بنیان‌گذاران همستر کامبت چه کسانی هستند؟ 🪆 - مجله رمزینکس

ریشه‌های روسی بازی همستر کامبت: افشای هویت بنیان‌گذاران توسط خبرنگاران

یک برنامه‌نویس در حال کار با لپ‌تاپ.
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

تحقیقات اخیر خبرنگاران نشریه‌ی The Bell پرده از راز بنیان‌گذاران بازی پرطرفدار همستر کامبت برداشته است. بر اساس این تحقیقات، ادوارد گورینوویچ، کارآفرین سرشناس حوزه‌ی فناوری اطلاعات و بنیان‌گذار شرکت‌های CarPrice و CarMoney اهل روسیه، یکی از سازندگان این بازی است.

منابع خبری گزارش می‌دهند که دو ماه پیش از راه‌اندازی رسمی بازی، دامنه‌ی دیگری به طور همزمان با دامنه‌ی اصلی بازی، hamsterkombat.com، به ثبت رسیده است. کانال‌های تلگرامی روسی به این موضوع اشاره کرده‌اند که ثبت همزمان این دو دامنه‌ی مشابه در یک روز، یا یک اتفاق کاملاً تصادفی بوده است و یا اینکه افراد یکسانی آن‌ها را ثبت کرده‌اند و فراموش کرده‌اند که اطلاعات ثبت‌کننده‌ی hamsterkombat.com را پاک کنند.

بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد که آدرس ایمیل استفاده شده در هنگام ثبت دامنه، ap@arenum.games، متعلق به شرکت Arenum Ltd. در قبرس است. سهام‌داران این شرکت شامل گورینوویچ و دیگر کارآفرینان شناخته‌شده‌ی روس، الکساندر زلنسچیکوف و الکساندر پاشنیک، هستند.

معرفی اجمالی ادوارد گورینوویچ

ادوارد گورینوویچ یک سرمایه‌گذار خطرپذیر برجسته است که نام او در فهرست «۳۰ نفر زیر ۳۰ سال» مجله Forbes در سال ۲۰۱۹ ذکر شده است. شرکت CarPrice، تحت رهبری وی، در بین ۱۰۰ استارت‌آپ برتر و مورد بحث در اروپا قرار گرفت و موفق به جذب حدود ۴۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری شد. گورینوویچ در سال ۲۰۱۷ از CarPrice جدا شد و در چندین استارت‌آپ از جمله Dbrain، R-Set و blizkie.ru سرمایه‌گذاری کرد. او همچنین در پروژه خود، Expload، یک پلتفرم بلاکچینی برای کسب درآمد بازیکنان از طریق مسابقات و ماموریت‌ها، و پلتفرم Mytime که به کاربران امکان می‌دهد در ازای زمانی که صرف خدمات مختلف می‌کنند، ارز دیجیتال کسب کنند، سرمایه‌گذاری کرده است.

ارتباط همستر مبارز با تلگرام

منابع خبری The Bell فاش کردند که یکی از ذی‌نفعان بازی همستر کامبت، پیام‌رسان تلگرام است که بازی در آن راه‌اندازی شده است. برای تلگرام، همستر کامبت فرصتی برای تبلیغ بلاکچین TON و معرفی پلتفرم به عنوان یک فروشگاه اپلیکیشن بود. طبق گفته‌ی پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام، این پیام‌رسان قصد دارد با ارائه خدمات مختلف در یک پلتفرم، به رقیبی برای WeChat تبدیل شود. هیاهوی ایجاد شده پیرامون همستر کامبت بزرگترین کمپین تبلیغاتی رایگان در تاریخ تلگرام در نظر گرفته می‌شود.

بررسی ماهیت بازی همستر کامبت

همستر کامبت یک بازی مبتنی بر کسب درآمد است که در آن کاربران با ضربه زدن روی یک همستر و استفاده از بونوس‌ها برای تبلیغ بازار ارز دیجیتال مجازی، سکه‌های درون بازی به دست می‌آورند. این بازی به عنوان یک ربات تلگرامی فعالیت می‌کند و بازیکنان در نقش مدیرعامل یک صرافی ارز دیجیتال ظاهر می‌شوند که با کسب سکه و خرید بونوس‌ها، امپراتوری خود را گسترش می‌دهند. هر روز، همستر کامبت کارت‌های ترکیبی جدید و به‌روزرسانی‌های صرافی را ارائه می‌دهد و ۵ میلیون سکه‌ی درون بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

افزایش محبوبیت بازی‌های تلگرامی

تلگرام فراتر از یک پیام‌رسان ساده عمل می‌کند و بازی‌های ساده‌ای را ارائه می‌دهد که با اتصالات کند نیز به خوبی اجرا شده و تجربه‌ای سرگرم‌کننده را به ارمغان می‌آورند. دسترسی و یادگیری این بازی‌ها آسان است که آن‌ها را برای جلسات کوتاه بازی در داخل پیام‌رسان ایده‌آل می‌کند. توسعه‌دهندگان برای افزایش آگاهی از برند و جذب مشتریان جدید، تمایل زیادی به ساخت بازی‌های تلگرامی از خود نشان می‌دهند.

منبع: crypto.news

5/5 - (1 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید