نات کوین همچنان در اوج [دلیل روند صعودی اخیر] - مجله رمزینکس

نات کوین با حمایت جامعه در نظرسنجی X، بیش از ۵۸ درصد افزایش یافت

مردی ایستاده بر قله‌ی کوه و نمودار صعودی قیمت
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۳

نات کوین (NOT) رشدی قابل توجه را تجربه کرده است و طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش بیش از ۵۸ درصد، امروز در تاریخ ۸ خرداد به قیمت ۰.۰۰۹۷ دلار رسیده است.

این افزایش اخیر، ارزش بازار نات کوین را طبق داده‌های CoinMarketCap، با جهشی ۵۵.۷۲ درصدی، به بیش از ۹۴۱ میلیون دلار رسانده و آن را در رتبه ۹۴ جدول رده‌بندی ارزش بازار ارزهای دیجیتال قرار داده است.

این جهش قیمتی پس از رأی‌گیری مثبت جامعه صورت گرفته است، جایی که نات کوین با کسب ۸۶.۲ درصد از ۲۹,۷۱۱ رأی ثبت شده در یک نظرسنجی اخیر در شبکه‌های اجتماعی، به طور قابل توجهی بر بیت کوین ارجحیت پیدا کرد. تیم پروژه، مقایسه‌ای بین نات کوین و بیت کوین را در پلتفرم X منتشر کرد و بر عرضه محدود و توزیع گسترده NOT در عین حال ارزان بودن آن نسبت به BTC تأکید کرد.

آن‌ها اشاره کردند که آخرین باری که بیت‌کوین در سال ۲۰۱۳ ارزش بازاری معادل حدود ۰.۵ میلیارد دلار داشت، قیمت آن در حدود ۱۰۰ دلار بود.

در تاریخ ۶ خرداد، نات کوین فاز اول توزیع رایگان توکن NOT (ایردراپ) را اعلام کرد. برای شرکت در این تخصیص، کاربران باید کیف پول‌های خود را متصل کنند.

در همین حال، طبق گزارشی، نات کوین نوع جدیدی از مأموریت‌ها را معرفی کرده است که به بازیکنان امکان می‌دهد به صورت غیرفعال، پاداش توکن‌های رمزنگاری را کسب کنند. این «مأموریت‌های درآمدزایی» با وظایف قبلی تفاوت دارند، زیرا اکنون بازیکنان می‌توانند به جای دریافت پاداش یک‌بار مصرف، به طور غیرفعال توکن‌های NOT کسب کنند.

طبق آموزش Notcoin، این مأموریت‌ها بازیکنان را در جوامع مختلف متعلق به «پروژه‌های همکار» راهنمایی می‌کند و برای یادگیری در مورد سایر بازی‌ها و برنامه‌های رمزنگاری، به آن‌ها توکن پاداش می‌دهد.

مقدار درآمد NOT بر اساس سطح درون‌بازی بازیکن است و سطوح بالاتر، استخرهای پاداش بالقوه بزرگتری را ارائه می‌دهند. کاربران می‌توانند با استیک کردن نات کوین سطح خود را افزایش دهند و میزان استیک شده در پایان هر ماه، رتبه آن‌ها را تعیین می‌کند.

بالاترین سطح، یعنی پلاتینیوم، بیشترین توکن‌های NOT را به‌عنوان پاداش ارائه می‌دهد.

نات کوین در اوایل سال ۲۰۲۴ با یک بازی کلیک‌زن اجتماعی آغاز شد که در آن بازیکنان برای کسب ارز درون‌بازی نات کوین، روی یک سکه طلایی مجازی ضربه می‌زدند. توکن NOT هسته اصلی اکوسیستم نات کوین است که به گونه‌ای طراحی شده که یک سکه مبتنی بر جامعه باشد و کاربران را قادر سازد تا به روش‌های مختلف با پروژه درگیر شوند.

کاربران در عین حال که توکن‌های NOT را کسب می‌کنند، می‌توانند محصولات و خدمات جدید وب ۳ را کشف و بیابند. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند با بازی‌های جدید در پلتفرم نات کوین تعامل داشته باشند و پاداش‌هایی به صورت توکن NOT دریافت کنند.

منبع: crypto.news

3.1/5 - (12 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. بهنام کلانی .
    ۸ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۰:۵۶

    بسیار خوب وجام . ممنون از اطلاع رسانی که میکنید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر