رمز امروز همستر کامبت ۲۰ تیر به همراه تصویر - رمزینکس
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ اخبار

رمز امروز همستر کامبت ۲۰ تیر به همراه تصویر

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۳

کد مورس امروز همستر کامبت کلمه‌ی است. کد مورس روزانه در همستر کامبت یکی از جذابیت‌های این بازی محسوب می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد با وارد کردن آن یک میلیون سکه در بازی کسب کنند. برای فعال‌سازی کد مورس همستر امروز ۲۰ تیر ابتدا به ربات بازی مراجعه کنید. در منوی اصلی، بر روی بخش Daily Cipher تپ کنید تا گزینه مورس فعال گردد. پس از آن برای وارد کردن رمز امروز، مراحل زیر را دنبال کنید.

کد مورس همستر کامبت امروز ۲۰ تیر

G: – – ●
A: ● –
S: ● ● ●

  • برای نمادهای خطی (–)، باید کلیک کرده، کمی صبر کنید و سپس دست خود را بردارید.
  • برای نمادهای دایره‌ای (●)، تنها یک کلیک سریع و بدون توقف انجام دهید.
کد مورس همستر کامبت امروز ۲۰ تیر

راه‌اندازی پیش‌فروش توکن همستر کامبت در صرافی بای بیت

صرافی ارز دیجیتال Bybit با راه‌اندازی معاملات ارز دیجیتال همستر کامبت (HMSTR) در پلتفرم معاملات پیش‌بازار خود، پشتیبانی از پروژه‌های آینده در شبکه باز (TON) را گسترش داده است.

طبق اعلامیه، این پروژه جدید، یک بازی تلگرامی مبتنی بر مدل ضربه بزنید-تا-بدست آورید (tap-to-earn) است که در آن کاربران با مدیریت یک صرافی ارز دیجیتال مجازی، کوین‌های HMSTR استخراج می‌کنند. خرید و فروش ارز دیجیتال همستر کامبت HMSTR در تاریخ ۱۸ تیر، ساعت ۱۰ صبح به وقت هماهنگ جهانی در بخش معاملات پیش‌بازار Bybit آغاز می‌شود.

این پلتفرم برای تسهیل معاملات توکن‌های جدید قبل از لیست شدن رسمی آن‌ها طراحی شده است و به خریداران و فروشندگان اجازه می‌دهد تا سفارشات خرید و فروش خود را با نرخ‌های از پیش تعیین‌شده ثبت و تکمیل کنند.

صرافی Bybit افزودن توکن‌های HMSTR به پلتفرم معاملات پیش‌بازار خود را یک «گام مهم به جلو» توصیف کرده است، زیرا این امر به مشتریان امکان می‌دهد تا قبل از لیست شدن HMSTR برای معاملات اسپات، این توکن‌ها را خریداری کنند.

به این post امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و همچنین سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در این حوزه.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید