تحلیل ارز پایث نتورک؛ آیا ارز PYTH آینده‌دار است؟

تحلیل ارز پایث نتورک و پیش‌بینی قیمت آینده آن

تحلیل ارز پایث نتورک با تصویر کوین PYTH روی پس زمینه بنفش و نمودار قیمتی
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

شبکه Pyth با ارز PYTH موضوع پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های مختلف قیمت در سال ۲۰۲۴ بوده است. تحلیل ارز پایث نتورک نشان می‌دهد که چشم‌انداز مثبتی برای PYTH وجود دارد و انتظار رشد قابل‌توجهی در ارزش آن در کوتاه‌مدت و بلندمدت وجود دارد.

شبکه Pyth که در نوامبر ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد، یک تازه وارد قابل توجه در دنیای رمزارز است که به عنوان اوراکل جمع‌آوری قیمت عمل می‌کند. افزایش خرید ارز پایث نتورک باعث شد که این ارز به سرعت ارزش بازار تقریبا ۵۴۰ میلیون دلاری را به دست آورده است. پیش‌بینی می‌شود با ایردراپ‌های توکن آینده، توجه سرمایه‌گذاران قابل توجهی را به خود جلب کند. از ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ ارزش شبکه Pyth حدود ۰/۳۵۹۵ دلار بود. در ادامه برخی از پیش‌بینی‌های قیمتی که برای شبکه Pyth از ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ انجام شده است را بررسی کنیم.

تحلیل ارز پایث نتورک

بیایید به پیش‌بینی‌های قیمت شبکه Pyth از ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ نگاهی بیندازیم. مهم است به خاطر داشته باشید که این تحلیل‌ها می‌توانند اشتباه باشند، به‌ویژه برای چیزی غیرقابل پیش‌بینی مانند ارزهای دیجیتال. همچنین، توجه داشته باشید که بسیاری از پیش‌بینی‌های بلندمدت قیمت کریپتو توسط الگوریتم‌ها انجام می‌شود و می‌تواند در هر زمان تغییر کنند.

۲۰۲۴۲۰۲۵۲۰۳۰
پیش‌بینی ۱۰/۷ $۰/۸۵ $۲/۶۴ $
پیش‌بینی ۲۰/۴۹۶۴ $۰/۷۴۹۸ $۴/۶۷ $
پیش‌بینی ۳۰/۸۵ $۲/۸۹ $۲/۵۲ $

اولین تحلیل ارز Pyth Network که در سایت CoinCodex آمده است، می‌گوید در کوتاه‌مدت قیمت ارز شبکه Pyth تا ۲۳ ژانویه به ۰/۳۵۰۴ دلار کاهش یافته و تا ۱۷ فوریه به ۰/۳۶۸۵ دلار می‌رسد.

تحلیل ارز پایث نتورک برای سال ۲۰۲۴

DigitalCoinPrice گفته است که ارز PYTH امسال به ۰/۷۰ دلار خواهد رسید، در حالی که PricePrediction.net آن را ۰/۴۹۶۴ دلار اعلام کرده بود. Techopedia نیز ادعا کرده است که ارزش آن در سال ۲۰۲۴ حدود ۰/۸۵ دلار خواهد بود.

تحلیل بلند مدت ارز پایث نتورک برای سال ۲۰۲۵

تحلیل ارز پایث نتورک از سمت DigitalCoinPrice این است که توکن در سال ۲۰۲۵ با قیمت ۰/۸۵ دلار معامله خواهد شد. PricePrediction.net نیز گفته است که در آن زمان به ۰/۷۴۹۸ دلار خواهد رسید. Techopedia هم عقیده دارد که ارز PYTH در دو سال ۲/۸۹ دلار ارزش دارد.

تحلیل بلندمدت ارز پایث نتورک برای سال ۲۰۳۰

DigitalCoinPrice با نگاهی به پیش‌بینی بلندمدت‌تر قیمت شبکه Pyth گفت که این ارز دیجیتال در سال ۲۰۳۰ به ۴/۰۶ دلار خواهد رسید. پیش‌بینی قیمت PYTH در PricePrediction.net می‌گوید ارزش آن در آغاز دهه آینده ۴/۶۷ دلار خواهد بود. Techopedia نیز عقیده دارد که در عرض هفت سال با ۲/۵۲ دلار معامله می‌شود.

تاریخچه قیمت PYTH

چارت قیمت ارز پایث نتورک از کوین مارکت کپ
نمودار تحلیل ارز پایث نتورک تغییرات قیمت این رمز ارز را در بازه‌های زمانی مختلف نشان می‌دهد.

ارز پایث نتورک معاملات خود را در بازار آزاد در نوامبر ۲۰۲۳ آغاز کرد. در ۲۰ نوامبر، با ۰.۶۵۴۴ دلار به بالاترین سطح تاریخ معامله شد و به ۰.۲۷۷۴ دلار کاهش یافت. قبل از اینکه PYTH در ۲۴ نوامبر با ۰.۵۵ دلار در ۲۴ نوامبر معامله شود، نوسان اما پایین باقی ماند. پس از آن رکود دیگری رخ داد و PYTH سال را با ۰.۳۲۴۱ دلار به پایان رساند.

این توکن در سال جدید به کاهش خود ادامه داد و در ۸ ژانویه به پایین ترین رقم تاریخ ۰.۲۲۸۹ دلار رسید. پس از آن، بهبود یافت و در ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ حدود ۰.۳۵۹۵ دلار ارزش داشت.

در آن زمان، از مجموع عرضه کمی کمتر از ۱۰ میلیارد، کمتر از ۱/۵ میلیارد PYTH در گردش بود. این به توکن ارزش بازاری در حدود ۵۴۰ میلیون دلار داد که آن را به ۱۰۴ امین ارز دیجیتال بزرگ از نظر این معیار تبدیل کرد.

تجزیه و تحلیل ارز PYTH

۰/۳۸ دلار یک سطح بسیار مهم برای ارز PYTH است. PYTH از ۲۰ نوامبر افت کرد و در ۸ ژانویه به پایین‌ترین حد خود رسید. آنچه که حمایت آن بود، یعنی ۰.۳۸ دلار، اکنون یکی از مقاومت های ارز پایث نتورک شده است. از ۸ ژانویه تا کنون حدود ۶۰ درصد بهبود یافته است اما شتاب آن با رسیدن به ۰.۳۶ دلار کاهش یافت.

نمودار قیمت پایث نتورک روی پس زمینه مشکی
نمودار قیمت پایث نتورک که تحلیل ارز پایث نتورک در میان مدت را رو به رشد و افزایش نشان می‌دهد

جمع‌بندی

نمودار قیمت در تحلیل ارز پایث نتورک نشان می‌دهد که بهبود ممکن است به پایان برسد. از سوی دیگر، حرکت اخیر می‌تواند یک اصلاح قیمت باشد. اگر اینطور باشد، به زودی ممکن است دوباره بالا برود.

همه چیز به این بستگی دارد که وقتی به ۰.۳۸ دلار برسد چه اتفاقی می‌افتد. اگر سقوط کند، می‌تواند به ۰.۲۸ دلار برسد که قبل از اینکه دوباره به سمت بالا برود، به عنوان پایین‌ترین سطح بالاتر عمل می‌کند. پس اگر از ۰.۳۸ دلار عبور کند، می‌تواند از ۰.۵۰ دلار نیز عبور کند.

سوالات رایج

آیا خرید ارز PYTH Network سرمایه‌گذاری خوبی است؟

شاید برای گفتن این موضوع کمی زود باشد. در حالی که این پلتفرم از زمان عرضه در ماه نوامبر مورد توجه قرار گرفته است، ما نمی‌دانیم که چقدر مورد توجه قرار خواهد گرفت. مانند همیشه در مورد کریپتو، قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری یا عدم سرمایه گذاری در PYTH باید تحقیقات کاملی انجام دهید.

قیمت ارز پایث نتورک بالا می‌رود یا پایین؟

در حال حاضر هیچ کس واقعا نمی‌تواند بگوید. در حالی که پیش‌بینی‌های قیمت ارز پایث نتورک تا حد زیادی مثبت هستند، اما از طرفی همین پیش‌بینی‌های قیمت به دلیل اشتباه بودن نیز شهرت زیادی دارند. 

منبع: ccn

مهسا رحمانی
درباره مهسا رحمانی
من مهسا هستم، فارق‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس و علاقه‌مند به نویسندگی. حدود ۴ ساله که در حال کشف دنیای محتوا هستم و حالا در حوزه کریپتو و رمزارزها تولید محتوا می‌کنم. هدف من اینه اطلاعات به‌روز رمزارزها رو به شکلی منتقل کنم که همه به راحتی بتونن باهاش ارتباط برقرار کنند و لذت ببرن.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید