از پاداش‌ها و جوایز جدید نات‌کوین عقب نمونی! - مجله رمزینکس

افزایش قابل توجه در قیمت و پذیرش کاربران برای نات‌کوین (NOT)

کاربران نات‌کوین در حال کار با موبایل‌های خود هستند.
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

نات‌کوین (NOT)، یک بازی کلیکی روی بلاکچین TON در تلگرام، شاهد جهش چشمگیری در قیمت و پذیرش کاربر بوده است. قیمت نات‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با ۱۲ درصد افزایش به ۰.۰۱۹۵۷ دلار رسیده است.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، حجم معاملات ۲۴ ساعته NOT در زمان نگارش این گزارش، ۸۲۳ میلیون دلار است. ارزش کل بازار این دارایی رمزنگاری نیز با افزایش ۱۲ درصدی از مرز ۲ میلیارد دلار عبور کرده است.

این افزایش اخیر پس از اعلامیه‌ای از سوی تیم نات کوین صورت گرفت که در آن، از رشد قابل توجه در پذیرش کاربر و مشوق‌های جدید برای تقویت تعامل کاربر پرده برداشتند.

در تاریخ ۲۰ خرداد، تیم نات‌کوین در پلتفرم X، به دستاورد خود در جذب ۴۰ میلیون کاربر در سراسر جهان اشاره کرد.

این تیم همچنین خاطرنشان کرد که کاربران با نام «کاوشگر»، از طریق مشارکت در ۲۰ کمپین، موفق به کسب بیش از ۱.۵ میلیون دلار آمریکا شده‌اند. نات‌کوین در ماه گذشته، نوع مأموریت جدیدی به نام «کاوش» را معرفی کرد که به بازیکنان امکان می‌دهد به صورت غیرفعال، پاداش توکن‌های رمزنگاری را دریافت کنند. این «ماموریت‌های درآمدزایی» با وظایف قبلی متفاوت است، زیرا به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به جای دریافت پاداش یک‌جا، به‌طور مستمر توکن‌های NOT کسب کنند.

با وجود اینکه ویژگی «کاوش» هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد، تیم نات‌کوین انتظار دارد با راه‌اندازی کمپین‌های خودکار، شاهد افزایش ده برابری در تعداد کمپین‌ها و توکن‌های NOT دریافتی کاربران در هر ماه باشد.

تیم نات‌کوین با تشریح بیشتر برنامه‌های آتی خود، از چندین ویژگی و مشوق جدید رونمایی کرد. این موارد شامل معرفی سطوح کاربری برای کاربران جدید و یک سیستم ارجاعی است که در آن کاربران می‌توانند بخشی از درآمد دوستان معرفی‌شده خود را به دست آورند.

علاوه بر این، کاربران با سطوح «طلایی» و «پلاتینیوم» دسترسی انحصاری به عرضه‌های اولیه توکن‌های باارزش خواهند داشت. در بالاترین سطح، یعنی «پلاتینیوم»، بیشترین تعداد توکن NOT به عنوان پاداش در نظر گرفته شده است.

در نهایت، اتوماسیون «کمپین‌های کاوش» به پروژه‌ها اجازه می‌دهد تا کمپین‌های خود را راه‌اندازی کنند. این امر به نوبه خود منجر به افزایش کلی در تعامل و پاداش کاربران خواهد شد.

منبع: crypto.news

5/5 - (2 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید