انتظارها به پایان رسید؛ نات کوین ۲۷ اردیبهشت لیست می‌شود!🤩

زمان لیست شدن نات کوین مشخص شد

سکه ارز دیجیتال نات کوین و روزهای تقویم در پس‌زمینه
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نات کوین (NOT)، یک بازی که به عنوان یک مینی‌اپ بر روی تلگرام ادغام شده است، با نزدیک شدن زمان لیست شدن آن در صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال، مورد توجه گسترده قرار گرفته است.

لیست شدن نات کوین در صرافی‌های بای‌بیت و بایننس

صرافی ارز دیجیتال بای بیت در تاریخ ۲۰ اردیبهشت لیست شدن رسمی نات‌کوین را در پلتفرم خود اعلام کرد و بلافاصله امکان سپرده‌گذاری این توکن را فراهم نمود. این صرافی قصد دارد به ترتیب در تاریخ‌های ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت، معاملات و برداشت‌های NOT را آغاز کند.

بای‌بیت اشاره کرده است که سپرده‌گذاری و برداشت از طریق شبکه باز (TON) امکان‌پذیر خواهد بود و معاملات نیز پس از لیست شدن، از طریق ابزار معاملات خودکار آن صورت خواهد پذیرفت.

صرافی بایننس نیز پس از افزودن NOT به استخر راه‌اندازی خود در تاریخ ۲۰ اردیبهشت، معاملات لحظه‌ای (اسپات) نات کوین را نیز از تاریخ ۲۷ اردیبهشت آغاز خواهد کرد. کیف پول رمزارز شخص ثالث تلگرام، والت، نیز NOT را در تاریخ ۲۷ اردیبهشت به اپلیکیشن خود اضافه خواهد نمود.

رویداد استخراج اوکی‌ایکس و هیجان در رسانه‌های اجتماعی

علاوه بر این، صرافی ارز دیجیتال OKX قصد دارد تا نات‌کوین را در رویداد استخراج جهشی (Jumpstart Mining) خود در تاریخ ۲۴ اردیبهشت معرفی کند. این رویداد به دارندگان تون کوین (TON) این امکان را می‌دهد تا تون‌کوین خود را برای دریافت پاداش NOT به اشتراک بگذارند.

هیجان پیرامون نات کوین در رسانه‌های اجتماعی در حال افزایش است و هشتگ Notcoin در زمان نگارش این متن، بیش از ۳۵۰۰۰ پست جمع‌آوری کرده است.

بازی نات کوین: راه‌حلی برای جذب کاربران تلگرام به دنیای کریپتو

نات‌کوین که در ژانویه ۲۰۲۴ راه‌اندازی شد، یک بازی برنده شو تا درآمد کسب کنی بر روی تلگرام است که کاربران می‌توانند با کلیک ساده بر روی نماد سکه، پاداش‌هایی را با توکن Notcoin هم‌نام با بازی کسب کنند. ارز دیجیتال NOT بر اساس بلاک‌چین TON ساخته شده و توسط ساشا پلاتوینوف، بنیانگذار Open Builders، تیمی که پشت این بازی قرار دارد، تأسیس شده است.

کمی پس از راه‌اندازی بازی نات‌کوین، این بازی در تلگرام به سرعت فراگیر شد و علی‌رغم اینکه توکن آن (NOT) هنوز در صرافی‌های ارز دیجیتال مانند بایننس معامله نمی‌شد، میلیون‌ها کاربر را به خود جلب کرد.

به گفته‌ی پلاتوینوف این توکن مشکل جذب کاربران تلگرام به دنیای کریپتو را حل کرده است، زیرا این اپلیکیشن تنها چند ماه پس از راه‌اندازی به حدود ۳۰ میلیون کاربر رسید.

در زمان نگارش این متن، کانال رسمی انجمن نات کوین بیش از ۶ میلیون عضو در تلگرام و ۱.۶ میلیون دنبال‌کننده در شبکه‌ی اجتماعی X دارد. طبق داده‌های ربات Notcoin در تلگرام، این بازی ۶۴۸,۰۱۵ کاربر جدید را وارد دنیای کریپتو کرده است.

تیم نات‌کوین در یک پست وبلاگی نوشت:

فاز استخراج نات کوین تکمیل شده و هیچ کس نمی‌داند قیمت NOT پس از لیست شدن چه خواهد شد.

منبع: Cointelegraph

4/5 - (1 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. حامد
    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۰۲:۳۷

    تو تلگرام ادرس نات کوین کجاست بنویسین

  2. میثم
    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۰۲:۴۲

    عالی👏

    • هومن شالچی
      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۱۰:۲۴

      سپاس از شما