نسخه نهایی نات کوین منتشر شد! - رمزینکس
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  2. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  3. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  4. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  5. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

نسخه نهایی نات کوین منتشر شد!

 
۲۲ تیر ۱۴۰۳
  < 1 دقیقه

توسعه‌دهندگان نات کوین در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کردند که نسخه نهایی این بازی آماده‌ شده‌‌ است. حال کاربران می‌توانند لیگ خود را ارتقا داده و از لیگ‌های برنز، سیلور و گلد به لیگ‌های بالاتری برسند. این بازی تلگرامی نات کوین (Notcoin) اولین بار مدل ضربه زدن‌ برای کسب درآمد (tap to earn) را معرفی کرده است.

🌟 استفاده از توکن‌ها: کاربران برای رسیدن‌ به این هدف می‌توانند از نات کوین و همچنین استارز تلگرام استفاده کنند. با این حال باید توجه داشته باشیم که محدودیت‌هایی برای خرید استارز در ایران وجود دارد اما خرید و فروش نات کوین در رمزینکس به راحتی امکان ‌پذیر است. همچنین اگر دوستان خود را از طریق بخش Invite frens دعوت کنید، به اندازه ۱۵ درصد از ارتقای لیگ‌ آن‌ها پاداش می‌گیرید.

🚀 سرعت استخراج: در حال حاضر اگر کاربران سطح خود را به گلد (Gold) یا پلاتینیوم ارتقا دهند، سرعت استخراج آن‌ها به ترتیب ۱۰۰۰ و ۵۰۰۰ برابر می‌شود.

💸 درآمد کاربران: لیست شدن نات کوین در ماه مه (۲۷ اردیبهشت) انجام شد و به طور میانگین به هر کاربر ۲۵۰ دلار رسید. همچنین بسیاری از پروژه‌های دیگر مثل همستر کامبت، تپ سواپ و بلوم نیز تلاش کرده‌اند راه نات‌ کوین را ادامه بدهند و برخی از آن‌ها هم در همین مدت کوتاه به دستاوردهای بزرگی‌ هم رسیده‌اند.

به این post امتیاز دهید
درباره مریم طحافچی
مریم طحافچی هستم، دارای مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه پیام نور و مدرک ویراستاری. با سابقه 6 ساله در این زمینه، علاقه‌مند به تحریر و نوشتن شدم و پس از کار در حوزه ویرایش، به تدوین محتوا و نوشتن مقالات پرداختم. تجربه دو ساله‌ام در حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی، علاقه‌ام به نوشتن در این زمینه به خصوص روانشناسی ترید را تقویت کرد. از بین رمزارزها، آدا (ADA) یکی از محبوب‌ترین‌های من است.
درباره مریم طحافچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید