ایلان ماسک ادعای مشاوره به ترامپ را تکذیب کرد - مجله رمزینکس

ماسک ادعاهای مشاوره به ترامپ در زمینه کریپتو را رد کرد

مردی با کت و شلوار و کراوات در حال نپذیرفتن یک پیشنهاد
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

ایلان ماسک ادعاهایی را که وی به عنوان مشاور کریپتو برای کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ در گزارش اخیر بلومبرگ ذکر شده است، رد کرد.

به گزارش بلومبرگ، این تاجر فناوری و ترامپ در مورد کریپتو گفتگوهایی داشته‌اند، زیرا کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا بر دارایی‌های دیجیتال تأکید می‌کند تا رای‌دهندگان را برای کمپین خود جذب کند.

این گزارش همچنین اعلام کرد که ارتباطات بین دو طرف در ماه‌های اخیر افزایش یافته است زیرا کمپین بر اتکا به ماسک برای بینش در مورد ارزهای دیجیتال بیشتر می‌شود.

علاوه بر این، وال استریت ژورنال روز چهارشنبه گزارش داد که ترامپ در حال بررسی ماسک به عنوان مشاور سیاست خود است. با اینکه به طور غیر مستقیم به نفع کریپتو است، زیرا ماسک به دارایی‌های دیجیتال علاقه دارد، این گزارش ارتباطی بین مدیر عامل تسلا و صنعت بلاک‌چین برقرار نکرده است.

با وجود نگرش منفی به کریپتو در گذشته، ترامپ اخیراً به شدت به رای‌دهندگان دوستدار کریپتو تکیه کرده است. کاندیدای ریاست جمهوری وعده داده است که اگر انتخاب شود، به خصومت با منظر دارایی‌های دیجیتال در ایالات متحده پایان دهد و اعلام کرده که “بسیار مثبت و باز به کریپتو” است و برای رهبری آمریکا در صنعت کریپتو حمایت می‌کند.

علاوه بر این، کاندیدای ریاست جمهوری شروع به پذیرش کمک‌های مالی پرداخت شده در کریپتو برای کمپین خود کرده است. این حرکت از حمایت قابل توجهی از سوی رایان سلسکیس، بنیانگذار و مدیر عامل مساری، که در چند روز گذشته در پروفایل خود در ایکس (X) در این مورد نوشته است، برخوردار شده است. سلسکیس اعلام کرد که ترامپ در یک رویداد در تفریحگاه مار-آ-لاگو، جایی که کاندیدای ریاست جمهوری اقامت دارد، درباره کریپتو بسیار مثبت صحبت کرده است.

منبع: Crypto Briefing

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید