افزایش ۳۶ میلیون کاربر جدید تتر در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۴
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  2. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  3. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  4. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  5. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

رشد چشمگیر کاربران تتر در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۴ با ۳۶ میلیون کاربر جدید

 
۲۶ مهر ۱۴۰۳
  2 دقیقه
تتر در حال جهانی شدن

طبق گزارش اولیه تتر، که توسط رئیس بخش اقتصاد شرکت، فیلیپ گلدوِل، منتشر شده، تعداد کاربران در سال گذشته به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته و تتر در چهار فصل گذشته به‌طور متوسط ۹ درصد افزایش داشته است. او اشاره کرد که سه‌ماهه سوم که به‌تازگی به پایان رسیده، بهترین دوره تا کنون بوده و تعداد کاربران تتر با رشد ۳۶.۲۵ میلیون نفری همراه بوده است.

نمودار رشد تعداد کاربران تتر
نمودار رشد تعداد کاربران تتر

گلدوِل گفت:

تتر پذیرش قابل توجهی را تجربه کرده و تا پایان سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۴، ۳۳۰ میلیون کیف‌پول و حساب زنجیره‌ای، به‌عنوان نماینده کاربران، تتر را دریافت کرده‌اند که این معادل جمعیت ایالات متحده است!

این گزارش تنها به کسانی که تتر را از طریق شبکه‌های بلاک‌چینی انتقال می‌دهند، اشاره کرده است. به این معنی که معاملات آفلاین تتر از طریق صرافی‌های متمرکز در نظر گرفته نشده است. با این حال، گلدوِل اذعان کرد که اضافه‌کردن حساب‌های آفلاین تصویری واضح‌تر از تعداد افرادی که از تتر استفاده می‌کنند، ارائه می‌دهد و انتظار دارد که این تعداد ممکن است به ده‌ها میلیون افزایش یابد.

با این حال، تعداد زیاد و مسیر رشد نشان‌دهنده اهمیت تتر USDT در معاملات جهانی است. مدیرعامل این شرکت، پائولو آرادویینو، نیز به این نکته اذعان کرد و گفت:

تتر تبدیل به دلار دیجیتال برای بازارهای نوظهور و کشورهای در حال توسعه شده است. اعداد دروغ نمی‌گویند.

در همین حال، روند رو به رشد تعداد کاربران تتر در زنجیره به شبکه‌های لایه دوم اتریوم و شبکه تون مربوط می‌شود. داده‌های تتر نشان می‌دهد که لایه‌های دوم اتریوم مانند Optimism ،Arbitrum و Polygon به ترتیب ۳۰۲٪، ۱۷۳٪ و ۱۴۲٪ در تعداد کیف‌پول و حساب‌های زنجیره‌ای تتر در ۱۲ ماه گذشته رشد داشته‌اند.

محبوبیت تتر در TON با توجه به ادغام آن با تلگرام و استفاده از آن برای چندین تراکنش در این پلتفرم اجتماعی چندان جای تعجب ندارد.
در همین حال، تسلط تتر بر بازار استیبل‌کوین‌ها، با نزدیک به ۱ درصد رشد در ماه گذشته غیرقابل نفوذ به نظر می‌رسد.

منبع: cryptopolitan

به این post امتیاز دهید
درباره وحید قلی‌زاده
نویسنده و تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، که با شش سال سابقه در ترید و تحلیل بازارهای مالی، به یکی از فعالان در این حوزه تبدیل شده‌ام. اگرچه فارغ‌التحصیل رشته زیست‌شناسی می‌باشم، اما علاقه و تجربه‌ام در دنیای سرمایه‌گذاری و ترید، مسیر حرفه‌ای من را به سمت تحلیل ارزهای دیجیتال هدایت کرده است. و خوشحالم که می‌توانم دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارم.
درباره وحید قلی‌زاده بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید