خرید ارزهای فیات و رایج در تلگرام ساده‌تر از همیشه - مجله رمزینکس

بنیاد TON برای تسهیل دسترسی کاربران کیف پول تلگرام به ارزهای رایج با HashKey همکاری می‌‌کند

اسکناس ارزهای رایج دنیا
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

بنیاد TON، متشکل از مشارکت‌کنندگان در بلاکچین شبکه باز (TON)، به منظور «تسهیل دسترسی» کاربران کیف پول تلگرام به درگاه‌های ورود و خروج ارزهای رایج (فیات)، با گروه HashKey – یک شرکت هنگ‌کنگی پیشرو در ارائه‌ی خدمات مالی دارایی‌های دیجیتال – مشارکت راهبردی منعقد کرده است.

طرفین این همکاری در روز جمعه اعلام کردند که این مشارکت، علاوه بر هدف اصلی، به دنبال بررسی راهکارهایی برای حمایت از پروژه‌های نوپا در اکوسیستم TON نیز خواهد بود.

لیویو ونگ، مدیر ارشد عملیات گروه HashKey، ضمن اعلام این همکاری گفت:

«با ساده‌سازی فرآیند ورود و خروج ارزهای رایج، ما قصد داریم یکپارچه‌سازی ارزهای دیجیتال در زندگی روزمره را تسهیل کنیم و در عین حال، دسترسی و نوآوری را در اکوسیستم TON ارتقاء دهیم.»

بنیاد TON همچنین اعلام کرد که در حال بررسی گزینه‌های مربوط به مدیریت وجوه خزانه از طریق گروه HashKey است.

گروه HashKey با برگزاری مشترک کنفرانس Web3 Festival در اوایل این هفته در هنگ‌کنگ، به طور فعال در حال گسترش حضور خود در آسیا است. این شرکت روز دوشنبه پس از اخذ مجوز در برمودا، از راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال جهانی خود تحت عنوان HashKey Global خبر داد. همچنین، رونمایی از زنجیره لایه ۲ اتریوم توسط این شرکت، در روز سه‌شنبه صورت گرفت.

منبع: The Block

هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید