کد مورس و رمز امروز همستر کامبت (۱۵ تیر) - مجله رمزینکس

کد مورس و رمز امروز همستر کامبت ۱۵ تیر با آموزش

رمز امروز کد مورس همستر کامبت
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۳

همستر کامبت با ارائه‌ی تجربه‌ای منحصربه‌فرد در حوزه‌ی بازی‌های کلیکی و با جوایزی که دارایی درون‌بازی شما را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهند، گزینه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به این سبک بازی به شمار می‌رود. کارت‌های کمبوی روزانه و کد مورس و رمز امروز همستر کامبت، عناصری پویا هستند که هر روز تغییر می‌کنند. حل این چالش‌ها می‌تواند به بازیکنان در کسب حداکثر ۶ میلیون سکه در هر روز کمک نماید. برای کاربران جدید، باز کردن قفل این جوایز ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد. این راهنما به شما در باز کردن قفل رمز امروز همستر کامبت ۱۵ تیر کمک می‌کند تا به موقع به درآمد درون‌بازی خود دسترسی پیدا کنید.

بازی همستر کامبت چیست؟

هسمتر کامبت یک بازی کلیکی آنلاین است که با انجام وظایف خاص، کاربران را با سکه پاداش می‌دهد. برای افزایش تعامل و مشارکت بازیکنان، این بازی ویژگی‌های کمبوی روزانه و رمز امروز همستر کامبت را معرفی کرده است که به بازیکنان در دستیابی به جوایز بیشتر یاری می‌رساند. شما در نقش مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال خود، می‌توانید از این ویژگی‌ها و سایر قابلیت‌های بازی برای استخراج سکه‌های بیشتر و ارتقای صرافی‌تان بهره ببرید.

این سکه‌ها پس از راه‌اندازی توکن HMSTR و توزیع رایگان همستر کامبت، قابلیت تبدیل به وجه نقد را خواهند داشت.

رمز روزانه و باز کردن قفل ۱ میلیون سکه

رمز روزانه شامل حل یک معما با کد مورس است. هر روز یک کد جدید منتشر می‌شود و شما می‌توانید با حل کد مورس ، ۱ میلیون سکه به دست آورید. در اینجا نحوه‌ی رمزگشایی آن آمده است:

  • ورود یک نقطه (‎.‎): یکبار روی همستر ضربه بزنید.
  • ورود یک خط تیره (-): ضربه بزنید و نگه دارید، سپس رها کنید.
  • زمان‌بندی ورود: حداقل ۱.۵ ثانیه صبر کنید تا قبل از وارد کردن دنباله‌ی دوم یک حرف، برای اطمینان از تشخیص صحیح آن توسط برنامه.

کد رمز امروز همستر کامبت ۱۵ تیر

برای تاریخ ۱۵ تیر ۱۴۰۳، جواب رمز روزانه “STAKE” است. دنباله به این صورت است:

S: · · ·
T: –
A: · –
K: – · –
E: ·

کد مورس و رمز امروز همستر کامبت ۱۵ تیر
4.6/5 - (14 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

1