کارت پیش‌فروش، پرسودترین کارت همستر کامبت شد! - مجله رمزینکس

کارت “پیش‌فروش” با قابلیت افزایش درآمد در بازی همستر کامبت معرفی شد

دست در حال تپ کردن صفحه‌ی موبایل و لوگوی همستر کامبت در سمت چپ تصویر.
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۶ تیر ۱۴۰۳

تیم توسعه‌ی بازی همستر کامبت با معرفی کارت جدیدی به نام پیش‌فروش (Premarket Launch) در بخش موارد خاص (Specials)، توجه و هیجان بازیکنان را برانگیخته است. این کارت با مرحله‌ی آمادگی پروژه برای لیست شدن قریب‌الوقوع توکن HMSTR در صرافی‌های ارز دیجیتال مطابقت دارد.

شرح و مزایای کارت پیش‌فروش

توضیحات کارت پیش‌فروش، انعکاسی از پیش‌بینی فزاینده‌ی معامله‌گران در مورد توکن HMSTR است. با وجود اینکه این توکن هنوز به طور رسمی عرضه نشده است، اما محبوبیت بازی همستر کامبت، صرافی‌ها را به راه‌اندازی یک پیش‌بازار برای پاسخگویی به تقاضای معاملات ترغیب کرده است.

کارت پیش‌فروش از سطح ۱، با تنها ۱ میلیون سکه بازی، سودی قابل توجه به میزان ۷۵۰۰ سکه در ساعت را ارائه می‌دهد که بالاترین نرخ سودآوری در کل بازی به شمار می‌رود.

الزام به معرف برای دریافت کارت

برای دریافت کارت پیش‌فروش، بازیکنان نیاز به یک معرف (رفرال) جدید دیگر دارند. این الزام ممکن است باعث ایجاد وقفه شود، چرا که فرآیند دریافت معرف در همستر کامبت معمولاً به صورت آنی انجام نمی‌شود. گزارش‌هایی از انتظار بیش از یک روز برای تکمیل این شرط توسط بازیکنان وجود دارد.

جمع‌بندی

کارت پیش‌فروش، فرصت سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد قابل توجهی را برای بازیکنان همستر کامبت فراهم می‌کند. پتانسیل بالای سودآوری و هم‌راستا بودن این کارت با رویداد آتی لیست شدن توکن HMSTR، آن را به گزینه‌ای ارزشمند برای بازیکنان حرفه‌ای و علاقه‌مند به حوزه‌ی بازی‌های بلاکچین تبدیل می‌کند. برای خرید و فروش همستر کامبت، رمزینکس معاملات شما را با کارمزد پایین انجام می‌دهد.

3.5/5 - (2 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. حمیدرضا
    ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۰:۱۹

    با سلام خدمت دوستانیکه این نظریه من رو میخونن.همستر از ۱۵۰ میلیون کاربر گذشت.ولی کسی به این نگاه نمیکنه که چه مقدار کاربر واقعی داره.به طور مثال خود من ۱۵ نفر معرفی کردم که ۳تاش خط های دیگه خودم بود و ۵تاشون کلا بازی نمیکنن و ۳تاشون کلا میگن چجوریه چیکار کنیم طی ۲۰ روز کلا ۷میلیون سکه جمع کردن و اون ۴نفر کلا دارن ادامه میدن.تازه من کمترین عضو هارو دارم.یعنی اگر ۱۵۰میلیون کاربر الک کنیم.مجموع واقعی نهایتن ۲۰میلیون نفر میشن.پس باخیال راحت بازی کنید و تا زمان لیست شدن این تعداد واقعی نهایتن ۲تا۳میلیون اضافه بشه.قطعا همستر سود بهتر و سنگینتری به همه میده و اینکه هر شخصی هولدر باشه و زود نفروشه قطعا سود میلیونی میبره.تجربه ثابت کرده ارزه کم باشه قیمت افزایش پیداه میکنه.تعداد سکه همستر هم نسبت به نات کوین بسیار بسیار کمتره.قطعا باقیمت درشت تری لیست میشه. قسمت قشنگ داستان هم اینه پروفیت و سکه که همه سوال دارن کدام ارزشمند تره؟ جواب مشخصه.سکه تعداد سود ما هست پروفیت تعداد ماین ما برای ارز همستر.منظور از با دقت بازی کردن منظورش اینه با پروفیت بیشتر تو سود بیشتری بمن میدی و من در ازای اینکار سکه بیشتر به تو میدم.این یعنی هوشمندانه

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر