معرفی ۵ کیف پول ارز اسلیپ که بهترین هستند!

بررسی و معرفی ۵ کیف پول ارز اسلیپ 

نماد بازی و ارز دیجیتال اسلیپ لس در صفحه‌ای سیاه رنگ
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳

با توجه به توسعه روزافزون تکنولوژی بلاکچین، طبیعی است که این فناوری نوین بخواهد برای توسعه و به‌روز نگه داشتن خود، از سایر فناوری‌ها نیز کمک بگیرد و گاه با آن‌ها تلفیق شود. پلتفرم اسلیپ لس یک فضای سرگرمی، تلفیقی از هوش مصنوعی و کریپتو است که یک همراه و دوست اینترنتی با مشخصات دلخواه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که کاربران برای داشتن قابلیت‌های بیشتر، باید از ارز اسلیپ استفاده کنند. به همین منظور در این مقاله از رمزینکس به معرفی ۵ کیف پول ارز اسلیپ پرداخته و هرکدام را به طور مختصر شرح داده‌ایم.

بهترین کیف پول ارز اسلیپ کدام است؟

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم، ارز اسلیپ در پلتفرم Sleepless AI کاربرد زیادی دارد؛ کاربران با استفاده از این ارز دیجیتال می‌توانند قابلیت‌ها و مشخصاتی که دوست دارند همراه هوش مصنوعی‌شان داشته باشد، به آن اضافه کنند و از بازی لذت بیشتری ببرند. از همین رو پس از خرید ارز اسلیپ از صرافی ارز دیجیتال رمزینکس، به دنبال یک ولت ارز دیجیتال اسلیپ برای ذخیره و نگهداری آن هستند. به همین منظور در ادامه، ۵ مورد از بهترین کیف پول ارز اسلیپ را معرفی کرده‌ایم.                                                                                                                                        

۱- کیف پول متامسک؛ بهترین کیف پول ارز اسلیپ

نماد کیف پول متامسک در صفحه‌ای نارنجی با دایره‌ای به شکل خورشید در اطراف لوگو
کیف پول متامسک از بیش از هزار ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

ولت متامسک به دلیل آسانی در اتصال به انواع پلتفرم‌های کریپتویی شهرت بالایی دارد. متامسک در هر سه شکل کیف پول تحت وب، نرم‌افزار موبایل و ولت دسکتاپ در دسترس است و به دلیل استفاده آسان و بی‌دردسر طرفداران زیادی دارد. اما برای اینکه بتوان از آن به عنوان بهترین کیف پول ارز اسلیپ نام برد، نسخه تحت وب آن بهترین گزینه است؛ زیرا تنها با زدن چند کلیک، به راحتی به عنوان افزونه مرورگر قابل نصب است و تنها با زدن دکمه «اتصال» یا «Connect»، به سایت اسلیپ لس ای آی متصل می‌شود و قابل استفاده است. 

کیف پول متامسک از بیش از ۵۰۰ هزار ارز دیجیتال با شبکه‌های متنوع پشتیبانی می‌کند و قابلیت ذخیره و تبادل NFT نیز در این کیف پول ارز اسلیپ فراهم شده است. تنها کافی است این ولت ارز اسلیپ را به سایت Sleepless AI وصل کنید و به راحتی ویژگی‌های هوش مصنوعی مورد نظر خود را ارتقاء دهید. 

۲- کیف پول SafePal؛ رتبه دوم بهترین ولت ارز اسلیپ

نمایی از کیف پول سیف پل در نرم افزار موبایل
سیف پل از امنیت بالایی برخوردار است.

اگر به دنبال یک کیف پول ارز دیجیتال هستید که در عین راحتی در استفاده، در چند شکل قابلیت بهره‌برداری داشته باشد، قطعا سیف پل بهترین گزینه خواهد بود. این کیف پول ارز اسلیپ در ۴ حالت در دسترس شماست:

  1. افزونه مرورگر
  2. نرم‌افزار موبایلی
  3. برنامه دسکتاپ
  4. کیف پول فیزیکی

کیف پول SafePal از آنجایی که امنیت بالایی دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای ذخیره و تبادل ارزهای دیجیتال به‌شمار می‌رود. به گفته وبسایت رسمی سیف پل، این کیف پول از بیش از ۱۰۰ میلیون دارایی متنوع دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

از قابلیت‌های این کیف پول ارز اسلیپ می‌توان به امکان تبادل میان زنجیره‌ای، خرید ارز دیجیتال با کارت اعتباری، فضای ذخیره NFT و امکان استفاده به عنوان افزونه مرورگر اشاره کرد. 

۳- کیف پول کوین بیس؛ راحت‌ترین کیف پول ارز اسلیپ

نمایی از کیف پول کوین بیس در صفحه موبایل
کیون بیس راحت‌ترین کیف پول ارز اسلیپ است.

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس پس از شهرت زیادی که به واسطه خدمات بی‌نظیر خود پیدا کرد، اقدام به طراحی و عرضه یک کیف پول اختصاصی به منظور ساده‌سازی فرایند خرید و فروش ارز دیجیتال و ذخیره کریپتوکارنسی کرده است. کیف پول وین بیس به عنوان یک افزونه مرورگر به راحتی قابل استفاده است و کاربران می‌توانند این کیف پول را به راحتی به پلتفرم اسلیپ لس ای آی متصل کنند. این کیف پول از بیش از ۱۰۰ هزار ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و تنها با چند کلیک، به سایت مورد نظر متصل می‌شود.

۴- کیف پول بایننس؛ مشهورترین ولت ارز اسلیپ

لوگو بایننس در وسط صفحه موبایل
یف پول بایننس کاربرد زیادی در پلتفرم اسلیپ لس دارد.

بایننس به عنوان بزرگترین و مشهورترین صرافی ارز دیجیتال، طبیعی است که یکی از بهترین کیف پول های ارز اسلیپ را داشته باشد. کیف پول بایننس ولت با پشتیبانی از بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند به راحتی با نصب این ولت ارز اسلیپ به عنوان افزونه مرورگر، به ترید و ذخیره ارز Sleepless خود بپردازند. امنیت بالای این کیف پول در کنار سادگی استفاده آن و رابط کاربری جذاب، این کیف پول ارز اسلیپ را به یکی از راحت‌ترین ولت‌ها تبدیل کرده است. 

۵- تراست ولت؛ همیشه در لیست بهترین‌ها

نماد تراست ولت در وسط موبایل که در پشت آن صفحه نمودارهای ارز دیجیتال قرار دارد.
تراست ولت به راحتی به پلتفرم ارز اسلیپ متصل می‌شود.

کمتر کسی وجود دارد که تراست ولت را نشناسد و حداقل یکبار وارد فضای این کیف پول ارز اسلیپ نشده باشد. تراست ولت که با ۱۰۰ میلیون بار نصب و بیش از ۳۰ میلیون کاربر روزانه مشهورترین کیف پول دنیای کریپتوکارنسی لقب گرفته، یک قابلیت فوق‌العاده جذاب دارد؛ همیشه پس از لیست شدن یک ارز دیجیتال، بدون معطلی آن را به فهرست رمزارزهای خود اضافه می‌کند. همین امر سبب شده تراست ولت همیشه در لیست بهترین کیف پول برای ارزهای دیجیتال مختلف باشد. 

در اینجا هم با توجه به اینکه افزونه مرورگر تراست ولت نیز با رابط کاربری ساده و محیط فوق‌العاده جذاب کاربرد زیادی دارد، در لیست بهترین کیف پول ارز اسلیپ قرار گرفته است. تا به امروز گزارشی حاکی از هک کیف پول تراست ولت یا مشکلات زیرساختی وجود نداشته و می‌توانید با خیالی راحت از تراست ولت به عنوان کیف پول ارز اسلیپ استفاده کنید. 

جمع‌بندی

با توجه به اینکه ارز اسلیپ به تازگی وارد دنیای کریپتوکارنسی شده است، خیلی از صرافی‌های ارز دیجیتال و کیف پول‌های رمزارزی، آن را به فهرست کریپتوهای خود اضافه نکرده‌اند. از جهتی فروش ارز اسلیپ و ذخیره آن برای بسیاری از کاربران دغدغه شده و به دنبال بهترین کیف پول ارز اسلیپ برای نگهداری و تبادل آن هستند. به همین منظور در این مقاله از رمزینکس با ارائه یک لیست ۵تایی از بهترین کیف پول ارز اسلیپ، به معرفی ولت‌های برتر این ارز دیجیتال پرداختیم و هرکدام را جداگانه بررسی کردیم.

سوالات متداول

ارز اسلیپ چیست؟

ارز اسلیپ توکن بومی بازی اسلیپ لس AI بوده که برای ارتقاء شخصیت‌های پلتفرم Sleepless مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بازی Sleepless چیست؟

در بازی اسلیپ لس کاربران می‌توانند با انتخاب شخصیت مورد نظر خود، یک همراه و دوست هوش مصنوعی مبتنی بر کریپتوکارنسی داشته و با آن وقت بگذرانند. 

منابع: coincarp

به این مقاله امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید