یکی از شاخص‌های تحلیلی بیت کوین به بالاترین حد خود طی ۱۶ ماه اخیر رسیده است - رمزینکس
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

یکی از شاخص‌های تحلیلی بیت کوین به بالاترین حد خود طی ۱۶ ماه اخیر رسیده است

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۳

ارزیابی جو حاکم بر بازار رمزارزها نشان می‌دهد که احساسات معامله‌گران به سطوح مثبتی رسیده که طی ۱۶ ماه اخیر بی‌سابقه بوده است.

شرکت تحلیلی سنتیمنت که در حوزه ارزیابی و سنجش دیدگاه‌های افراد در حوزه رمزارزها فعال است، می‌گوید افزایش ۲۰ درصدی قیمت بیت کوین طی سه هفته اخیر باعث شده جوی صعودی بر بازار حاکم شود. این جو نیز به نوبه خود به افزایش حس خوش‌بینی معامله‌گران دامن زده است.

موسسه سنتیمنت طی یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس آورده است:

افزایش قیمت دست‌کم ۲۰ درصدی بیت کوین آن هم طی تنها سه هفته باعث شده معامله‌گران احساس مثبت بیشتری در قبال آینده این رمزارز داشته باشند. نسبت میان دیدگاه‌های مثبت و منفی کاربران شبکه‌ اجتماعی ایکس نیز به بالاترین سطح خود از ماه مارس ۲۰۲۳ رسیده که در نوع خود درخور توجه است.

تحلیلگران سنتیمنت می‌گویند شاخص احساسات وزنی که نسبت میان نظرات مثبت و منفی پیرامون بیت کوین را در شبکه اجتماعی ایکس می‌سنجد، به بالاترین حد خود طی ۱۶ ماه اخیر رسیده است.

این رشد احساسات مثبت با سخنرانی دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همزمان شده است.

گفتنی است که ترامپ در سخنرانی خود در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ از لزوم تبدیل ایالات متحده به پایتخت رمزارزی جهان سخن گفته و اضافه کرده که روزی فرا می‌رسد که بیت کوین از طلا پیشی بگیرد.

منبع: کریپتودنس

به این post امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر