تحلیل آینده ارز گالا؛ پیش بینی گالا تا ۲۰۲۷!
۵ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. کمبو کارت های امروز همستر جمعه ۵ مرداد
  2. سه کارت امروز راکی ربیت جمعه ۵ مرداد
  3. جواب سوال تایم فارم امروز جمعه ۵ مرداد
  4. کارت های روزانه پیکسل تپ امروز جمعه ۵ مرداد به همراه تصویر آموزشی
  5. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۵ مرداد + آموزش ویدئویی

پیش‌بینی آینده ارز گالا؛ آینده در دست گالا گیمز!

تصویر لوگو گالا در میان دو فلش آبی و سبز
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرمایه‌گذاری در بازاری نوین همچون دنیای کریپتوکارنسی، نیازمند بررسی‌های بیشتری و دقیق‌تری است؛ زیرا عوامل بیشتری نسبت به سایر بازارهای مالی سنتی در این مارکت بی‌انتها در آینده قیمت یک رمز‌ارز تاثیرگذار هستند. کاربرد ارزهای دیجیتال از یک پرداخت ساده گرفته تا توکن بومی یک پلتفرم بازی پیچیده متغیر است؛ پس تصمیم‌گیری راجع‌به سرمایه‌گذاری در یکی از آن‌ها، باید بسیار محتاطانه گرفته شود به‌خصوص اگر این تصمیم راجع به آینده ارز گالا باشد.

یکی از ارزهای دیجیتالی که در چند سال اخیر بسیار مورد توجه واقع شده، ارز گالا بوده که توکن بومی پلتفرم بازی گالا گیمز است. خیلی از طرفداران بازی‌های رایانه‌ای به دنیای جذاب گالا گیمز آمده و روزانه مقدار زیادی ارز GALA را در راستای رسیدن به اهداف خود تبادل می‌کنند. به همین منظور، در این مقاله از رمزینکس به بررسی آینده ارز گالا پرداخته و این موضوع از جنبه‌های مختلف بررسی کرده‌ایم.  

چه عواملی در آینده ارز گالا تاثیرگذار هستند؟

کوین کالا در میان فضای سیاه رنگی چون کهکشان
گالا گیمز پلتفرمی پرطرفدار در دنیای کریپتوکارنسی است.

همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال گالا توکن بومی پلتفرم گالا گیمز است که برای از آن جهت انجام انواع تراکنش‌های داخل بازی استفاده می‌شود. اکوسیستم گالا در بستر بلاکچین در سال ۲۰۲۰ ارائه شد. گالا گیمز یکی اولین پلتفرم‌های Play-to-Earn (کسب درآمد از بازی) بود که به دنیای کریپتوکارنسی پا گذاشت؛ پلتفرمی که برای پاداش‌دهی از توکن بومی خود یعنی ارز دیجیتال گالا استفاده می‌کند. همین امر تاثیر به‌سزایی در آینده ارز گالا دارد.

هدف گالا گیمز ارائه بازی‌هایی با کیفیت بالا بوده که بازیکنان را با داستان‌های جذاب، جهت بهینه‌سازی شبکه، تشویق به تبادل گالا کند تا بتواند گردش این ارز دیجیتال را در شبکه خود فعال‌تر کند. از طرفی رایگان بودن بازی‌ها، دسترسی ساده بازیکنان به پلتفرم از طریق dAppها و همچنین امکان استفاده از NFTها در مقاطع مختلف بازی، از دیگر عوامل تاثیرگذار در آینده ارز گالا هستند. 

امکان ارز دیجیتال گالا میان بازیکنان در پلتفرم گالا گیمز برای رسیدن به اهداف مختلف در بازی‌ها، وجود دارد؛ بازیکنان می‌توانند برای رد کردن برخی مسیرها، امکان خرید آواتارهای جدید، باز کردن ویژگی‌ها بهتر و بهینه‌سازی شخصیت‌های داخل بازی‌ها از ارز دیجیتال گالا استفاده کنند. همچنین امکان انتقال گالا از طریق بلاکچین اتریوم، بایننس و گالاچین وجود دارد که از نظر تحلیلگران بازارهای مالی، می‌تواند نکته‌ای تاثیرگذار در آینده ارز گالا باشد.

پیش بینی ارز گالا؛ تاثیر گذشته در آینده!

شخصیت یکی از بازی‌ها در فضا در حال نگاه به لوگو گالا گیمز
هدف گالا گیمز، بهینه‌سازی فضای بازی‌ها دنیای کریپتو است.

حداکثر عرضه ارز گالا، تا ۵۰ میلیارد توکن است. در حال حاضر چیزی بیش از ۵۰ درصد کل عرضه یعنی حدود ۲۷ میلیارد توکن گالا در گردش و در اختیار فعالان حوزه کریپتوکارنسی است. توکن‌های گالا به صورت روزانه توزیع می‌شوند، به‌طوری که نصفی از آن در اختیار گره‌های شبکه جهت بهبود عملکرد آن قرار می‌گیرد. 

در ۱۵ مه ۲۰۲۳، تیم گالا گیمز تعداد ۲۰.۹ میلیارد توکن را سوزاند و چیزی حدود ۶۶۰ میلیون دلار را از چرخه خارج کرد. بسیاری از سرمایه‌گذاران بازارهای مالی این توکن‌سوزی را نشانه خوبی برای آینده ارز گالا می‌دانند زیرا همانطور که تیم سازنده آن گفته، این کار به ثبات و بهینه‌سازی شبکه گالا و اکوسیستم گالا گیمز کمک می‌کند.

توکن گالا در ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ با قیمت ۰.۰۰۱۴۳۷ دلار عرضه شد و تنها یک ماه پس عرضه، در ۱۸ اکتبر، با سقوطی ۶۴ درصدی به قیمت $۰.۰۰۰۵۱۴۸ رسید که بسیاری از سرمایه‌گذاران را نسبت به آینده ارز گالا نگران کرد. هرچند در اواخر سال ۲۰۲۰، گالا دوبار خود را نزدیک به قیمت عرضه خود کرد و نگرانی‌ها نسبت به آینده آن کمتر شد. 

قیمت ارز دیجیتال گالا تا اوایل سال ۲۰۲۱ نیز ثابت ماند و تغییر آنچنانی نکرد تا اکثر ماه ژانویه با همین قیمت به مسیر خود ادامه داد. هرچند که فراگیر شدن گالا گیمز در نهایت تاثیر خود را گذاشت و تا فوریه همان سال، قیمت گالا به ۰.۰۳۲۸۵ دلار رسید. 

اما جهش اصلی قیمت گالا در سپتامبر ۲۰۲۱ رخ داد؛ لیست شدن این ارز دیجیتال در صرافی بایننس موجب شد تا سرمایه‌گذاران جدید اقدام به خرید گالا کنند. همین عوامل موجب شد تا گالا خود را تا ۱۸ سپتامبر به قیمت ۰.۱۳۶۹ برساند. اما افزایش اصلی قیمت گالا در نوامبر رخ داد؛ جایی که گالا با رشدی بالغ بر ۵۰۰ درصد، خود را به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۸۳۶۷ دلار رساند.

اما این رشد خیره‌کننده که در آینده ارز گالا بسیار تاثیرگذار خواهد بود، زیاد دوام نیاورد و اصلاح قیمتی به سراغش آمد و تا ۰.۶۲۰۷ دلار قیمت گالا کاهش یافت. می‌توان گفت ناامیدی سرمایه‌گذاران همین‌جا تمام نشد و با کاهشی ۴۶ درصدی به قیمت ۰.۴۵۱۵ رسید.

تا همین حالا، یعنی سال ۲۰۲۴، قیمت گالا تغییرات آنچنانی نداشته و همچنان حول محور ۰.۰۲ تا ۰.۰۴ دلار می‌چرخد. این می‌تواند بیشتر تاثیر کاربرد آن باشد؛ زیرا از دست دادن چنین ثباتی می‌تواند در تصمیم‌گیری بازیکنان پلتفرم گالا گیمز بسیار تاثیرگذار باشد. 

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گالا در کوتاه مدت

با تمام گفته‌های فوق، به‌نظر می‌رسد آینده ارز گالا درخشان خواهد بود و حرکتی صعودی در انتظار این ارز کاربردی اکوسیستم گالا گیمز است. در حال حاضر قیمت ارز گالا چیزی حدود ۰.۰۴ دلار بوده که بسیاری از فعالان حوزه کریپتوکارنسی در پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گالا، چنین عددی را متصور شده بودند. اما در کوتاه مدت، بسیاری از تحلیلگران معتقدند که ارز دیجیتال گالا خود را ظرف چند ماه آینده و تا قبل از ۲۰۲۵ به ۰.۰۵ می‌رساند.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گالا در بلند مدت

پیش‌بینی می‌شود که آینده ارز گالا تا سال ۲۰۲۶ همچنان می‌تواند صعودی و امیدوار کننده باشد. با توجه به پیش بینی سایت CoinCodex از آینده ارز گالا، این رمز ارز می‌تواند با رشدی شگفت‌انگیز تا سال ۲۰۲۵ به قیمت  ۰.۰۷۵ دلار برسد. اما اوج رشد را این سایت در سال ۲۰۲۶ می‌بیند؛ جایی که به عقیده آن‌ها قیمت ارز گالا رشد شگفت‌انگیزی کرده و خود را به ۰.۲۵ دلار می‌رساند. البته بعید هم دیده نمی‌شود که ارز دیجیتال گالا بتواند خود را تا پایان ۲۰۲۷ به قیمت ۰.۳۲ برساند که می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای دارندگان گالا باشد.

جمع‌بندی

حتما به‌خاطر داشته باشید که پیش بینی آینده ارز گالا که در این مقاله با جزئیات به آن پرداخته شد، صرفا براساس داده‌های تاریخی و نمودار آن بوده و نمی‌توان به قطعیت گفت که چنین اتفاقاتی در آینده خواهد افتاد و این موقعیت سرمایه‌گذاری عالی ممکن است از دست برود! بلکه باید برای سرمایه‌گذاری و تحلیل آینده رمزارزها مانند پیش بینی گالا، عوامل متعددی چون میزان ریسک، هدف از سرمایه‌گذاری و عوامل مختلف دیگری را در نظر گرفت.

سوالات متداول

دانلود بازی گالا گیمز چطور ممکن است؟

دسترسی به گالا گیمز از طریق dAppها امکان‌پذیر است.

آیا دانلود بازی گالا برای اندروید امکان‌پذیر است؟

تمام کاربران اندروید و iOS می‌توانند از طریق dAppها به گالا گیمز دسترسی داشته باشند.

منابع: crypto | coinpedia

به این مقاله امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر نصب اپ