دات کوین قابلیت استخراج توکن را اضافه می‌کند - مجله رمزینکس

بازی تلگرامی دات کوین با راه‌اندازی قابلیت استخراج توکن وارد مرحله‌ی جدیدی می‌شود!

لوگوی دات کوین در کنار نقاشی استخراج طلا از معدن.
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۳

دات کوین (DTC)، یک بازی ارز دیجیتال با راه‌اندازی سیستم استخراج، در آستانه‌ی برداشتن گامی بزرگ است. استخراج توکن بازی به صورت رسمی از هفته‌ی آینده آغاز می‌شود و به کاربران امکان مشارکت فعال و کسب توکن می‌دهد.

این اتفاق، پیشرفتی قابل توجه برای دات کوین به شمار می‌رود و به طور بالقوه، حضور آن را در بازار پررقابت بازی‌های ارز دیجیتال تقویت می‌کند. اما بهترین بخش ماجرا این است: شما هم می‌توانید بخشی از آن باشید!

آماده‌ی استخراج دات کوین شوید!

از هفته‌ی آینده، قادر خواهید بود تا از طریق استخراج DTC، توکن دریافت کرده و سهم بیشتری به خود اختصاص دهید. نحوه‌ی کار به این صورت است:

  • یک سطح از استخراج DTC را خریداری کنید.
  • به صورت روزانه توکن دریافت کنید.
  • توکن‌های به دست آمده را به صرافی منتقل کنید.

این به‌روزرسانی هیجان‌انگیز، نویدبخش تغییر و تحولی کامل در بازی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی انتظاراتی که باید از فاز جدید دات کوین داشته باشید، با ما همراه باشید!

4.5/5 - (28 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر