر به اسمارت چین در تراست ولت هستند. تراست ولت یک کیف پول محبوب در فضای ارزهای دیجیتال است که یک مکان امن را برای ذخیره رمزارزهای شما فراهم می‌کند. این کیف پول که با نهایت دقت و امنیت ساخته شده است، کاربران را قادر می‌سازد تا به سادگی رمزارزهای مختلف از جمله استیبل کوین‌های پرکاربردی چون تتر را ذخیره و معامله کنند؛ با توجه به محبوبیت اخیر زنجیره هوشمند بایننس،‌ یکی از کارهایی که کاربران کریپتو اکنون نیاز به یادگیری آن دارند، تبدیل تتر به اسمارت چین در تراست ولت است. با ما در این مقاله از رمزینکس همراه باشید تا نحوه انجام این کار را یاد بگیریم.

نحوه تبدیل تتر به اسمارت چین در تراست ولت

لوگوی تتر bep20
USDT BEP-20 نوعی استیبل کوین تتر است که در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) به عنوان توکن BEP-20 صادر می‌شود.

تتر (USDT) پرکاربردترین استیبل کوین در بازار ارزهای دیجیتال است. شرکت تتر ادعا می کند که تمام این توکن‌ها توسط ذخایر واقعی مثل دلار یا اوراق قرضه دولتی پشتیبانی می شوند. به همین دلیل است که این استیبل کوین نسبت به سایر توکن‌های موجود در بازار، ریسک کمتری دارد. اما نکته ای که به آن باید توجه کرد این است که ارز دیجیتال تتر (USDT) در شبکه‌های مختلفی موجود است، برای مثال USDT-TRC20‌ متعلق به شبکه ترون بوده و USDT-Bep20‌متعلق به زنجیره هوشمند بایننس می‌باشد. به همین خاطر، برخی کاربران پس از خرید تتر نیاز به تبدیل آن بین شبکه‌های مختلف را دارند.

برای تبدیل تتر به اسمارت چین در تراست ولت، به پل‌ها (Bridge) یا صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) که قادر به انجام مبادلات بین زنجیره‌ای (cross-chain swaps) هستند، نیاز دارید. در زیر مراحل گام به گام تبدیل  USDT-TRC20‌ به USDT-ERC20 را برایتان آورده‌ایم:

۱- USDT‌ و BNB را تهیه کنید

قبل از تبدیل تترهای خود، از در اختیار داشتن استیل کوین USDT TRC-20 و توکن BNB (به مقدار کافی) اطمینان حاصل کنید. این رمزارز کارمزد تراکنش‌های زنجیره هوشمند بایننس را پوشش خواهد داد.

۲- یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) انتخاب کنید

تراست والت به طور یکپارچه با صرافی‌های غیرمتمرکزی که قابلیت مبادلات بین زنجیره‌ای دارند، ادغام می‌شود. پلتفرم‌های معروف عبارت‌اند از پنکیک سواپ (PancakeSwap) برای توکن های BEP-20 و JustSwap برای توکن های TRC-20.

۳- به بخش DEX تراست ولت بروید

تراست ولت را راه‌اندازی کنید و به مرورگر DApps یا بخش صرافی غیرمتمرکز بروید. یک DEX را شناسایی کنید که از توکن‌های شبکه ترون و زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی می‌کند.

۴- کیف پول خود را متصل کنید

با اعطای مجوز برای دسترسی به کیف پول، یک ارتباط امن بین کیف پول تراست و DEX مورد نظر ایجاد کنید.

۵- جفت ارز مورد نظر را انتخاب و تراکنش مبادله را آغاز کنید

جفت معاملاتی (Conversion Pair) مناسب برای تبدیل USDT TRC-20 به USDT BEP-20 را انتخاب کنید. پس از آن مقدار مورد نظر USDT TRC-20 را برای تبدیل به USDT BEP-20 وارد و تراکنش را اجرا کنید.

۶- کارمزدهای تراکنش و آدرس را تأیید کنید

جزئیات تراکنش، از جمله کارمزدهای آن را بررسی و تایید کنید. مطمئن شوید توکن TRX و BNB کافی برای پرداخت کارمزدهای تراکنش دارید.

راه حل عدم اتصال تراست ولت به DEX های شبکه ترون

پنکیک سواپ معروف‌ترین صرافی غیرمتمرکز یا دکس (DEX) مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس (BSC) به‌شمار می‌رود و از هزاران توکن این بلاکچین پشتیبانی می‌کند؛ اما این پلتفرم معاملاتی از شبکه ترون (TRON) پشتیبانی نمی‌کند. علاوه‌بر این، بسیاری از دکس‌های مبتنی بر ترون، مانند JustSwap، معمولا به تراست ولت متصل نمی‌شوند. پس راه حل چیست؟

استفاده از پلتفرم فلش لیفت برای تبدیل تتر به اسمارت چین در تراست ولت

پلتفرم فلش لیفت برای تبدیل تتر به اسمارت چین در تراست ولت
کاربران از طریق پلتفرم فلش لیفت، امکان سواپ بسیاری از ارزهای دیجیتال را بین بلاکچین‌های مختلف به دست می‌آورند.

فلش لیفت (Flashift) یک اپلیکیشن مالی قدرتمند است که همکاری‌های استراتژیکی را با صرافی‌های ناشناس پیشرو ایجاد کرده است. به واسطه معماری نوآورانه Flashift، کاربران در این پلتفرم به سادگی به چندین صرافی در یک رابط کاربری واحد دسترسی پیدا می‌کنند.

مزیت فلش لیفت در توانایی آن برای ارائه این صرافی‌ها در کنار هم نهفته است که کاربران را قادر می‌سازد تا نرخ‌ها، کمیسیون‌ها و هزینه‌های تراکنش پلتفرم‌های مختلف را به راحتی بررسی و با یکدیگر مقایسه کنند. این امر کاربران را قادر می‌سازد تا تصمیمات بهتری بگیرند و معاملات بهینه‌ای انجام دهند.

علاوه‌بر این، Flashift دارای ویژگی سواپ‌ مستقیم با صرافی‌های مختلف است. این عملکرد ساده، نیاز کاربران را برای مراجعه به وب‌سایت‌های متفاوت یا انجام فرآیند دست و پا گیر لاگین (Login) در پلتفرم‌های مختلف، برطرف می‌کند. از طریق رابط کاربری فلش لیفت، کاربران می‌توانند تراکنش‌ها را به سرعت انجام دهند و از محدودیت‌های اعمال شده توسط پروتکل‌های معاملاتی مرسوم عبور کنند.

Flashift نوید‌دهنده عصر جدیدی از سهولت و کارایی در معاملات ارزهای دیجیتال است و به کاربران راه‌حلی جامع برای حل پیچیدگی‌های مرتبط با بازار ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

آموزش نحوه انتقال تتر بر بستر اسمارت چین در تراست ولت

اگر تتر TRC-20 در کیف پول تراست خود دارید و می‌خواهید آن را به تتر BEP-20 تبدیل کنید، مطمئن شوید که TRX کافی در کیف پول خود برای پرداخت هزینه تراکنش دارید. سپس وارد برنامهFlashift.app شوید و این مراحل را دنبال کنید:

  1. USDT TRC-20 را به عنوان ارز دیجیتال ارسالی انتخاب کنید.
  2. USDT BEP-20 را به عنوان ارز دیجیتال دریافتی انتخاب کنید.
  3. مقدار تتر USDT TRC-20 مورد نظر برای تبدیل را وارد کنید.
  4. صرافی‌ها و نرخ‌های موجود را بررسی و پلتفرمی را انتخاب کنید که با اولویت‌های شما مطابقت دارد.
  5. آدرس کیف پول USDT BEP-20 خود را وارد کنید.
  6. USDT TRC-20 را به آدرسی که Flashift.app ارائه می‌دهد ارسال کنید (یا به سادگی گزینه « Pay by Trust Wallet» را انتخاب کنید).
  7. تمام،‌ تبدیل تتر به اسمارت چین در تراست ولت انجام شد!

جمع‌بندی

تراست ولت با زیرساخت قوی خود، از طیف گسترده‌ای از رمزارزها و کوین‌های قدرتمندی چون بیت‌کوین و اتریوم گرفته تا رمزارزهای جدیدتر مانند ترون (TRON) و بایننس کوین (BNB) پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم چندمنظوره به راحتی از طریق یک اپلبکیشن موبایل که برای پلتفرم‌های iOS و اندروید طراحی‌شده قابل دسترسی است و به کاربران اطمینان می‌دهد که در هر کجا که قدم می‌گذارند به دارایی دیجیتال خود دسترسی آزاد دارند.

با این حال، تراست ولت از ذخیره سازی و تراکنش صرف فراتر می‌رود. این اپلیکیشن به عنوان دروازه‌ ورود به دنیای رو به رشد پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) عمل می‌کند. در این برنامه، کاربران می‌توانند در فعالیت‌های مالی مختلف، از سرمایه‌گذاری و وام‌دهی گرفته تا استقراض و مبادله، که همگی به‌طور یکپارچه در این برنامه منحصربه‌فرد سازماندهی شده‌اند، شرکت کنند.

در این مقاله با آموزش تبدیل تتر به اسمارت چین در تراست ولت همراه بودید. در اینجا ما در مورد تبدیل تتر USDT TRC-20 به USDT BEP-20 صحبت کردیم؛ اما شما می‌توانید با استفاده از پلتفرم دیفای Flashift، هر توکنی را بین بلاک‌چین‌های مختلف تبدیل کنید. حال بگویید شما برای تبدیل توکن‌های خود در تراست والت از کدام پلتفرم استفاده می‌کنید؟

سوالات متداول

تتر (USDT) چیست؟

تتر (USDT) نوعی ارز دیجیتال است که به عنوان استیبل کوین شناخته می‌شود. این رمزارزها با پیوند خوردن به یک ارز فیات مانند دلار آمریکا، ثبات قیمت خود را حفظ می‌کنند.

چگونه می‌توانم تتر (USDT) را در تراست والت ذخیره کنم؟

برای ذخیره تتر (USDT) در تراست والت، باید آن را به عنوان یک توکن سفارشی اضافه کنید. برنامه Trust Wallet را باز کنید، به بخش Wallets بروید و روی نماد (+) ضربه بزنید. سپس، تتر (USDT) را جستجو و آن را انتخاب کنید. پس از افزودن آن، می‌توانید USDT را در کیف پول تراست خود ذخیره کنید.

آیا می‌توانم تتر را مستقیما در تراست ولت خریداری کنم؟

تراست والت در حال حاضر امکان خرید تتر (USDT) به صورت مستقیم را ارائه نمی‌دهد. با این حال، می‌توانید USDT را از صرافی‌های مختلف ارزهای دیجیتال خریداری کنید و آن را به کیف پول خود منتقل کنید.

آیا استفاده از تتر (USDT) ایمن است؟

تتر (USDT) یکی از پرکاربردترین استیبل کوین ها در بازار ارزهای دیجیتال است. این ارز توسط ذخایر دلاری حمایت شده و نسبت یک به یک را با دلار آمریکا حفظ می‌کند. با این حال، مانند هر ارز دیجیتال، خطراتی مانند نگرانی‌های مقرراتی یا مشکلات احتمالی مربوط به ذخایر پشتوانه وجود دارد.

آیا می‌توانم USDT را با سایر ارزهای دیجیتال در کیف پول تراست مبادله کنم؟

بله، Trust Wallet یک صرافی غیرمتمرکز داخلی (DEX) به نام پنکیک سواپ را ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد تتر (USDT) را مستقیما در داخل برنامه با ارزهای دیجیتال دیگر تعویض کنید.

آیا می‌توانم تتر را از ولت تراست به کیف پول ها یا صرافی‌های دیگر ارسال کنم؟

بله. شما می‌توانید تتر را از ولت تراست به سایر کیف پول‌ها یا صرافی‌هایی که USDT را پشتیبانی می‌کنند، ارسال کنید.

اگر به طور تصادفی USDT را به آدرس اشتباهی ارسال کنم چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر تتر را به آدرس اشتباهی ارسال کنید، ممکن است دیگر نتوانید آن را برگردانید. تراکنش‌های ارزهای دیجیتال غیرقابل برگشت هستند و پس از تایید تراکنش در بلاک چین، نمی‌توان آن را مرجوع کرد.

منبع: Medium

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر