معرفی بازی جدید و استخراج تپ سواپ، Tappy Town
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

معرفی بخش جدید بازی تپ سواپ به نام Tappy town

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
Tappy town از تپ سواپ، اکنون شهر خود را بسازید.

بازی Tappy town از تپ سواپ اکنون در دسترس است و بازیکنان می‌توانند شهر خود را بسازند.
تپ سواپ بازی جدید خود را با نام Tappy Town که مورد انتظار همه بود را منتشر کرده است. هرچند که بازی در ابتدا کوچک است اما توسعه‌دهندگان می‌گویند که “این فقط شروع دنیای بزرگی است.”
بازیکنان برای توسعه شهرهای خود، باید با یک ساختمان قدرتمند (TapFlix) شروع کنند.
شما می توانید با تماس با ربات تپ سواپ در تلگرام به آدرس tapswap_bot@ به Tappy Town دسترسی پیدا کنید. تیم تپ سواپ قول داده است که به‌روزرسانی‌ها و توسعه‌های هیجان‌انگیز بیشتری را برای این بازی جدید به دنیا ارائه کند.
تپ سواپ یک پروژه جدید DeFi است که مشابه پروژه نات کوین (Notcoin) در تلگرام، بخش قابل توجهی از عرضه توکن‌های خود را به صورت رایگان به عموم کاربران توزیع می‌کند. تفاوت اصلی تپ سواپ و نات کوین در این است که ایردراپ تپ سواپ بر روی بلاک‌چین سولانا انجام می‌شود، در حالی که نات کوین بر روی اتریوم. علاوه بر این، عرضه توکن‌های تپ سواپ برخلاف نات کوین که محدود است. نامحدود می باشد.
استخراج تپ سواپ بر روی سولانا بسیار شبیه به تایم کوین (Time Coin)، نات کوین، و همستر کامبت (Hamster Kombat) است. برای دریافت توکن‌های تپ سواپ، کاربران باید به ربات تپ سواپ رفته و روی شروع استخراج کلیک کنند.
قیمت فعلی تپ سواپ پس از فهرست شدن در صرافی غیرمتمرکز Orca حدود ۰.۰۰۸۵ دلار است. با این حال، با نزدیک شدن به فهرست رسمی توکن، انتظار می‌رود قیمت تپ سواپ افزایش یابد. این ایردراپ به سرعت توسط جامعه ارزهای دیجیتال پذیرفته شده است و کاربران حمایت خود را از طریق فعالیت‌هایی مانند برنامه Tap-to-Earn نشان داده‌اند.

منبع: controverity

5/5 - (4 امتیاز)
درباره ایلیا حقانی
دانشجو رشته مترجمی زبان انگلیسی بیش از 4 سال سابقه کاری در زمینه تولید محتوای سایت و اینستاگرام ارزهای دیجیتال و فارکس
درباره ایلیا حقانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر