قیمت پپه باز هم رکورد شکست! [بررسی روند آینده]- مجله رمزینکس

قیمت پپه در یک ماه افزایش ۹۸.۸ درصدی داشت

قورباغه نارنجی و سبزرنگ در میان برگ درختان
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳

پپه (PEPE)، میم‌کوین محبوب با طرح قورباغه، همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و در یک روز شاهد افزایش بیش از ۱۰ درصدی قیمت بوده است. در چند روز گذشته، قیمت پپه چندین بار به بالاترین سطح خود در تمام دوران (ATH) رسیده است.

بر اساس داده‌های CoinGecko، قیمت پپه در ۲۴ ساعت گذشته با جهشی قابل توجه، از مرز ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار عبور کرد و به ۰.۰۰۰۰۱۵۷۷ دلار رسید. این رقم نه تنها یک رکورد جدید برای این ارز دیجیتال به شمار می‌رود، بلکه نشان‌دهنده‌ی عملکرد قوی و مستمر پپه در سه ماه گذشته است.

با وجود این افزایش چشمگیر، فعالیت فروشندگان برای کسب سود، قیمت پپه را به ۰.۰۰۰۰۱۵۰۱ دلار کاهش داد. این رقم همچنان ۶.۶۴ درصد بالاتر از سطح قیمتی ۲۴ ساعت گذشته‌ی آن است.

داده‌های CoinGecko همچنین نشان می‌دهد که پپه در طول یک هفته‌ی گذشته، شاهد رشد خیره‌کننده‌ی ۵۵.۸ درصدی و در یک ماه اخیر، افزایش باورنکردنی ۹۸.۸ درصدی بوده است. این جهش قیمتی، پپه را به عنوان سومین میم‌کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، جایگزین دوج‌ویف‌هت (WIF) کرده است.

نکته‌ی جالب توجه در این روند صعودی، کاهش حجم معاملات ۲۴ ساعته‌ی پپه است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در مقایسه با روز گذشته، با افت ۳۶.۹ درصدی به ۱.۴۶۹ میلیارد دلار رسیده است.

با وجود این کاهش، داده‌های صرافی بایننس حاکی از آن است که پپه همچنان در میان پرمعامله‌ترین دارایی‌های رمزنگاری در ۲۴ ساعت گذشته قرار دارد. تنها ارزهای دیجیتالی که از نظر حجم معاملات در این بازه از پپه پیشی گرفته‌اند، بایننس کوین (BNB)، بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) هستند.

بازیگران اصلی در بازار میم‌کوین

پپه همچنان در میان میم‌کوین‌ها، پیشتاز میدان است و از رقبایی مانند شیبا اینو (SHIB)، فلوکی (FLOKI) و دوج‌کوین (DOGE) به طرز قابل توجهی جلوتر است.

با این حال، در میان دیگر بازیگران اصلی بازار میم‌کوین، تنها شیبا اینو، داگ ویف هت و بونک (BONK) در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمتی را تجربه کرده‌اند.

رشد شیبا اینو در این بازه زمانی اندک و تنها ۱.۰۸ درصد بوده است. بونک نیز شاهد افزایش ۰.۳۰ درصدی قیمت خود بوده است. عملکرد دوج‌ویف‌هت در این میان بهتر بوده است و در زمان نگارش این گزارش، با افزایش ۳.۳۰ درصدی، با قیمت ۲.۹۵ دلار معامله می‌شود.

نگاهی به عملکرد هفتگی این ارزها، روند صعودی بهتری را نشان می‌دهد.

دوج‌کوین در این مدت، شاهد افزایش ۸.۷۱ درصدی بوده است. داگ ویف هت و بونک به ترتیب، ۱۶.۳۹ و ۴۶.۷۸ درصد رشد کرده‌اند. فلوکی با وجود افزایش ۱۲.۶۷ درصدی در طول هفت روز، در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۳۶ درصد از ارزش کلی خود را از دست داده است.

در مجموع، بهترین عملکردها در بازار میم‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته متعلق به سکه‌های با ارزش بازار پایین‌تر مانند ساموئد (SAMO)، چیمز (CHEEMS) و کت‌ویف‌هت (CWIF) بوده است.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، ساموئد روز را با افزایش ۴۴.۷۱ درصدی قیمت خود به پایان رساند. چیمز نیز با افزایش ۳۳.۸۵ درصدی و کت‌ویف‌هت با افزایش ۳۰.۰۹ درصدی به قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۱۳۲۱ دلار معامله شد.

منبع: crypto.news

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید