انباشت ۲ میلیون بیت‌ کوین توسط نهنگ‌ها؛ رشد ۸۱۳ درصدی امسال!
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  2. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  3. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  4. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  5. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

رشد چشمگیر کیف‌پول‌های نهنگ‌های بیت کوین و انباشت ۲ میلیون سکه

 
۲۶ مهر ۱۴۰۳
  2 دقیقه
نهنگ سکه های بیت کوین روی هم و فلش رو به بالا

کیف‌ پول‌های جدید نهنگ‌ها در حال حاضر نزدیک به ۲ میلیون بیت کوین را در اختیار دارند که از ابتدای سال ۸۱۳ درصد افزایش داشته است. این مرحله جدید انباشت برای بیت کوین نشان‌دهنده تغییر در نگرش به بیت کوین است و به دنبال اوج قبلی در دارندگان بلندمدت، ۱.۹۷ میلیون سکه در کیف‌پول‌های جدید نهنگی انباشت شده است.

کیف‌پول‌های جدید تنها مختص نهنگ‌های قدیمی نیستند. در هفته‌های گذشته، این کیف‌پول‌ها به طور فعال ۱.۹۷ میلیون سکه انباشت کردند. این انباشت سریع نشان‌دهنده تغییر در رفتارها در حالی است که قیمت بیت کوین به اوج تاریخی خود نزدیک شده است.

کی یانگ جو، بنیان‌گذار و مدیرعامل CryptoQuant، اظهار کرد که موجودی بیت کوین در کیف‌پول‌های کمتر از ۱۵۵ روز به بیش از ۸۱۳ درصد افزایش یافته و این رشد در ماه گذشته تسریع شده است. او همچنین اشاره کرد که کیف‌پول‌های جدید نهنگ‌ها ممکن است ساختار نگهداری بیت کوین را تغییر دهند و بر مسیر قیمتی آینده آن تأثیر بگذارند.

افزایش موجودی بیت کوین کیف پول نهنگ‌ها
افزایش موجودی بیت کوین کیف پول نهنگ‌ها

افزایش مالکیت کیف‌پول‌های جدید به دلیل انتقال دارایی‌های قدیمی نیست، بلکه می‌تواند نمایانگر ورود انبوه نهادهای سرمایه‌گذاری به بیت کوین باشد. آدرس‌های جدید نیز دارای فرمت و امضای متفاوتی هستند که سکه‌های خود را به خریدهای جدید پیگیری می‌کنند.

ورود نهنگ‌ها در دوره‌ای از نوسان قیمت برای بیت کوین اتفاق افتاد، زمانی که قیمت آن بین ۵۰,۰۰۰ تا ۶۴,۰۰۰ دلار نوسان می‌کرد. پس از انباشت، بیت کوین از ۶۸,۰۰۰ دلار فراتر رفت و تسلط آن به ۵۷.۶ درصد رسید..

خریداران ETF تأثیر عمده‌ای بر ایجاد کیف‌پول‌های جدید داشته‌اند و خریدهای ETF از ابتدای هفته به ۹۲۰ میلیون دلار رسیده است. این نهنگ‌های جدید ۸.۴ درصد از کل عرضه بیت کوین را خریداری کرده‌اند.

در این چرخه، نهنگ‌ها حتی با کاهش‌های نسبتاً کوچک نیز به انباشت ادامه دادند و هیچ افت عمیق‌تر از ۷۰ درصد وجود نداشت. بیت کوین در حال حاضر در مرحله خرید و انباشت بر اساس نمودار رنگین‌کمان است که همچنین در رفتارهای سرمایه‌گذاران منعکس می‌شود.

در نهایت، نهنگ‌های بازار نقدی به تغییر احساسات کمک کردند و در حال حاضر بیت کوین به قدری ارزشمند است که برای پرداخت‌ها استفاده نمی‌شود. دارنده‌ها به دنبال راه‌هایی برای استفاده از سکه‌های خود برای کسب درآمد غیرفعال هستند در حالی که مالکیت آن‌ها را حفظ می‌کنند.

منبع: cryptopolitan

به این post امتیاز دهید
درباره وحید قلی‌زاده
نویسنده و تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، که با شش سال سابقه در ترید و تحلیل بازارهای مالی، به یکی از فعالان در این حوزه تبدیل شده‌ام. اگرچه فارغ‌التحصیل رشته زیست‌شناسی می‌باشم، اما علاقه و تجربه‌ام در دنیای سرمایه‌گذاری و ترید، مسیر حرفه‌ای من را به سمت تحلیل ارزهای دیجیتال هدایت کرده است. و خوشحالم که می‌توانم دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارم.
درباره وحید قلی‌زاده بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید