افشاگری دارایی اتریوم و کسب درآمد ۷.۱۵ میلیون دلاری ترامپ
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. بیت‌ کوین در سطح ۶۲,۰۰۰ دلار؛ چرا این قیمت برای سودآوری ماینرها در سه‌ماهه سوم حیاتی است؟
  2. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۳۰ شهریور + آموزش ویدئویی

دونالد ترامپ بیش از ۱ میلیون دلار اتریوم در اختیار دارد و همچنین از NFT نیز کسب درآمد می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
ترامپ که پشتش فضای مجازی است

افشاگری‌ها نشان می‌دهند که ترامپ بین ۱ میلیون تا ۵ میلیون دلار اتریوم دارد و بیش از ۷ میلیون دلار از یک قرارداد NFT درآمد کسب کرده است. او اخیراً گفته که قصد دارد یک مجموعه NFT دیگر راه‌اندازی کند.

طبق افشاگری‌های انتخاباتی او از طریق مجوزهای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) درآمد قابل‌توجهی کسب کرده است، در حالی که این پرونده‌ها مقدار دقیق اتریوم را مشخص نمی‌کنند، Arkham Intelligence میزان دارایی‌های کیف پول ترامپ را ۳.۶ میلیون دلار فهرست کرده است.

علاوه بر دارایی‌های اتریوم، پرونده‌ها نشان می‌دهند که ترامپ از طریق یک قرارداد رسمی با شرکتی به نام NFT INT مبلغ ۷.۱۵ میلیون دلار به دست آورده و ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق، ۳۳۰,۶۰۹ دلار از فروش NFT‌ها درآمد داشته است.

داده‌های OpenSea نشان می‌دهند که کارت‌های دیجیتال ترامپ از زمان عرضه خود تاکنون بیش از ۱۵,۸۰۸ اتریوم حجم معاملات داشته‌اند. در ماه جولای، ترامپ اعلام کرد که قصد دارد مجموعه NFT دیگری منتشر کند.

با وجود حمایت اولیه ترامپ از ارزهای دیجیتال، او در مصاحبه‌ای در فضای X با ایلان ماسک هیچ اشاره‌ای به آن نکرد و همچنین در یک کنفرانس مطبوعاتی اخیر که در آن موضوعات مختلف مرتبط با کمپینش را مطرح کرد، به این موضوع اشاره نکرد.

اخیراً، سازمان ترامپ، شرکت مادر کسب‌وکارهای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، اعلام کرد که قصد دارد یک ابتکار جدید در ارز دیجیتال راه‌اندازی کند.

منبع: coindesk

به این post امتیاز دهید
درباره ایلیا حقانی
دانشجو رشته مترجمی زبان انگلیسی بیش از 4 سال سابقه کاری در زمینه تولید محتوای سایت و اینستاگرام ارزهای دیجیتال و فارکس
درباره ایلیا حقانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر