نحوه انتقال فانتوم به تراست ولت فقط در سه مرحله (آموزش جامع)

آموزش نحوه انتقال فانتوم به تراست ولت در کوتاه‌ترین زمان

آموزش نحوه انتقال فانتوم به تراست ولت
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

افرادی که بخواهند دارایی خود را از کیف پول فانتوم به تراست ولت ببرند، باید چه کاری انجام دهند؟ در این مقاله با رمزینکس همراه باشید تا نحوه انتقال فانتوم به تراست ولت را در کمترین زمان یاد بگیرید. همچنین به این موضوع اشاره می‌کنیم که کدام کیف پول‌ها را می‌توانیم به تراست ولت منتقل کنیم.

معرفی کیف پول فانتوم

این روزها کسانی که به ترید ارز دیجیتال یا سرمایه‌گذاری‌های این‌چنینی مشغول هستند، حتما از یک کیف پول ارز دیجیتال استفاده می‌کنند. یکی از این کیف پول‌ها، فانتوم (Phantom Wallet) است که یک ولت مبتنی بر بلاک‌چین به‌شمار می‌آید. این ابزار به کاربرانش امکان می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال خود را در یک سیستم امن ذخیره کنند. کیف پول فانتوم همچنین محبوب‌ترین کیف پول بومی سولانا (Solana) برای دیفای، توکن‌های غیرقابل تعویض و انواع دارایی‌های بازی‌ها در این شبکه است.

آشنایی با تراست ولت

کیف پول دیگری که در مقاله روش انتقال ارز فانتوم به تراست ولت (Trust Wallet) به آن می‌پردازیم، تراست ولت است؛ یک کیف پول رمزنگاری امن و خودسرپرست به‌شمار می‌رود که از بیش از ۱۰ میلیون دارایی در بیش از ۷۰ بلاک‌چین پشتیبانی می‌کند. تراست ولت امکان خرید، فروش، مبادله، انتقال و کسب ارز دیجیتال را برای مردم سراسر دنیا فراهم می‌کند و برای iOS، اندروید و دسکتاپ قابل دسترسی است.

دو کیف پول که ارزهای بیتکوین و اتریوم در خود نگهداری می‌کنند.
یک کیف پول وب ۳ ارزهای دیجیتال را در خود نگهداری می‌کند

نحوه انتقال فانتوم به تراست ولت چگونه است؟

قبل از اینکه به شیوه انتقال فانتوم به تراست ولت بپردازیم، از داشتن برنامه‌ی تراست ولت روی دستگاه تلفن همراه یا رایانه خود اطمینان حاصل کنید. برنامه‌ی Trust Wallet به عنوان یک اپلیکیشن تلفن همراه و همچنین افزونه کروم در دسترس است. در ادامه نحوه انتقال فانتوم به تراست ولت را توضیح خواهیم داد.

مرحله ۱: تراست ولت را نصب کنید.

اگر هنوز تراست ولت ندارید، باید آن را برای دستگاه خود دانلود و نصب کنید. در مثال پیش رو، از اپلیکیشن موبایل آن استفاده خواهیم کرد.

مرحله ۲: عبارت مخفی خود را از کیف پول فانتوم دریافت کنید.

در مرحله بعد، باید عبارت مخفی خود را (که اغلب یک عبارت بازیابی یا عبارت seed نامیده می‌شود) از کیف پول فانتوم خود دریافت کنید. سپس، آیکن حساب کاربری خود را انتخاب کرده و گزینه حساب کیف پول را بزنید. سپس حسابی را که می‌خواهید عبارت مخفی برای آن دریافت کنید انتخاب کنید (روی سه نقطه بزنید). حالا با دیدن صفه‌ی جدید، عبارت «Show Secret Recovery Phrase» را می‌توانید مشاهده کنید. «Show Secret Recovery Phrase» را انتخاب کرده و عبارتی که نمایش داده می‌شود را نگه‌دارید. توجه داشته باشید که هرگز این عبارت مخفی را با کسی به اشتراک نگذارید.

اپلیکیشن کیف پول فانتوم
مراحل دریافت عبارت مخفی فانتوم ولت

مرحله ۳: کیف پول فانتوم را وارد تراست ولت کنید

در این مرحله، ابتدا تراست ولت را باز کرده و گزینه «Add existing wallet» را انتخاب کنید. سپس، روی گزینه «Secret phrase» بزنید. اگر می‌خواهید تمام دارایی‌ها و ارزهای دیجیتال خود را با یک کیف پول مدیریت کنید، «Multi-Coin Wallet» را انتخاب کنید. در مرحله‌ی بعدی شیوه انتقال فانتوم به تراست ولت عبارت مخفی‌ای که قبل‌تر یادداشت کرده بودید را وارد کنید. در نهایت، با انتخاب «Restore wallet» کیف پول فانتوم خود را در تراست ولت داشته باشید.

اپلیکیشن تراست ولت
مراحل وارد کردن عبارت مخفی در تراست ولت

بعد از انجام مراحل ذکر شده، نحوه انتقال فانتوم به تراست ولت به پایان می‌رسد. از حالا به بعد می‌توانید دارایی خود را در یک کیف پول داشته باشید و تراکنش‌های خود را انجام دهید.

امکان انتقال کدام کیف پول‌ها به تراست ولت وجود دارد؟

به طور کلی، کیف پول تراست ولت یک کیف پول شخصی وب ۳ شمرده می‌شود که در آن کنترل کاملی بر کلیدهای خصوصی و دارایی‌های خود خواهید داشت. با این اوصاف، امکان وارد کردن هر کیف پول وب ۳ به تراست ولت وجود دارد؛ به شرطی که آن کیف پول ارز دیجیتال کنترل کاملی بر عبارت مخفی و کلیدهای خصوصی به شما بدهد. با وجود این ویژگی، شما قادر خواهید بود عبارت مخفی شخصی خود را کیف پول بردارید و آن را طبق مراحل ذکر شده، به راحتی وارد تراست ولت کنید.

جمع‌بندی

مقاله‌ای که خواندید روش انتقال ارز فانتوم به تراست ولت بود که در آن سعی کردیم با رسم شکل، این مسیر را به شما توضیح دهیم. شما می‌توانید برای خواندن مطالب و آموزش‌های بیشتر و همچنین مشاهده آخرین قیمت ارزهای دیجیتال، با رمزینکس همراه باشید.

سوالات متداول

آیا می‌توانیم دو کیف پول فانتوم داشته باشیم؟

بله. می‌توانید بیش از ۱۰۰ کیف پول در پلتفرم فانتوم داشته باشید که هرکدام از آن‌ها عبارت مخفی جداگانه دارد.

چرا هزینه تراکنش‌ها در تراست ولت نسبتا بالا است؟

هزینه‌های بالای خدمات در تراکنش‌های بیت‌کوین در تراست ولت معمولا به دلیل هزینه‌های بلاک‌چین بیت‌کوین است.

منبع: trustwallet.com

درباره مهسا سپاهی
فعال حوزه NFT و نقاشی دیجیتال - نویسنده حوزه ارز دیجیتال و دنیای گیم - طراح رابط کاربری و تجربه کاربری - لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد تهران
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید